Rita yavaşça Risa'dan çekilince sırıttı ''Öyle işte..Biraz boktan bir geçmişimiz var''
''Biraz mı ?''
''Biliyor musun..Gerard'a aşık olmak gerçekten kötü..Bu durum için''
''Biliyorum..''
''Bir seçim yapman gerekicek''
''Aşkımdan vazgeçmeyeceğim''
''Öyleyse bizden vazgeçiyorsun ?''
''Hayır sizdende vazgeçmeyeceğim''
''O iş nasıl olacak ?''
''Bilmiyorum..Ama Gerard benim ilk aşkım..Onu gerçekten seviyorum..''
''Risa..Saçmalama bence..Sen ergensin..Yani insanların terimi böyle.Bu yaşta ki insanların duyguları geçicidir.Fakat biliyorum ki sen kararlısın.Ama karanlık gerçeği göz ardı etme..Sen abine aşıksın''
''Ağh!! Şu lanet şeyi söyleyip durmasana''
''Abine aşıksın''
''Rita!!!''
Risa birden aklına birşey gelmiş tavrı takınarak ''Lan ! Bizim yarışma vardı ve ben buna kesin katılmak istiyordum''
''Az önce aşk acısı kim çekiyordu acaba..??''
Risa arenaya baktığında kişilerin çoktan belirlendiğini fark etti.Harpue ve Clive,Michelle ile Damon..Kazanacaklarını bildiği için hiç izlemedi..Turnuva burada onun için bitmişti..Ritaya dönerek ''Geliyor musun ? ''
''Nereye ?''
''Diğerlerinin yanına ?''
''Ah..Fazla dışarda durdum.İçine girme vaktim geldi''
''Sen bilirsin'' dediğinde Rita yaklaşarak içeri girerken ''Uyanış..Tehlikeli..'' dedi ve tek kaşını kaldırarak Risa'nın içine girdi.Risa en sonunda bütün gizemi geride bırakarak arkadaşlarının yanına gitti.
Risa ''Naber ?''
Meldy arenadan gözlerini ayırmadan ''İyi..Maç süper gidiyor.''
''Tahmin edebiliyorum..'' Meldy Risa'nın sorunlu sesini duyunca gözlerini arenadan çekip Risa'da sabitledi ''Bir sorun mu var ?'' Risa sırıtarak ''Hayır hayır..Ben biraz gezinmeye çıkıyorum.''
''Tamam !'' Revir'e girip çanta'nın içinden bir mont aldım.Ashley hala uyuyordu,sessizce revirden çıkıp arena'nın çıkışına doğru yavaşça yürümeye başladı.''Risa!!'' Risa hızla arkasını döndüğünde Gerard'ın ona doğru koştutğunu fark etti,Risa hızla ''Değiş!'' diyerek ateş imparatoriçe zırhı giydi ve etrafında ateşten bir çember oluşturdu.''Daha fazla yaklaşma !'' diyerek zırhı çıkararak gözden kayboldu.Risa havayı bükerek bulutların üstünde olabildiğince uzağa gidiyordu.
Risa
Rüzgarın verdiği his..Beni daha iyi yapıyordu.Aşk denen duyguyu gerçektende hiç tatmamalıydım.Birine gerçek değeri verdiğim zaman..İlla birşey oluyordu ve benim mutluluğumu engelliyordu..Hayat bana karşıydı..Yaşamama karşıydı.Mutlu olmama karşıydı.Her zaman beni reddediyordu,neden ? Ben ona kötü birşey yapmadım ki ? Sadece ağladım..Hergün..Hiç durmadan.Artık gözyaşlarım istesem bile akmıyor..Gözlerim ağlamaktan kurudu..Ağlayamıyorum artık..O raddeye geldim..Herşey ardı ardına geliyordu..Kötülük peşimi hiç bırakmıyordu.Bir sır perdesi kalkarken..Diğeri ortaya çıkıyordu..Ve her sır perdesinin kalkışında zarar gören kişi hep..Bendim.Yalnızım..Gökyüzünde kanadı kırık yardım bekleyen bir kuştan farkım yoktu.Ya da nehir'in kenarında yaşam çabaları veren kuru bir balıktan farkım yoktu.Neden ? Neden herşeye rağmen yaşıyordum ki ? Ah..Evet..Benim dostlarım..Bir annem ve ne kadar kötü olsada bir babam vardı..Ve de..Kardeşlerim.Ama sevgilim..O yoktu.Siz derseniz..Ne gerek var.Fakat aşk..Bedene birkez bulaşınca..Sen ölene dek..Peşini bırakmayan bir zehir gibi..Her geçen saniye canımı yaktıkça yakıyor..Yanıyorum..Sanki,içimden birşeyi söküp almışlar.Çığlık atıp ortalığı ateş'e vermek istiyorum.Kendime zarar vermek istiyorum.Hayat benim herşeyime zıt düşüyor..Beni reddediyor..Zaten..Ben gerçek bir insan bile sayılmam..Gerard ile Rita kardeş,anneleri Melanie..Babaları Hades.Ben sadece..Rita'nın yaşamasına yardımcı bir et yığınıyım.Ben bir hiçim..Yaşamam anlamsız..Gerçekten..Neden ? Neden ?
''Seninde duyguların var Risa,bu seninde gerçek olduğunu gösterir''
''Rita !''
''Eğer duygusuzun teki olsaydın,evet sadece yaşayan bir et parçası derdim.Fakat sen savaşıyorsun Risa,yanında olan insanların değerini bilip savaşmaya devam ediyorsun.Kılıcını sallamanın bir amacı var.Ağlama'nın bir amacı var.Gülme'nin bir amacı var.Senin her haraketi'nin bir anlamı ve amacı var.Eğer bunlar olmasaydı,ruhsuzun teki olsaydın gerçekten öyle diyebilirdim sana.Ama sen tam bir insan,Melanie'nin kızı ve bizim sevgili kardeşimizsin.Biz sende huzuru buluyoruz,sende bizde huzuru buluyorsun..Biz hepimiz..Birbirimize bağlıyız..Bunu unutma,seni çok seviyoruz''
Rita..Ben o derece sevilecek bir insamıydım ? Bana değer veren insanlar var..Teşekkürler Rita..Senin sayende..Gözlerimi açabildim.Aşk biraz bekleyebilir değil mi ? Ben aşk'a vereceğim değeri..Dostlarıma ve aileme harcamak isstiyorum.Tek isteğim bu..Benim için değerli olanları korumak istiyorum !
''İşte böyle Risa ! '' kendime geldiğim için arenaya geri dönecekken doğu kızılormanından kötü şeyler hissettim.Bulutları o tarafa çevirip hızla oraya doğru uçmaya başladım
Sende hissettin değil mi ?
''Evet..Kötü şeyler oluyor..'' oraman vardığımızda ağaçlarda ki yapraklar toz olmuş,canlılar ölmüştü.Kötü hissin geldiği mağaraya hızla girdim.İçeriden mor renkte bir ışık geliyordu..Oraya doğru hızla koştum.Alan gittikçe genişlerken..Karşımda Drakula'yı görmemle dehşete düştüm.
Bana bakarak sırıttı ''Hoo..Ziyaretinizi neye borçluyuz ?''
''Burada ne yapılıyor ?'' birçok kişi taştan bir heykel'in çevresinde çember kurarak dua ediyordu.
''Bir ayın mı ?''
''Fazla zekisiniz prenses...Uyanış..Aktif hale geliyor..!!'' Uyanış ?!?!
''Açıklama yap drakula !''
''Zaten yakında aktif hale gelecek,birkaç bilgi paylaşımından zarar gelmez..Bu ayın sonucu..İblis'in ta kendisi..Kötülüğün,karanlığın,öfke'nin,kaos'un vücut bulmuş hali..Şeytan'ın uyudğu yer burası ! Ve biz onu uyandırarak bütün gezegenleri ve boyutları kıyamete sürükleyeceğiz !! Tek engel sendin Risa ! Fakat duygusal halde çökmüş zihnin bize hiç zarar veremez !!'' diyerek kahkaha atmaya başladı.Rita ! Ne yapmalıyız ?
Bekle..GERARD !! MELANİE BURADA ! diye içimde kocaman bir çığlık attı.
Ne yapıyorsun ??
Az sonra herkes burada toplanacak.Risa hazır ol..Çok kötü şeyler olucak..
N-Ne ?
Selam millet..Birgünde üçüncü bölümü okumak nasıl bir duygu :D :D yazarınız acayip gaza geldi !! Ve final çok yakın !! Uyanış bölümü üç parttan oluşacak.Ondan sonra dört bölümlük finalller ile kapanışı yapacağız..Hazırsanız..Artık ne diyom ben yaa :D :D voteve yorumlarınızı bekliyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ✩
Fantasía16 yaşında bir lise öğrencisi olan Risa.Geceleğin gördüğü ilginç bir rüyayla uyanır, çok saçma olduğunu düşünerek kafasına takmaz.Fakat okullarına -yurda- yeni gelen öğrenci sayesinde hayatı ve gördüğü rüya hakkında ki sır perdesi kalkar.Gizemlerin...