💤twenty-three💤

489 36 10
                                    

Vzbudí mě sluneční paprsky, které si našli cestu k mému obličeji. Že já jsem večer nezatáhl.
Svěsím nohy z postele a zívnu. Od kolika je vlastně dneska trénink? Proběhne mi hlavou, ale nakonec nad tím mávnu rukou a vstanu. Dojdu ke skříni, ze které si vytáhnu pohodlné tepláky, triko a mikinu. Obléknu se a poté si to namířím do koupelny, kde si vyčistím zuby a prohrábnu vlasy. Dneska se mi nechce česat. Navíc to není zase tak hrozné.

Vyjdu z koupelny a hned jak sejdu dolů do obýváku tak málem leknutím zakřičím, ale stihnu si dát v čas ruku před pusu. Co tady sakra dělá Yoongi?!
Nepamatuji se, že by..
A pak mi to docvakne. Chanyeol, ten telefonát a mé psychické zhroucení.

,,Ach, bože"plácnu se do čela a dojdu do kuchyně.
Pustím se do dělání snídaně.

Snídaně je za chvíli hotová a já jí rozdělím do dvou talířů a dám na stůl. Sobě udělám ještě kafe a Yoongimu čaj. Tae paní domácí.

Sednu si ke stolu a pustím se do své porce. Dneska se mi to povedlo.
Když dojím tak si vezmu zbytek kafe a přijdu do obýváku, kde stále ještě podřimuje Yoongi.
Sednu si na křeslo a v tichosti začnu popíjet kávu. Všechny mé myšlenky se nasměřují bohužel k Chanymu.
Co zase chystá? Co když mě znovu znásilní? Udělá Chanyeol něco Jungkookovi?
Mám strach. Ne o sebe, ale o Jungkooka. Chanyeol je hodně žárlivý a to co vždycky chtěl tak dostal. Mě, ale už nedostane. Nikdy.

,,Nad čím přemýšlíš?"ozve se Yoongiho chraplavý hlas po ránu.

,,Co? J-já.. Nad ničím"odpovím rychle a on se posadí.

,,Jasně.. Nepřemýšlej nad ním. Nedělá ti to dobře"poplácá mě po zádech a vydá se do kuchyně.

,,Páni ty jsi i uvařil!"uslyším z kuchyně nadšeně, a tak se uchechtnu. Já ho zbožňuju.

...............................

,,Tak se měj Tae. A kdyby něco, kdyby se ten kretén zase objevil tak neváhej a zavolej"řekne Yoongi a bratrsky mě obejme. Objetí mu oplatím.

,,Kdyžtak zavolám. Ještě jednou děkuju, ahoj"usměji se a on na mě mávne.

,,Jo.. A měl by jsi to říct Jungkookovi"dodá rychle a já si skousnu ret.

,,No, tak dobře"odpovím a on si mě nedůvěřivě prohlédne.

,,Neříkáš to moc přesvědčivě"taky, že si nejsem jistý jestli mu to řeknu.

,,No nic.. Měj se"zaculí se a rozejde se pryč. Zavřu dveře a doběhnu do kuchyně pro mobil.
Nová zpráva od My love forever❤
Když zjistím od koho zpráva je tak se sám pro sebe usměji a rozkliknu zprávy.

My love forever❤:Za půl hoďky jsem tam. Promiň, ale nějak to nestíhám <3

Kurva.. Trénink!

Tae:Jojo, nevadí. Nepospíchej :) <3

Odešlu zprávu a rychlostí blesku vyběhnu nahoru do pokoje. Hodím na sebe upnuté černé jeans, mé oblíbené bílé tričko od Gucci a na hlavu si dám černou kšiltovku. Nemohu se zdržovat outfitem.

Nakonec se v koupelně stejně učešu a poupravím. Pak zase doběhnu do pokoje a popadnu sportovní tašku. Ozve se zvonek.

,,Už jdu!"zakřičím přez celý dům a naházím do tašky věci co budou potřeba. Vezmu si mobil, klíče a peněženku a doběhnu dolů, kde Jungkookovi otevřu dveře.

Вохıпg ıs а ваб sрогт  | VКоок |Kde žijí příběhy. Začni objevovat