Za chvíli bude druhé kolo. Věřím mu. Zvládne to.
,,Tak jo. Za chvíli jdeš"stisknu mu rameno a on kývne. Nandám mu rukavice a chránič zubů.
,,Už by měl jít"řekne nám muž a já Jungkooka poplácám po zádech.
,,Jdi na to"usměji se a pak ho nechám jít na plac. Sám odběhmu zase na své místo odkud je na všechno perfektně vidět.
,,Začíná druhé kolo a jako první se spolu utkají Jeon Jungkook a... Náš oblíbenec Sehun!"vykřikne a já vytřeštím oči. Sehun?! Vždyť s ním zápasil i Yugyeom a na to, že to byl začátečník tak dal Yugyeomovi pěkně na prdel. Nechci vědět jak se zlepšil za měsíc.
,,Zápas.. Začíná!"znovu se ozve hlas přes celou budovu a soupeři se do sebe pustí. Sehun okamžitě zaůtočí a Jungkook tak dostane několik ran do oblasti břicha.
,,Zaůtoč! Nebraň se furt! Zvládneš to!"zakřičím z plných plic a Jungkook se natáhne a dá Sehunovi pěstí. Sehun hned vrátí úder a to Kooka skolí na zem.
,,Vstaň! Vstaň!"začnu křičet, ale to už si na něho Sehun obkročmo sedne a začne ho mlátit hlava nehlava.
,,Jungkooku! Ten hmat! Ten hmat co jsme se učili!"křiknu a Jungkook náhle přetočí Sehuna pod sebe a dá mu pěstí do obličeje. Šikovnej. Chvíli ho drží pod sebou, ale pak se oba zase postaví. Chvíli je to vyrovnané, ale Jungkook se najednou otočí dokola a skopne Sehuna na zem.
,,Do něj!"zařvu až mi skoro prasknou ušní bubínky. Jungkook ho přidrží, aby nevstal a začne ho mlátit. Leží na zemi. Měli by odpočítávat.
,,Raz, dva, tři, čtyři.."Sehun se náhle vymrští na nohy a odkopne Jungkooka od sebe. Kook mu, ale skříží ruce za zády a znovu ho povalí na zem.
,,Raz, dva, tři, čtyři.. Pět! Konec! Vítězí Jeon Jungkook!"zvedne mu ruku nahoru a já zapískám. Dostane odměnu. Vběhnu do 'zákulisí' a pyšně ho poplácám po zádech.
,,Seš fakt dobrej. Nandal jsi mu to"řeknu a on pokrčí rameny a vyflusne krev. Fujky.
,,Běž si, ale vypláchnout pusu. Pod okem se ti barví krásnej monokl kdybys to chtěl vědět"zasměji se a on kývne a ironicky se usměje.
,,Tak dík"řekne a já ho popadnu za ruku a odvedu na záchod. Tam se opláchne a vypláchne si pusu. Konečně. Pomyslím si a dlouze ho políbím.
,,Fakt tě miluju. Nejradši bych ti to říkal pořád"usměji se a on mě obejme.
,,Já tebe taky. Celým svým srdcem a celou svou duší"ty romantiku. To já jsem tu kluk, ne ty!
,,Tae?"
,,Ano?"podívám se mu do očí. Má je tak krásné. I když.. Co na něm není krásné, že?
,,Budu moct být při našem podruhé nahoře já?"udělá psí očka.
,,Když vyhraješ další zápas tak slibuju, že ano"dám mu pusinku na nos a on se zašklebí.
,,Už se těším"dodá a já se usměji.
,,Teď se pojď napít a dát si svačinu. Máme půlhodiny času do dalšího kola"řeknu a oba si to namíříme do bufetu.
...................................
,,Jeon Jungkook se připraví"ohlásí nám muž a já Jungkooka opět poplácám po zádech a odejdu. Sednu si na židli a začnu si žmoulat tričko. Třetí kolo začíná být většinou poměrně těžké.
,,Další kolo se utká Jungkook s Jacksonem!"křikne muž a mě se zatočí hlava. Jackson? Není to náhodou Jungkookův bývalý 'kamarád'? Ten co se kamarádil s Jiminem.. Ten co vymyslel tu sázku? Doufám, že se jen pletu.
ČTEŠ
Вохıпg ıs а ваб sрогт | VКоок |
Фанфик| DOKONČENO | Kim Taehyung je manažer a trenér slavného boxera Kima Yugyeoma. Cestují různě po světě a jezdí na všelijaké závody. Když Yugyeom už po několikáté poruší pravidla tak je vyhozen a na jeho místo nastoupí začátečník v boxu Jeon Jungkook. ...