Multimedya Ashley,iyi okumalar..:)
Takım hazırdı,herkes yazın olacak turnuva için antreman yerlerini seçiyordu.Hepimiz sınıftaydık ve bu sefer geç kalmamıştım,büyük bir ilk.Masanın üstüne Biblos ve dört element imparatorluklarının bulunduğu gezegenin hartiasını koymuştuk.Ashley işaret parmağıyla deniz imparatorluğunun sınırlarında bil bölgeyi gösterdi
''Burası tam benlik,eskiden kraliçe Melanie beni oraya antreman yaptırmaya götürürdü.Oranın yarısı buz ve su bu yüzden büyümü istediğim gibi kullanabilirim.Lucifer istersen sende gel ?''
''Tamam'' dedi Lucifer.Ashley ve Lucifer tamamdı.Diğerlerinin nerede çalışacaklarını çok merak ediyordum,ve tavan yapmış merakımla onları dinlemeye başladım.Michelle Biblos bölgesinin iblissiz bir bölgesini göstererek
''Burası bir ara element şehri -ara element derken 4 elemtn dışında kiler- çoğunlukla yıldırım elementi kovucuları bulunuyo.Fakat şehrin nüfusu düşük olduğu için ayrıca boş arazi de bol bu yüzden ben oradayım.'' yıldırım mı ? Yoksa Melanie yıldırım şövalyesi mi ? Fakat onun ara element olması mümkün değil yani ara elementler pek güçlü olmuyorlar ne biliyim işte yaa üff..Damon Biblos gezegen haritasında ki iblis bölgesinden biryeri göstererek ''Orası lavdan ibaret,Meldy ve ben ordayız'' dedi.Hmm..Onlar ateş elementiydi bu yüzden lav iyidir onlar için.Aniden tüm başlar bana dönünce kalakaldım ''N-Ne ?''
Michelle ''Sen nereye gidiyorsun ?'' Evet ben ne yapıcam la ? Haritadan herhangi biryeri sallayarak işaret ettim ''..Eee..Burası !'' dedim.Herkes bana şaşkınca bakıyordu,bende işaretlediğim yeri görünce ne kadar şanssız olduğumu fark ettim.Michelle ile aynı yeri seçmiştim,Michelle sırıtıp
''Benden ayrı kalamadığını biliyordum.'' dedi alaylıca.Yıldırım..Hmm..O da bir gök büyüsü orada ki kovucular bana yardımcı olabilir.Hepimiz eşyalarımızı toplamak için sınıftan çıkacakken içeri aniden Amelia daldı.Nefes nefese kalmıştı.
''Hey,iyi misin ?'' diye sordum.Hala soluk alırken elinde ki daha yeni fark ettiğim mektubu bana verdi,nefes nefese ''Oku,acele'' dedi.Hızlıca mektubu açtım ve okumaya başladım.
Merhaba Bayan Risa,
Ben Konsey başkanı Eric,büyük turnuvayı kutlamak için her imparatorluğu ayrı bir eğlenceye gönderdik.Sizde bu sene yeni katıldığınız için Wonders şehrinde yapılacak olan eğlenceye davetlisiniz.Eğlenmeniz dileğiyle,turnuvada görüşmek üzere ...
Seslice mektubu okumayı bitirdiğimde herkes kocaman bir mutluluk çığlığı attı.Michelle,
''Öyleyse herkes eşyalarını toplasın,eğlence merkezinden sonra antreman şehirlerine dağılırız'' sınıfı hızlıca terk etti.
***
Kısa bir süre sonra hepimiz tamtakır hazır aşağı inmiştik.Çantaları sırtlanmış ve uzun yolu yürümeye başlamıştık,aslında uzun değil.Yani..Bir kapı bulup anahtarla gideceğiz. Kapı'nın önüne geldiğimizde Michelle anahtarla kapıyı açarak içinden geçti,bizde peşinden kapıdan geçtik.Kapıyı açar açmaz kocaman bir bahçedeydik.Ve..Ve..Karşımızda ..
''BÜYÜK !''
''ÇÜÜŞ!!''
Aramızdan bazıları fazla tepki vermişti fakat böyle bir tepki bence gayet normaldi.Karşımızda ki eğlence binası gerçekten..Büyüktü.Şatoların büyük olmasını anlarım ama bi eğlence merkezinin bir şato kadar büyük olması..Michelle mektubu alıp adrese tekrar baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ✩
Fantezie16 yaşında bir lise öğrencisi olan Risa.Geceleğin gördüğü ilginç bir rüyayla uyanır, çok saçma olduğunu düşünerek kafasına takmaz.Fakat okullarına -yurda- yeni gelen öğrenci sayesinde hayatı ve gördüğü rüya hakkında ki sır perdesi kalkar.Gizemlerin...