💦twenty-six💦

501 41 7
                                    

13+ konečně tu bude smuuut❤

,,Dnes. Dnes se s tebou poprvé vyspím"řeknu a jemu spadne brada dolů.

,,P-počkat.. Co? Rozuměl jsem dobře?"zeptá se pro jistotu a já protočím očima a popadnu ho za ruku. Možná to trochu vypadá, že mi hráblo.

,,Tae! Počkej! Jak jsi na tom? A co.."

,,Teď ne! Snažím se Jungkooka přimět k tomu, aby se se mnou vyspal"přeruším Hoseoka a ten se i s ostatníma klukama za zády zastaví.

,,Tohle bude ještě perná noc. Pro Jungkooka"dodá Yoongi a já se pokusím jeho poznámku ignorovat. Dotáhnu Jungkooka na autobusovou zastávku. Pět minut v tichosti počkáme na autobus, který nakonec přece jen přijede a dopraví nás ke mě domů.

...............................

Hned co se ocitneme u mě před domem tak otevřu a vtáhnu Jungkooka dovnitř.

,,Tae, říkal jsi, že je na to moc brzo. A víš co? Měl jsi pravdu! Je na to brzo"pokusí se mě zastavit, ale já ho naprosto ignoruji a dotáhnu ho až do ložnice.

,,Tae~.. Tohle ne. Měli bysme počkat a.."

,,Jungkookie, tak hele.. Já už čekat nemohu. Bojím se, že se zase stane něco podobného jako dnes akorát, že tě třeba pak už nikdy neuvidím. Chci se s tebou proto vyspat teď, abych si ten moment zapamatoval. Abych na něj nezapoměl. Dokud si ho zapamatovat můžu"řeknu a trochu se uklidním.

,,Dobře. J-já to chápu.. Snad"pousměje se a já mu vtisknu krátký polibek na rty.

,,Jen.. Skočím zamknout a zhasnu"vyběhne z pokoje, po chvíli se vrátí, jen rychle zhasne a skočí za mnou do postele. Začne mě dravě líbat, ale já ho zastavím.

,,Počkej, takhle tě vůbec neuvidím"zamračím se a natáhnu se k nočnímu stolku. Rozsvítím lampičku, která vydává menší světlo, znovu začnu Jungkooka líbat a bloudit mu rukama po těle.

,,Jsi dokonalý Kookie~"šeptnu a převalím ho pod sebe. Obkročmo si na něj sednu a vytvořím mu nemálo značek na krku. Poté mu sundám triko a začnu mu ožužlávat bradavku. Druhou si vezmu mezi palec a ukazováček a začnu jí jemně mnout.

,,Ach~"vzdychne a já ucítím ve svých kalhotech větší těsno. Jeho steny jsou pro mne jako rajská hudba. Sundám si triko a jemu sundám kalhoty i s boxerkama. Vůbec to není nefér.

,,Tak to prr... Taky se svlékni"přikáže mi a já pokrčím rameny.

,,Jak si bunny přeje"olíznu si rty a svléknu si zbytky oblečení. Kolenem přimáčknu jeho chloubu a přitom, jako vždy, si začnu razit vlhkou cestičku přes hruď až k podbřišku, kde mu udělám menší kousanec.

,,Taehyungie~"zavrní slastně a já chytnu jeho chloubu do rukou. Znovu vydechne zadržovaný vzduch v podobě slastného vzdychu a já několikrát zapumpuji.

,,Oh.. T-tak d-dělej Tae!"křikne na mě a já mu olíznu špičku.

,,Tady je někdo nedočkavý"ušklíbnu se a on se mi ublíženě podívá do očí.

,,Tae! Souhlasil jsem, že budeme mít sex už dnes tak mě přestaň srát a strč si toho ptáka do pusy!"vykřikne až ho sám nepoznám, ale zasalutuji jako skaut.

,,Rozkaz pane"usměji se a vezmu si jeho chloubu celou do pusy.

,,Oh, ano!"křikne a já přidám zoubky a do toho si začnu pomáhat rukou.

,,Bože, Tae!"znovu zakřičí. Ještě pár minut ho rychle kouřím dokud mi neřekne, že už se blíží jeho vrchol.

,,T-Tae, j-já u-už..."ani to nestihne doříct a udělá se mi do pusy. Vše spolykám a ještě pro efekt mu olíznu a nasaji špičku.

,,T-Tae já.."

,,To se ti tak líbí moje jméno?"zeptám se s úšklebkem.

,,C-co?"

,,No, že ho pořád vyslovuješ"zasměji se a přejedu si prsty po své chloubě. Poté mu dám prsty před pusu a on je začne automaticky sát a olizovat. Když jsou prsty dostatečně navlhčené tak Jungkooka přetočím na břicho.

,,Běž na pejska"skousnu si ret a on tak učiní a ještě na mě vyšpulí zadeček.

,,Hodnej kluk"plácnu ho přes zadeček a vniknu do něj jedním prstem.

,,Oh!"vyjíkne a více se na mě vyšpulí. Přidám druhý prst a to už uvidím na jeho tváři slzy, protože ke mě otočí hlavu.

,,T-Tae.. T-to bolí"špitne a já začnu prsty pohybovat pomaleji. Sakra.. A to ani nejsem v něm. Co bude říkat potom?

,,J-já dlouho n-neměl sex. N-nejsem na to teď m-moc zvyklý" vykoktá a já se pousměji.

,,Nechám tě si zvyknout, aby to bolelo co nejméně"řeknu a začnu prsty roztahovat.

,,M-můžeš.. Ach.. D-další"zasténá a já přidám třetí prst, u kterého se prohne v zádech a začne vzdychat na celý pokoj. Tohle si jednou nahraju. A dám si to jako budíček.

Všechny prsty z něho vyndám a on se na mě nervózně podívá.

,,Neboj.. Slibuji, že počkám než si zvykneš"pohladím ho po tváři a nasměruji svou chloubu k jeho vstupu. Pomalu do něj vniknu špičkou a on se stáhne.

,,Oh.. Hm.. Sakra, K-Kookie uvolni se"šeptnu skoro neschopen slov a on tak učiní. Vniknu do něj do půlky a to vyjekne.

,,Řekni si"pohladím ho a on zakýve hlavou a po chvíli řekne:

,,Ach.. T-teď"vniknu do něj po kořen a začnu pomalu přirážet.

,,R-rychleji!"křikne a já tak učiním. Začnu do něj rychle přirážet. Pokojem se ozývají jen naše vzdychy a pleskání. Po pár minutách Kookie prohlásí:

,,J-já už.."ještě ne Jungkookie~
Rychle do něho několikrát přirazím a skousnu si ret, abych nevzdychal tak nahlas. To přenechám Jungkookovi. Jsem to, ale hodný přítel.

,,T-Tae!"

,,Kookie!"s výkřiky našich jmen se společně uděláme a oba se svalíme vedle sebe na postel. Z posledních sil přes nás hodím deku a pak se začnu vydýchávat.

,,To byl nejlepší sex v mém životě"řeknu a Jungkook kývne.

,,Můj taky"šeptne a oba se k sobě otočíme čelem.

,,Lepší než s Yoongim?"zeptá se podezíravě a já se zasměji.

,,Ano, lepší než s Yoongim, protože s ním jsem to dělal pro potěšení kdežto s tebou to dělám z lásky"řeknu a dám mu pusinku na nos.

,,Miluji tě Kime Taehyungu"

,,Miluji tě Jeone Jungkooku"

Pokračování příště...<3

Přesně 1000 slov!
Já vím.. Žádná sláva :,)
Jinak je kapitola celá o sexu.. Hezké, že?😅😂💦
Je také, ale později páč nemám Wi-Fi a moje kamarádka se vrátila z nemocnice takže se jí snažím co nejvíce pomáhat^^
Blížíme se ke 3k přečtení tak děkuji za vše😙
Miluju vás❤

😽Vaše Sky😽

PS:Omlouvám se za chyby☝

Вохıпg ıs а ваб sрогт  | VКоок |Kde žijí příběhy. Začni objevovat