!UPOZORNĚNÍ!
Tato kapitola obsahuje sexuální scénky!😈
(Ano hned první kapitola😂)
15+Z pohledu Taeho:
,,Bože mohl by jsi pohnout?! Makej! Braň si tělo!"začnu křičet, ale ten kretén mě stejně neposlechne. Od té doby co se stal Yugyeom slavným a povídá se o něm všude tak přestal tolik cvičit a spíš si užívá. Jestli si, ale myslí, že když se stal slavným tak nemusí trénovat tak to se šeredně plete. Akorát se zhoršil a momentálně prohrává se Sehunem na plné čáře. Proč já se vůbec snažím? Stejně to nemá cenu..
Hned jak skončí zápas tak s Yugyeomem dojdeme k nám do šatny, já zavřu dveře a otočím se na něj.
,,Co to jako bylo?! Myslíš si, že když seš najednou dobrej tak budeš dobrej pořád?! Tak to teda není! Musíš cvičit a ne užívat si s každou courou co potkáš! Nemůžeš si dovolit nějakou velkou ostudu! Musíš se chovat trochu na svojí úroveň! Za měsíc je mistrovství a ty nedokážeš momentálně porazit ani začátečníka jako je Sehun! Prohrál jsi na plné čáře! Měl by ses nad sebou zamyslet!"zakřičím z plných plic a následně si zhluboka oddechnu. Nechtějte mě jako trenéra.. Jeden klučina, kterého jsem začal trénovat vyskočil oknem a už se nevrátil. Naštěstí jsme byli v přízemí. Ale zpátky k věci..
,,Co mi na to řekneš?"založím si ruce na hrudi.
,,Já se snažím, ale když na mě budeš neustále řvát tak to ničemu nepomůže"řekne jakoby nic a já nadzvednu obočí. Dělá si prdel?!
,,Jenže v tvém případě nic jiného než řvaní nepomáhá a i to řvaní už pomalu přestává zabírat!"křiknu a promnu si spánky.
,,A to co jsem viděl ve včerejších novinách už se nebude opakovat jasný? Musíš naší firmu taky reprezentovat a ne dělat ostudu"řeknu už o něco klidněji a Yugyeom jen otráveně protočí očima.
,,Teď se běž osprchovat a převléknout. Odvezu tě domů"pokynu mu rukou a on se zvedne, dojde ke skříňkám, ze kterých si vytáhne ručník, hygienu a čisté oblečení a pak odejde do sprch. Najednou mi v kapse začne vibrovat mobil. Vytáhnu ho a když si všimnu kdo volá tak se pousměji a zvednu hovor.
Tae: ,,Nazdar Yoongie~, co potřebuješ?"
Yoongi: ,,Nazdar Tae.. Hele nechceš se dneska stavit? Celkem se nudím"
Tae: ,,Proč ne.. V kolik?"
Yoongi: ,,V deset buď u mě"
Tae: ,,Ok.. Měj se"
Yoongi: ,,Čau"
Hovor ukončen
Nechápu jak může být tak chladný. Ale i přes tuto vlastnost ho mám rád. Je to můj nejlepší přítel od základky.
Po pár minutách přijde Yugyeom jenom v ručníku kolem pasu a já si při pohledu na něj skousnu ret. Ne Tae.. Žádné úchylnosti. Poslední dobou jsem dost nadrženej, ale to využiju na Yoongim. Rychle se otočím, abych ho tady neznásilnil a když se Yugyeom převlékne tak vyrazíme se sbalenýma věcma k autu.
Celou cestu nikdo nepromluvil a když jsem zastavil před jeho domem tak to ticho konečně prolomil:
,,Takže.. Kdy bude trénink?"zeptá se a vyleze z auta.
,,Zítra přijeď do tělocvičny ve dvě"odpovím a on si vezme tašku.
,,Fajn.. Čau"řekne ještě, já mu pozdrav oplatím a zase vyjedu. A jede se k Yoongimu.
ČTEŠ
Вохıпg ıs а ваб sрогт | VКоок |
Фанфик| DOKONČENO | Kim Taehyung je manažer a trenér slavného boxera Kima Yugyeoma. Cestují různě po světě a jezdí na všelijaké závody. Když Yugyeom už po několikáté poruší pravidla tak je vyhozen a na jeho místo nastoupí začátečník v boxu Jeon Jungkook. ...