😧twenty-five😧

421 41 6
                                    

Z pohledu Jungkooka:

Po čtvrt hodině se otevřou prudce dveře a dovnitř vlítnou Jin, Namjoon, Hoseok a Yoongi. Aha.. Yoongi asi svolával kluky na pomoc při hledání Taeho.

,,Jungkooku!"vyjekne Hoseok a přijde ke mě.

,,Ahoj"řeknu a on mě obejme.

,,Kdy jsi Taeho viděl naposled?"vyhrkne na mě a já otevřu pusu, abych odpověděl, ale jsem přerušen.

,,Ahoj Jungkooku, Yoongi nám vše řekl. Neboj se, určitě bude v pořádku"řekne Jin a obejme mě.

,,Děkuju"zamumlám a pak se odtáhnu a podívám se zpátky na Hoseoka.

,,Když mě odvezl domů. Jeli jsme z tréninku. Řekl mi, že zavolá, ale nezavolal a jelikož se objevil Chanyeol tak mě napadlo, že mu třeba něco udělal, a tak jsem se rychle sebral a jel sem"odpovím předtím nevyřčenou odpověď a ostatní se zamyslí.

,,Sakra.. To je v prdeli. On mu něco udělá. Na sto procent ho unesl. Kde by jinde byl? S nikým jiným kromě nás se nebaví a takhle pozdě by nešel ven"povytáhne se Yoongi za vlasy a pak složí hlavu do dlaní.

,,Měl jsem ho více hlídat"zavrtí hlavou a já se zamračím.

,,Ty si to budeš dávat za vinu? Co mám pak dělat já? Nemusel jsem čekat tak dlouho než zavolá a mohl jsem mu zavolat hned po pěti minutách co měl volat, ale nezavolal. Čekal jsem půl hodiny a to jsem mu třeba mohl už dávno pomoct"řeknu a Yoongi se na mě podívá a pousměje se. Kdyby se smál více tak bych klidně řekl, že je roztomilej.

,,Hele.. Budeme tu jen tak sedět a nic nedělat, nebo zavoláme pomoc?"zeptá se Hoseok náhle.

,,Zavoláme policii"zavelím a vytočím číslo.

Z pohledu Taeho:

,,Chanyeole!"křiknu když odejde z místnosti a začnu cloumat s pouty. Nic.

Asi po pěti minutách se vrátí s kufříkem. Mučící nástroje? Doufám, že ne..

,,Ale.. Snad jsem ti nechyběl"ušklíbne se a já protočím očima.

,,Nevěř si tolik"mrknu na něj a on mi vlepí facku až se mi hlava obrátí na stranu. Co jsem udělal?!

,,Za svojí drzost budeš taky potrestanej"ujasní mi a já si povzdychnu. Zdlouhavé procesy.

,,Nejdříve si tě označím a pak chci vyzkoušet jestli má tvoje prdelka pořád takovou výdrž"usměje se a z kufříku vytáhne obrovský růžový vibrátor. To je snad v pohodě. Když mi ho tam nenarve bez přípravy. Což asi udělá.
Vibrátor položí na stolek a vytáhne nůž.

,,Jsi jako moje hračka"olízne si rty a pak mě pevně chytne za zápěstí a vyhrne mi rukáv. Začnu se různě kroutit, ale nic nepomáhá.

,,Seš magor Chanyeole!"vyjeknu a on se ke mě přiblíží s nožem.

,,Opravdu?"šeptne mi u ucha až se zachvěji. Pak ucítím nejdříve štiplavou a následně velkou bolest na mém předloktí.

,,Kurva!"vyjeknu a do očí se mi nahrnou slzy. Ani se nedívám na to, co mi vyrývá na ruku. Jen vnímám tu bolest.

,,Jsem hotov a velice spokojen"usměje se a bolest z části ustane. Podívám se na svou ruku, na které ovšem není vidět to co mi tam vyryl jelikož to zakrývá vrstva stékající krve.

,,Hnusnej hajzle"šeptnu a plivnu. On se zamračí a dá mi pěstí do břicha. Jungkooku, Yoongi, Jine, Namjoone, Hoseoku, nebo snad mí věrní přátelé z Marsu.. Pomocte mi!

,,Řekl jsem, aby sis nedovoloval"zavrčí a pevně mě chytne za bradu až bolestně syknu. Pak mě pustí a poplácá mě po tváři. Rychle se oženu a kousnu ho do prstu. Sebeobrana level Tae.

,,Au! Ty šmejde!"vykřikne a odskočí ode mě. Posměšně se usměji a on zrudne vzteky.

,,Tak teď toho mám fakt dost"zavrčí a přijde ke mě. Následně ze mě strhne všechno oblečení kromě boxerek. A teď to přijde. Už zase. Znovu. Všechna snaha se z toho dostat byla k ničemu.

,,Připrav se na nejtvrdší sex v tvým životě"mlsně si olízne rty. Když v tom se rozlítnou dveře a dovnitř vběhne Jungkook s Yoongim.

,,A ty se připrav na kastraci!"vyjekne a nečekaně dá Chanymu pěstí. Já jen neschopen slov pozoruji co se právě odehrává. Yoongi ke mě přiběhne a obejme mě.

,,Promiň, že jsem nedával větší pozor"řekne a zacloumá s pouty. Už jsem to zkoušel. Nefunguje to. Je to rozbitý.

,,Sakra, co ti to ten kokot udělal?!"vyjekne když si všimne mé ruky. Sundá si mikinu a nad ránou mi jí pevně uváže. Jungkook mezitím složí Chanyeola na zem. Yoongi k nim přijde a zvedne zmláceného Chanyeola za triko.

,,Kde jsou klíčky od těch pout?!"zakřičí mu do obličeje a Chany se usměje a vyflusne krev.

,,V prdeli"

,,To ti tam mám jako strčit ruku?"zeptá se Yoongi nabroušeně a více ho přimáčkne na zeď.

,,Třeba a můžeš ještě..."

,,Mě nezajímají nějaký tvoje debilní kecy. Řekni mi kde jsou ty klíčky kurva!?"zatřepe s ním a pak do místnosti vběhnou policisté.

,,Policie! Jste obviněn za únos a naplánované znásilnění!"křikne muž v uniformě a přiběhne k Yoongimu a Chanymu.

,,Odstupte od něj!"řekne ostře Yoongimu, ale ten se Chanyho drží zuby nehty.

,,Seš nechutný a perverzný prase!"zaječí Yoongi a policista ho odtrhne.

,,Nesahejte na mě!"Yoongi se vytrhne policistovi a vrazí Chanymu pěstí. Znovu ho chytnou, ale tentokrát pevněji. Pak nasadí Chanymu pouta a odvedou ho pryč.

,,Krvácíte, musíte hned do nemocnice"jakobych to nevěděl.

,,Nevíte náhodou kam dal ten muž klíčky?"zeptá se muž a já zavrtím hlavou. Pak si všimnu Chanyho peněženky na stole a ukážu tam. Policista peněženku prohledá a vytáhne malé klíčky. Bingo!

Odemkne pouta na mých rukou a rozváže provaz, který mi svazoval nohy.

,,Teď pojedete do nemocnice a pak na policejní stanici, ale to se zvládne zítra"řekne a pomůže mi na nohy.

Dojdeme k autu a on mi podá nějaké kalhoty a triko. Poté vezme obvaz a obváže mi ruku. Následně se vydáme do nemocnice.

......................................

,,Můžete domů. Zranění nejsou vážná a řezná rána není moc hluboká. Jen se ještě v týdnu stavte na kontrolu jestli na tom nejste špatně jinak než fyzicky"usměje se na mě doktorka a já kývnu a vstanu z postele.

,,Děkuji, nashle"ukloním se a vyjdu z pokoje. Hned na to se rozeběhnu s uslzenýma očima k Jungkookovi. Vpadnu mu do náruče a vzlyknu.

,,Bál jsem se, hrozně jsem se bál"začnu šeptat pořád dokola a on mě pohladí po vlasech a v tu chvíli si všimnu, že i on brečí.

,,Já se o tebe taky bál. Strašně moc"řekne a vtáhne si mě do polibku. Ihned začnu spolupracovat a po odtáhnutí se mu zadívám do očí a řeknu:

,,Dnes. Dnes se s tebou poprvé vyspím"

Pokračování příště...<3

Tak nakonec vyšla kapča dnes. Ale i přes to je to brzo😂
Blbne mi wattpad a měla jsem strašnej problém vydat tuhle kapitolu :/
Děkuji za vše❤
Miluji vás❤

💛Vaše Sky💛

PS:Omlouvám se za chyby😅

Вохıпg ıs а ваб sрогт  | VКоок |Kde žijí příběhy. Začni objevovat