Okulun ilk günü ✩ -3-

13.8K 631 61
                                    

Multimedyada Risa'nın odası var :))

Uzun uzun annemle sohbet ettik.Ona kendimden bahsederken hiç arkadaşım olmadığını söyleyince bana kızdı.Aslında haklıydı tek arkadaşım Raisardı.Raisar demişken o rüyayı anneme sormalıydım''Anne..Birkaç ay önce ilginç bir rüya gördüm.Çok korkunç canavarlar vardı peşimden geliyorlardı beni istiyorlardı.O sırada onlardan kaçarken birine çarptım tek hatırladığım şeyler onun çok yakışıklı olduğu ve..Bana hissettirdiği güven verici his.'' Anneme baktığımda bana dalga geçer bir ifadeyle bakıyordu..Noldu ki şimdi ? ''Hee...Yani o rüyada yakışıklı biriyle karşılaştın.Anlıyorum nasıl biriydi ? Beyaz bir atı da varmıydı ?'' Diye dalga geçiyordu.Arkadan Raisar'ın kıkırdayışlarını saymıyorum bile !

''Off..Yakışıklıydı hemde öyle yakışıklıydı ki Raisar'ı gölgede bırakırdı hıh''

''Hm..Yani yakışıklı olduğumu kabul ediyosun ?'' dedi kendinden emin bir sesle.

''Yakışıklılk terimi ve sen çok zıt şeylersiniz.''

''Sende güzel ve sevimli terimleriyle o kadar zıtsınız ki aynı yerde adınız dahi anılmıyor..'' tam ona cevap vericektim ki Raisar'ın önünde annem belirdi gözleri ateş saçıyordu.''Hm..Sen neler diyorsun benim kızıma ha?? Tekrar desene bakalım..De de ağzını bir güzel yamultayım.'' Ha?!?!?! annemin böyle bir kişiliğimi vardı ?? Raisar öyle bir ter döküyordu ki kova koysak günlük bulaşık yıkamak için su çıkardı..iğrenç :D ''Kraliçem b-b-en öyle bişey demek istemedim yani şey o öyle deyince ıhm..şey..yani..'' Raisarı böyle görmek kahkaha atma hissi verse de dudaklarımı birbirine öyle bir bastırıyordum ki sırf rezil olmasın diye.Annem kendine çeki düzen verip tekrar koltuğuna oturdu.''Risa..Artık burda kalıcaksan eğitim görmen şart'' evet artık burda yaşamaya karar vermiştim ama matematik vs burda ne işe yaracak ki ? ''...Tabii normal lise eğitimi değil kovucu eğitimi alıcaksın.En azından kendini korumayı öğrenmelisin.Çoktan burda olduğun haberi babana ulaşmıştır seni geri almayı deneyecektir hazırlıklı olmalısın.'' Şu aksiyonlu şeyleri hep sevmişimdir benim için harika olucak da babam niye beni geri istesin ki ? ''Herne kadar kötü biri olsa da herkes kendi kanını taşıyan kişiyi geri ister onunla yaşamasını ister Risa.'' zihnimi mi okuyor?? ''...Hayır yüz ifadenden herşey anlaşılıyor.'' yapmacık bir gülümseme yapıp annemi dinlemeye devam ettim. ''Raisar ve birkaç sınıf arkadaşınla eğitim göreceksin umarım eğlenirsin.'' Dedi ve kalktı masanın altından bir kitap çıkardı.''...Bu okula alışman için sana yardımcı olucaktır.Ayrıca sana anahtar vermeliyim değil mi yoksa bu büyük yerde kaybolursun.'' Dedi ve elimi tuttu birşeyler mırıldandı sonra elini çekti.Elime baktığımda beş tane anahtar vardı.''Kapıların nereye açıldığını nasıl bileceğim ?''

''Anahtarların üstlerindeki simgelerden anlayabilirsin.'' dedi.''...Sınıfın,odan,daha demin ki bahçe,burası ve çok amaçlı anahtar.Çok amaçlı anahtar düşüncelerine bağlı tabii düşüncelerin sınırlı olucak.Bu anahtar laboratuvara,uygulamalı derslerin görüldüğü yere,sınav olduğunuz yere ve arenaya açılıyor.Bunların nereler olduğunu kitaptan öğrenirsin.'' anahtarlara baktığımda birincisinde kalem işareti vardı bu sınıftı,ikincisinde yatak resmi vardı bu da odamdı,üçüncüsünde çiçek resmi vardı buda bahçeydi,dördüncüsünde koltuk resmi vardı oda burasıydı ve sonuncusunda hiçbişey yoktu çok amaçlı sonuçta.''Raisar sana odanı göstersin saat çok geç oldu ve yarın okula başlıyorsun.''

''Bu kadar erken mi ?''

''Evet küçük hanım şimdi acele edin ve odanıza gidin yoksa uyumaya vaktiniz kalmayacak.'' sızlana sızlana Raisarla odadan çıktık.Beyaz bir koridordaydık bazı bölmelerinde altın işlemeler vardı çok zarif bir görüntü oluşturuyordu.Koridorun sonunda ki kapıdan içeri girdik.Sıradan beyaz bir oda beklerken karşıma çıkan o oda karşısında olduğum yere mıhlandım.Tam benlik bir oda olmuştu,odamda her zaman üşengeç olmuşumdur ve odamı toplamaktan nefret ederdim.Burda ki herşey neredeyse tek parçaydı bu benim için harikaydı.Arkama döndüğümde kapı çoktan kapanmıştı Raisar çoktaan gitmişti.Mırıldana mırıldana dolapları kurcalamaya başladım,bu kadar çok giyisi annem nasıl yaptı gibi bir düşünce vardı içimde  ama tabii buranın normal biryer olmadığını hatırlayınca bu kadar kıyafet olmasının gayet normal olduğu kınısına vardım.Elime kaptığım ilk pijamayı giyip geniş yatağın üstüne yayıldm.Ve annemin bana verdiği kitabı açıp okumaya başladım.

Kovucu ✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin