❔❓twenty-four❓❔

435 39 8
                                    

Z pohledu Jungkooka:

Řekl jsem Taemu ať mi zavolá jestli je v pořádku. Jestli se zase nevrátil Chanyeol. Ale on se vůbec neozývá. Po půl hodině co měl zavolat už si vezmu mobil a vytočím jeho číslo.

Nic. Nezvedá to..

,,Kurva!"křiknu a třísknu s mobilem o stůl. Na obrazovce se vytvoří menší prasklinka.
Vezmu mobil zpátky do rukou a vytočím Yoongiho číslo. Než to zvedne tak se zatím rychle obuji, ustrojím a vyjdu ven z domu.

Jungkook:,,Yoongi? Tadu Jungkook"

Yoongi:,,Hm.. No ahoj Kooku.. *zívnutí* Co potřebuješ?"

Proč zrovna já ho většinou zastihnu rozespalýho?

Jungkook:,,Bojím se o Taeho. Měl mi zavolat už před půl hodinou a nic. Vždycky volá tak jak to slíbí"

Yoongi:,,Bože Kookie, třeba si jen někam zašantročil mobila nemůže ho najít. To, že se vrátil Chany ještě neznamená, že musíš Taeho furt kontrolovat"

Jungkook:,,Nemyslím si, že si jen zašantročil mobil"

Yoongi:,,Důvod?"

Jungkook:,,Neznám ho tak dlouho jako ty, ale tohle se mu nepodobá. Jedu k němu"

Yoongi:,,Ok, já jdu zase spát"

Hovor ukončen

Jak může být tak klidný! Taemu se možná něco stalo a on je úplně v pohodě! A nebo jen ztratil mobil a proto se mu nemůžu dovolat.. Ne, tak to určitě není.

................................

Vystoupím z autobusu a přejdu silnici, kde je na druhé straně Taeho dům. Zazvoním a stoupnu si opodál ode dveří, abych neschystal jednu do čumáku.
Když nikdo neotvírá tak zazvoním ještě jednou, ale tentokrát déle.
Zase nic..

,,Tae?"pípnu a zatáhnu za kliku. Kupodivu povolí. Není zamčeno? Tae přece není blbej, aby si nechal odemčeno přez noc.
Otevřu dveře, zase je pomalu zavřu a porozhlédnu se po místnosti.

,,Tae?!"křiknu a rozejdu se ke kuchyni. Nikde nikdo. Pomalu si to nakráčím po schodech nahoru a znovu zavolám Taeho jméno. Dojdu do jeho pokoje. Tady něco nehraje. To není dobré. Kde by Tae mohl být v takovou to dobu když ne doma?

Po důkladném prohledání jeho domu dojdu do obýváku a vytáhnu si mobil. Vytočím Taeho číslo a po chvíli uslyším vibrace a skoro neslyšitelné vyzvánění. Odhodím polštář ze sedačky a spatřím Taeho mobil. Momentálně zářící a s mou fotkou na displayi. Zvednu ho a hovor típnu.

,,Sakra Tae, kde jsi?"zašeptám do ticha a najedu na jeho mobilu na Yoongiho číslo.

Yoongi:,,Tae? Co po mě sakra chceš takhle pozdě? Volal mi už i Jungkook. Jste vážně oba dva úplně retardovaný"

Jak milé.

Jungkook:,,Yoongi to jsem já, Kook. Mám problém.. Tae není doma. Má tu mobil a bylo odemčeno. Tohle se mi nezdá. Kam by takhle pozdě šel? A rozhodně by si nenechal odemčeno když ví, že se vrátil Chanyeol"

Yoongi:,,C-cože? T-Tae není doma?!"

Au.. Moje ucho.

Jungkook:,,Ne, není. Prosím Yoongi přijeď. Bojím se, že ho Chanyeol unesl"

Yoongi:,,Ale Tae je přece silnější a.."

Jungkook:,,A co jeho psychika? Co když se nějak zhroutil? Síla není všechno Yoongi. Sice toho tolik nevím o Taeho duševním stavu, ale podle toho co jsem slyšel ještě není úplně v pořádku"

Co jsem to řekl za moudra?

Yoongi:,,Nikdy jsem si nemyslel, že někdo takový jako ty tohle vypustí z úst. Taková moudra"*smích*

Jungkook:,,Tím chceš říct co?"

Yoongi:,,Jsi moc mladý Kookie"*smích*

Na moudra? Nebo na co?!

Jungkook:,,Věk je jenom číslo"

Yoongi:,,Jedu tam"*smích*

Hovor ukončen

Idiot. Ale jsem rád, že přijede. Jen se bojím, že je pozdě. Že Chanyeol Taemu ZASE něco udělal.

Z pohledu Taeho:

Dunivý zvuk se mi rozlehne v uších a nepříjemné zavrzání, nejspíš dveří, mě donutí ke zkřivení obličeje. Otevřu oči a první co uvidím je vysoká osoba přede mnou. Naštěstí stojí ještě zády ke mě. Ještě chvíli mohu poklidně oddechovat aniž bych se musel dívat tomu debílkovi do obličeje.

Škubnu rukama nahoru, ale jelikož je mám spoutané na židli tak se nic neuvolní. Chanyeol pootočí hlavu na stranu a usměje se.

,,Ale kdopak se nám to tu vyspinkal?"otočí se ke mě a já si ho celého prohlédnu. Fakt se vůbec nezměnil až na jinou barvu vlasů.

,,Byl jsi tak sladký když jsi spal, a tak jsem tě nechal dokud se sám nevzbudíš. Jsem laskavý, že?"nadzvedne obočí a přijde blíž a já zatnu ruce v pěsti.

,,Byl by jsi laskavý kdyby jsi mě pustil a nechal mě žít KLIDNÝ život"na slovo klidný dám důraz a on se ušklíbne a pohladí mě po tváři. Ucuknu.

,,Nesahej na mě a..."

,,Nedovoluj si Tae, nebo to bude horší"řekne a dá mi, i přes můj vzdor, vlasy z čela. Život je fakt krutej. Ten nahoře mě asi vážně nemá rád. I když.. Kdyby tam nahoře někdo byl tak by se snad tohle nedělo ne?

,,Proč mi to děláš? Po všem co se stalo jsem si našel nové přátele. Trvalo mi roky než jsem se vzpamatoval a skoro zapomenul na vše co se stalo. Dobře, zapomenout se nedá, ale přestal jsem na to denodenně myslet. Bylo těžké se dostat ze všeho co jsi mi způsobil. Díky tobě jsem nevěřil lidem. Ale přes to jsem si našel přítele, kterého miluji. Co jsem ti udělal, že mě o to chceš připravit?"zeptám se a v očích mě začnou štípat slzy při myšlenkách na Jungkookieho.
Vypadá to, že ho má otázka zarazila.

,,U-už jsem ti odpověděl. U-u tebe doma. Nevíš jaký je to pocit když se ti někdo poddá. Když někoho doslova ovládáš. Máš nad ním moc a můžeš si s ním dělat co se ti zlíbí. Je to dokonalé. Ten pocit jsem zažil u spousty lidí, ale u tebe.. U tebe to bylo nejintenzivnější. Miloval jsem teplo tvojí prdelky. Miloval jsem tvé vzlyky kdy jsi mě prosil o to, abych přestal"zasní se a já pevně stisknu víčka k sobě.

,,Jsi blázen. Tohle by normální člověk nevyslovil z úst"šeptnu a on se uchechtne.

,,Tak ať. Já jsem se sebou spokojený"pokrčí rameny a přijde ke mě opět blíž.

,,Chvíli si tě tady ponechám. A potom si užiju jako kdysi"olízne si ret a já ztěží zadržím slzy. Nechci to prožít zase. Nezvládnu to znovu. Promiň Jungkookie~. Ale tohle nedokážu.

,,Doufám, že si pamatuješ tvého bývalého kamaráda"ušklíbne se a já nadzvednu obočí. Ne, to fakt nepamatuju.
Nahne k mému uchu.

,,Ten nádhernej, růžovoučkej vibrátor"šeptne a skousne mi ušní lalůček. Poté se narovná a dojde k železným dveřím.

,,Zatím se tu měj"pošle mi vzdušnou pusu a odejde. Kdyby to tu alespoň nesmrdělo jako syrečky tak by to celkem šlo.

Na druhé straně cvakne zámek a já svěsím hlavu dolů. Bože, Yoongi, Jungkookie. Pomocte mi někdo.

Pokračování příště...<3

Po týdnu jsem tu s novou kapitolou!
Třikrát zakřičme: HURÁ!!!🎉
Chcete, aby Chany Taeho zase znásilnil? Neho ho mám už nechat být?😏💬
Rozhodněte VY!
~Děkuji za vše~
Miluju vás💕

🌟Vaše Sky🌟

PS:Omlouvám se za chyby😕

Вохıпg ıs а ваб sрогт  | VКоок |Kde žijí příběhy. Začni objevovat