Kardeş ✩ -27-

5.2K 371 42
                                    

Yaşanan tartışmadan sonra 1 saat geçmişti.Ashley yavaşça uyanmaya başlamıştı,gözlerini aralayıp etrafa bakındı.Arkadaşlarını görünce utançla yorganı burnuna kadar çekti ''Yine batırdım..''

Risa ''Endişe etme Ashley,bir sonrakilerde biz kazanacağız'' Ashley yastığı alıp Risa'ya fırlattı ''Hele bi kaybedin !'' dediğinde herkes kahkaha attı -Damon hariç- 

Meldy ''İyi misin ? ''

''Ah..Sayılır bacaklarım ve karnım hala sızlıyor.'' Ashley etrafa göz gezdirirken duvara yaslanmış ikinci bir Risa daha gördü ''Noluyo lan ?!?!!?''  herkes bakışlarını Ritaya çevirdi.Risa sırıtarak ''Ah..O Rita hani şu salak olan,zaten başka Rita diye biri yokki !! ''

''Oha bu o mu ?'' deyip Ritayı baştan aşağı süzdü.''Baya ürkütücü..Devasa kanatları ve pençeleri var..''

''Zaten bir iblisim böyle olmam gerekiyor dimi buzul kız  ?''

''Buzul kız ne ya ?''

Risa ''Ah..Takma onu herkese abuk subuk lakaplar taktı,kimseye adıyla hitap etmiyor''

''Küçük kız çenen fazla açılmış bakıyorum''

''Kessene sen sesini sürtük kız !''

''Kime sürtük diyon lan sen?''

''Ay..Kime acaba..?''

''Ağhh..Fazla dışarda durdum,ben kaçıyorum'' diyerek Risa'nın içine daldı.Evet..Daldı -_- 

''Neyse..Ben bayılmıştım..En son..Neler oldu ?''

Lucifer ''Herkes sinirden deliye döndü.Michelle ile ben tam adamları haklıyorduk o sırada Risa araya girdi-''

''Ahaaha dur kesin şöyle demiştir ! 'Kendimize hakim olmalıyız' gibi değil mi ?''

''Kesinlikle yanlış ! Araya girdi ve Bellum denen karıyı sertçe duvara fırlattı ve onu tehdit etti !! Bende Harpue denen herifi duvara fırlattım !!'' diye bağırdı  Meldy.

''Ahahaa ne büyük karmaşa yaratmışız gene'' der demez kafası yastığa gömüldü ve uyumaya başladı.

Meldy eli havada ona uyku büyüsü yapıyorken Lucifer sinirle ''Ne yapıyorsun ?!'' diye bağırınca Meldy Ashley'in karnını gösterdi.Battaniye kan rengine bürünüyordu.''Yaraları açılıyor kendini fazla zorlamamalı.Siz gidin ben yaralarını iyileştireceğim''

Herkes onaylayan homurtular çıkararak yukarıya çıktılar.Michelle elinde ki kapıda bakıp ''Hmm..Siktir'' dedi.Risa ''Ne oldu ?''

Michelle pis pis sırıtarak ''Bugün şans bizden yana.Biliyorsunuz bugün turnuva'nın 4.günü.Yani arena savaşlarının son günü.Yani bugün iki tane çift savaş var ve tahmin edin biz kimlere karşıyız ?''

Lucifer ''Lav değil mi ?''

Michelle ''Evvet !''

Melanie ''Dediğim gibi daha adil hesaplaşın,bakın ! Şansınız yaver gitti hemencecik.Şimdi gidin ve onların gebertin evlatlarım !''

Michelle ve Risa aynı anda ''Yes!!'' diye bağırdı.Risalar izleme yerine yerleşip arenayı izlemeye başladılar.Bugün son iki çift yarışmaları vardı ve şuan  orman ve deniz çarpışacaktı.Denizden Amelia ve Shurayı gören Risa ''Michelle,Amelia üçüncü kez yarışmıyor mu ? Bir üye'nin en fazla iki kez yarışma hakkı yokmu ?''

''Deniz takımı'nın kişi eksiği var,bu yüzden Amelia üçüncü kez yarışmayı kabul etmiş.''

''Anladım..'' dedi Risa.Orman takımında ise Byro ve Vernica vardı.Risa şaşkınca ''V-Vernica ?!?!''

Kovucu ✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin