Z pohledu Yoongiho:
Jsem úplně v prdeli. Nevím jak se z toho mám dostat. Tae mě varoval a já ho neposlechl. Navíc, jak k němu mám něco cítit když ho znám sotva den sakra?! Je mi ho, ale líto.. Možná proto jsem mu napsal, nebo spíše naznačil, že to cítím stejně. A nebo ne? Co když za to může něco úplně jiného než lítost? Ale co..?
Z pohledu Taeho:
Teď mám vlastně jedinečnou příležitost si ho celého prohlédnout. Ďábelsky se usměji a zamířím si to rovnou do sprch. Přeci jsem taky spocený, no ne?
Celý se svléknu a potichu si vlezu vedle Jungkooka do sprchy. Sprchy jsou tu oddělené pouze malinkou zíďkou, přes kterou je v pohodě vidět na jiného člověka, který se sprchuje. Takže, výhoda pro úchyly.. Jako jsem já.
Jungkook si v klidu brouká se, zavřenýma očima, nějakou písničku a já zatím pustím vodu načež nadskočí a vyděšeně na mě upře své krásné oči.,,T-tae? C-co tady děláš?"zeptá se celý rudý a já se uchechtnu.
,,No, nejprve jsem sem chtěl jít na záchod, ale pak jsem si řekl, že se spíš osprchuji"pokrčím rameny a on si povzdychne.
,,Proč to děláš?"zeptá se vážně a já nechápavě nadzvednu obočí.
,,A co?"
,,Proč.. Proč mi děláš takové naschvály? J-já si nejsem jistý co k tobě cítím a tímhle mi to opravdu neulehčuješ"poukáže na mé nahé tělo. Ani nevím co mě to napadne, ale přistoupím k němu a přilepím se svými rty na ty jeho. On nezačne v zaskočení spolupracovat, a tak několikrát pohnu rty a on za chvíli pohyby zopakuje. Chvíli takhle zůstaneme stát, každý se věnuje rty tomu druhému a když se odtrhnu tak se ušklíbnu.
,,Co cítíš teď?"zeptám se a jemu se v očích.. V očích se mu zalesknou slzy. Co jsem udělal? Místo odpovědi do mě drkne, vezme si věci a rozeběhne se pryč. Asi jsem to trochu posral.. Ale čím sakra?!
,,Kurva!"pěstí bouchnu do dlaždiček a následně ucítím bolest na místě kde jsou klouby. Z kloubů mi začne téct malý potůček krve. Syknu bolestí a zády se opřu o stěnu. Po chvíli se zvednu, rychle se usuším, obléknu, vezmu si věci a vyběhnu ven z budovy přímo k autu. Raději Jungkooka nechám dnes na pokoji. Asi mě má už dost. Místo toho se vydám k člověku, který mi se vším vždy pomůže a poradí mi.
..................................
Hned co přijedu k Yoongimu tak bez klepání vejdu dovnitř jeho perfektně zařízeného domu.
,,Yoongi-hyung!"křiknu a on se objeví na schodech.
,,Ahoj Tae"usměje se a já si ho nedůvěřivě prohlédnu. Nikdy se jen tak neusmívá. Něco má za lubem, nebo něco udělal. A já zjistím co.
,,Co tady děláš?"zeptá se opět mile a já pokrčím rameny.
,,Chci si jen tak pokecat"odpovím mu a sednu si na pohovku.
,,Hm.. Dáš si kafe?"nadzvedne obočí a já kývnu. Odejde tedy do kuchyně a já se zatím rozhlédnu a pohled mi spadne na jeho mobil, položený na stolku, který zrovna zavibruje. Kouknu se za sebe a když zjistím, že Yoongi poblíž není tak si vezmu mobil do rukou. Vím, že to není správné, ale chci vědět s kým si píše. Co když mi třeba tají vztah?
Zapnu mobil a na uzmačené obrazovce se objeví ikonka s nápisem: Uživatel(ka) Minnie_69 vám napsal(a).
Vytřeštím oči a doslova zrudnu vzteky. Chystám se mobil odemknout a zjistit co si za mými zády píšou, ale uslyším kroky a tak mobil odložím zpátky na stolek a dělám jakože nic.,,Díky"zamumlám naštvaně, ale pak si uvědomím, že mám vypadat, jakože nic nevím a tak se rychle usměji.
,,Tak o čem si chceš pokecat?"zeptá se s falešným úsměvem. Určitě už ví, že budu mluvit o Jungkookiem. Asi ho těma řečma o něm už nudím. Hehe..
,,No, Jungkook.."vydechnu, on se lépe uvelebí na křesle a vezme si svůj hrníček s čajem.
,,Tak povídej"vybídne mě a já tedy začnu.
................................
Nakonec u něj strávím více jak dvě hodiny a on se pak koukne na čas.
,,Sakra! Za chvíli zavírají!"vyjekne a vezme si z věšáku bomber.
,,Kdo?"zeptám se nechápavě.
,,Nerad tě vyhazuju, ale musím do krámu"řekne a vezme si věci.
,,Asi půjdu s tebou.. Stejně nemám nic na práci"pokrčím rameny.
,,Ok, aspoň mi dřív uběhne cesta"usměje se, já si vezmu všechny věci co tu mám a vyjdeme ven. Jelikož je odtud krám kousek tak není třeba brát auto a popojíždět čtyřicet metrů.
,,Takže ses rozhodl, že bys to s Kookiem zkusil?"zeptá se a já kývnu.
,,Jak jsi říkal.. Musím na minulost zapomenout"řeknu a on mě poplácá pozádech.
,,Tak se mi to líbí"usměje se a hned poté vejdeme do menšího obchůdku.
...............................
Když nakoupíme vše potřebné tak se vydáme opět k němu domů akorát já, že už pojedu. Naproti nám jde nějaký chlápek s rouškou a kapucí a když přejdeme přes přechod tak už jsme jen kousek od Yoongiho domu. Ten chlápek projde okolo nás, ale přitom strčí do Yoongiho, který se zakymácí a spadne na silnici.
,,Co děl..!"křikne na něj Yoongi, ale pak se ozve zapištění pneumatik a následný náraz. Zůstanu jako opařený stát na chodníku. Pak mi začnou slzet oči a rozeběhnu se k té havárii.
,,Yoongi!"
Pokračování příště...<3
Ano, jsem svině, že jsem to tu takhle usekla😏
Pardooon😅💜
Myslíte, že to Yoongi přežije?😢💙
Snad ano.. I když, to záleží vlastně na mě😌💚
Děkuji za vše💗
Miluju vás💘🌙Vaše Sky🌙
PS:Omlouvám se za chyby😔
ČTEŠ
Вохıпg ıs а ваб sрогт | VКоок |
Hayran Kurgu| DOKONČENO | Kim Taehyung je manažer a trenér slavného boxera Kima Yugyeoma. Cestují různě po světě a jezdí na všelijaké závody. Když Yugyeom už po několikáté poruší pravidla tak je vyhozen a na jeho místo nastoupí začátečník v boxu Jeon Jungkook. ...