Dostlarımı korumak için ! ✩ -20-

5.3K 366 8
                                    

Multimedya Amelia ;))

Arkadaşlarım..Gözlerimin önünde..Ölüyorlardı ve bunun sorumlusu bendim..Böyle olsun istememiştim,ben sadece..kahretsin güç beni çok zorluyordu..Direnmeliydim.Arkadaşlarımı daha fazla tehlikeye atmak istemiyordum. 

''İmkansız..''  bir ses duymuştum.Evet buna eminim..Kafamla etrafı aradım ve bana doğru gelen birini gördüm.Kızıl saçlı,kırmızı gözlü,siyah kanatları ve pençeleri olan bir kadın çıktı karşıma.Daha dikkatlice  bakınca..Bu..B-Bendim ! Kadın artık ne diyeceğimi bilemiyorum hala şoktaydım,bana doğru yaklaşmıştı ve aramızda bir metre kadar kalınca durdu.Seslice yutkunmuştum.Bedenim arkadaşlarımı öldürürken ben içimde kendimle karşılaşıyordum fakat..Çok farklı görünüyordum.

''Boşa direnmemelisin küçük hanım,her çaban boşa.Kendini yorma ve bana bırak''  dedi.Sesi bile değişmişti,daha kadınsı ve kalındı.''Bana benziyorsun ve bi o kadarda benzemiyorsun..Sen,kimsin ?!'' diye şaşkınca sordum

''Ben senin içinde uykuda bekleyen iblis gücünüm,bir diğer deyişle bana Rita diyebilirsin.Aynı isimli olmamız saçma olur değil mi ?''

''Peki,Rita..Uykuda bekleyen derken..''

''Kral Hades'in kızı olduğunu biliyorsun..Onun içinde ki iblis gücünün bir parçasını aldın,bu seni elit bir iblis yapıcakken annenin kraliçe Melanie olması bedenini alt üst etti.Annen bir kovucuydu..Fakat o da normal bir kovucu değildi.Baş melek tarafından kutsanmış bir kadındı,anlayacağın..Sen yarı bir meleksin ve yarı bir iblissin.Bu tarih boyunca  görülmemiş birşey..Taşıdığın iblis kanı bir asil'e ait olduğu için bedeninin ikinci bir iblis dönüşümü olur.Bu dönüşüme annenin genleri ve onun bedeninde bulunan kutsama dönüşüme karıştığı için iblis dönüşümün çok farklı birşey oldu.Kanatlara sahipsin,bu bir ibliste bulunması imkansız birşey.Ayrıca..'' dedi ve giyisisinin göğüs bölümünü yırtıp köprücük kemiğinin altında biten biryerde dövme vardı.Onu eliyle gösterip

''Bu baş meleğin kutsaması,annende de aynı sembol var.Bu seni daha da dengesizleştiriyor.Bu yüzden gücünü kontrol edemiyorsun..Ve bunu asla kontrol edemezsin,imkansız.Bu yüzden bana direnme ve bedenini bana bırak..'' dedi.Çok fazla gücüm olmadığı için gözlerimi kapatmıştım ve dediği gibi kendimi ona bırakmıştım..Anlık bir huzura kavuşmuştum..Rahatlıyordum..Derken tanıdık sesler duydum.

''Hemen Risayı kurtarmalıyız !''

''Kendini yine kaybediyor,daha fazla iyileştirici büyü kullanın !''

''Onu kaybediyoruz Michelle ! Korkuyorum onu kaybetmek istemiyorum''

''Risa kendine gel !''   Ashley,Michelle, ve Raisar nefesleri tükenene kadar bana sesleniyorlardı..

''Risa abla !'' Meldy'nin sesini duyar duymaz gözlerimi yavaşça açtım..Ne bedenimi ne de ruhumu..Hiçbirini kontrol edemiyordum..İşte..Sadece duyuyordum..Boş bir kutuydum..

''Bana söz vermiştin..Bana her zaman gülümseyeceğine dair bir söz vermiştin..Şimdi sözünü tut ! Risa abla !''  diye bağırırken bedenimi konrtol etmeye çalıştım..Kendime gelmeliydim..Fakat..Gözlerim..Kapanıyordu..

''Risa !''  D-Damon ?!  gözlerim hızla açılmıştı..Damon..Bana bağırıyordu..

''Kendini hemen salmışsın ! Bu halinle Drakula'nın karşısınamı çıkacaksın ? Yapma ! onun karşısına çıkamadan ölürsün..Onu bırak ! Meldy'i kim koruyacak ! Onu ben kime emanet edeceğim ? Sana güvenmiştim,sözlerine güvenmiştim..Fakat şuan karşımda..Beni çıkarmak istediğin karanlığın içine sen ! Gömülüyorsun ..! ''  Haklıydı..Birşeyler yapmalıydım..Yapmalıyım !

Kovucu ✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin