Çemberde ki kişiler yüksek ses ile bilmediğim birkaç kelimeyi söyleyerek eğilip kalkıyorlardı.Rita dışarı çıkarak ''Şeytan'ı uyandırmada ki amacın bu mu Drakula ?! O yarattığınız umutsuzlukta sende yok olup gideceksin !''
''Umurumda mı ? Benim tek amacım iblislerin soyunu lekeleyen kişiyi öldürmek!'' diyerek bana baktı.Rita alaycı bir ifade takınarak ''Ona dokunmana müsaade edeceğimizi mi sandın ? ''
''Sizden izin isteyen olmadı'' diyerek vampir hızında dibimde bitti.Sivrilmiş dişleriyle tam bana saldıracaktı ki Rita hızlıca ona kafa attı.Drakula birkaç metre geriye uçarak vampir hızında tekrar bize doğru koşmaya başladı.Aramızda santimler kala buza dönüştü,büyü gücü...Ashley ! Arkama döndüğümde Ashley,Meldy,Damon,Lucifer,Michelle,annem ve..Gerard gelmişti.Bu kadar çabuk burada olmalarını beklemiyordum.Drakula hızla buzu kırarak birkaç metre geriye uçtu
''Baya fazlasınız..''
Annem kaşlarını çatarak ''Diz çökerek af diler ve uyanışı başlatmazsan affedilirsin !''
Drakula kocaman bir kahkaha patlattığında mağara'nın içi vampir doldu.''Af dilemek mi ?! Diz çökmek mi ?! Güldürmeyin beni !!'' diye bağırdığında bütün vampirler hızla üzerinize doğru koşmaya başladı.Annem ellerini kaldırarak yaptığı büyük ışık patlamasıyla hepimizi biryere ışınladı.''Evlatlarım..Çok büyük bir tehlike altındayız.''
Ashley ''Neler oluyor ?''
''Uyanış..Yıllar önce baş meleğin büyük zorluklarla mühürlediği şeytan'ı uyandırmak için hazırlanmış bir proje.Drakula Gerard ve Risa'yı öldürmek için şeytan'ı uyandıracak,fakat..Şeytan uyanırsa bütün gezegenler ve insanlık için kıyamet vaktidir.''
Meldy ''N-Nasıl yani ?''
''Şeytan bütün kötülüklerden oluşan bir varlık.İblislerin,vampirlerin,kurtadamların vs. Hepsini o yarattı.Ve yüzyıllar önce baş melek yani bizim kovucuların yaratıcısı onun bedenini ve ruhunu ayrı yerlere mühürledi.Mühürler sadece..İblisleri lekeleyen yani..Risa ve Gerard'ın kanı ile kırılabilirdi,hatırladığınız üzere çocukları ziyaret ettiğiniz gün bir yangın çıkmıştı.O gün Drakula Risa'nın kustuğu bütün kanı alarak ruh'un mührünü kırdı.Beden için Gerard'ın kanı gerekli ve şimdi Gerard'ın peşinde.Daha demin bulunduğumuz yer ise ay tapınağı.Dua edenler mühürlenen kişinin ruhu'na ay damlası yağdırıyor.Kısaca onların duası ruhun üzerinde ki son mührü kırabilmek için ay damlası ayın'ı yapıyorlar.''
Ashley ''Neden Risa ve Gerard ?''
''Çünkü onlar..Kardeşler'' herkes şaşkınlık belirtileri gösterirken ben bu gerçeğe tekrar lanetler savuruyordum.
Michelle ''Ne yapacağız ?''
''Bir planım var yavrularım.Üç takıma ayrılacağız.Birinci takım,ayın yapan kişileri ve Drakula'nın vampirlerini yok edecek.İkinci takım,drakula'yı oyalayacak,üçüncü takım ise beden mührünü ve Gerard'ı koruyacak''
Michelle ''Öyleyse hemen takımları belirleyelim.''
''Risa,Meldy ve Lucifer birinci takım olacak,saldırı güçleri ve alan saldırıları üzerine en çok bilgi onlarda var.Michelle,Damon ve birazdan burada olacak Amelia ile Drakula'yı oyalayacak.''
Şaşkınca ''O neden geliyor ?!''
'' Amelia benim öğrencim Risa,oda bu konu hakkında bilgili''
''Ağh!! Neyse devam et anne''
''Son takım ise Ashley,sadece Ashley.Eğer öncü kuvvetleri sağlam tutarsak arka tarafa düşman gelmez
''Pekala''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ✩
Fantasía16 yaşında bir lise öğrencisi olan Risa.Geceleğin gördüğü ilginç bir rüyayla uyanır, çok saçma olduğunu düşünerek kafasına takmaz.Fakat okullarına -yurda- yeni gelen öğrenci sayesinde hayatı ve gördüğü rüya hakkında ki sır perdesi kalkar.Gizemlerin...