😠seven😠

585 49 4
                                    

,,Do prdele.."zaskučím a bolestně se chytnu za hlavu, do které jsem se praštil o stolek. Jen debil jako já může usnout na pohovce a ve spaní z ní spadnout. Namáhavě se zvednu a dojdu do kuchyně kde si udělám míchaná vajíčka.

Když dojím tak si dojdu do obýváku pro mobil a kouknu se na čas..13:06.
Super.. Za hodinu mám být v kavárně.

Dojdu tedy do koupelny a vysvléknu se z oblečení. Vlezu si do sprchového koutu a pustím na sebe vlažnou vodu, která se po chvíli změní na teplou a já spokojeně vydechnu.

Po umytí se usuším a vezmu si na sebe:

Upravím si vlasy, vyčistím si zuby, navoním se a pak si vezmu jen mobil, klíče a peněženku a ve 13:44 odejdu směr kavárna na rohu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Upravím si vlasy, vyčistím si zuby, navoním se a pak si vezmu jen mobil, klíče a peněženku a ve 13:44 odejdu směr kavárna na rohu.

Než dojdu do kavárny tak si cestou v myšlenkách urovnám co vlastně Jungkookovi řeknu a když dorazím na místo tak si sednu ke stolu v rohu místnosti.

,,Přejete si?"usměje se na mě nějaký, celkem hezký, kluk s blond vlasy.

,,Hm.. Dal bych si jeden čokoládový dortík a k tomu Cappucino"usměji se a on si to zapíše a zmizí za pultem. Vytáhnu si mobil, začnu si projíždět zprávy s Minnie_69 a začnu se mračit přímo na display mobilu.

,,Nemrač se, nesluší ti to"ozve se přede mnou líbezný hlásek a tak odvrátím zrak od mobilu.

,,Ahoj"usměji se a on mi úsměv oplatí.

,,Tak.. O čem jsi chtěl mluvit?"zeptá se zaujatě, já si povzdychnu a začnu si mnout prsty. Mezitím přijde nějaká servírka a dá na stůl to co jsem si objednal. Usrknu si Cappuccina a začnu.

,,No.. Mám takový problém.."v kalhotech. Ne! Na co to myslíš?! Soustřeď se!

,,Prostě si se mnou začal psát jeden kluk a já nevím jak.."

,,Jak na něj.. Jasně, tobě se líbí. Tak to jsem v hajzlu"přeruší mě a já vytřeštím oči. Jak myslel to, že je v hajzlu?

,,Co? Ne! Jak jsi na to přišel?"začnu se smát a on zčervená.

,,Prostě mě to napadlo"pokrčí rameny a já se znovu zasměji.

,,No, tak pokračuj"řekne zahanbeně a já kývnu.

,,Ten kluk tě zná. Na instagramu se jmenuje: Minnie_69 a prý tě chce zpátky. No, každopádně mi vyhrožuje a dneska jsem zjistil, že je tady v Seoulu. Řekni mi kdo to je Jungkooku"svraštím čelo a on najednou prudce vstane a tím na mě vylije mé Cappuccino. Syknu bolestí jelikož se vše vylilo na můj rozkrok, který je teď v jednom ohni.

,,Sakra"šeptnu a stisknu k sobě zuby.

,,Ježiši promiň!"vyjekne Jungkook a já zavrtím beze slov hlavou.

,,T-to nic"sice jsou mé drahocenné kulky momentálně nefunkční a vnímám jen tu bolest, ale v pohooodě.

,,Fakt se omlouvám"řekne a začne mě táhnout z kavárny pryč. Ještě jsem stihl dát na stůl peníze. Teprve když se trochu nadechnu tak si něčeho všimnu.

,,Jungkookie? Ty jsi pil?"zeptám se a donutím ho zastavit.

,,Ne?"zeptá se a já si k němu přičichnu.

,,Nelži.. Myslíš, že nepoznám pach alkoholu?"zeptám se s nadzvednutým obočím a on mě pustí.

,,Tak promiň, že jsem se trochu napil!"zakřičí poměrně nahlas až sebou trochu trhnu. Takového jsem si ho nikdy nedokázal v reálu představit.

,,Nevypadá to trochu! Sice umíš koordinovat pohyb, ale rozhodně se nechováš jako střízlivý člověk!"křiknu nazpátek a on zrudne. Asi vzteky.. Předpokládám.

,,Neječ tady na mě!"

,,To ty jsi začal ječet kvůli kravině a teď laskavě vyklop kdo je ten Minnie_69!"zakřičím ještě a on zatne ruce v pěst.

,,Nebudu ti tady vyprávět o svý minulosti! Je to moje věc a.."

,,Já jsem teď její součástí!"křiknu a když se rozhlédnu tak spozoruji několik lidí jak na nás napjatě koukají. Čapnu Jungkooka za paži a kulhavým krokem ho dotáhnu do slepé uličky tak, aby nás už nikdo nepozoroval.

,,Vyklop to!"zatřepu s ním a přitisknu ho na zeď domu. On naše pozice, ale převrátí a já si skousnu ret.

,,Nech mě bejt.. Proč to chceš tak vědět?!"

,,Protože mě to prostě zajímá! Taky se mě to týká Kooku! On mi napsal, vyhrožuje mi, dneska mi dal pěstí a..!"

,,Jak jako, že ti dal pěstí?"přeruší mě a já zmlknu.

,,Dělej"zavrčí a já se usměji.

,,Jungkooku.. Nedovoluj si"usměji se a on se uchechtne.

,,Já si můžu dělat co chci"odpoví a já naše pozice převrátím.

,,To možná můžeš, ale ne všechno ti bude dovoleno"mrknu na něj a on nadzvedne obočí a zase mě přitiskne na zeď. To se tady budeme jako obracet navzájem nebo co?

,,Tobě taky ne.."

,,Co například?"zeptám se a on si skousne ret a přitiskne své rty na ty mé. Jelikož to nečekám tak chvíli nespolupracuji, ale pak se přidám. Začneme si proplejtat navzájem jazyky. On mi jazykem zatlačí na spodní ret a tím si zažádá o vstup do mých úst. Ten mu ovšem nepovolím a on se jen v polibku zamračí a kolenem mi zatlačí na mého popáleného kamaráda. Syknu bolestí, ale zároveň slastí a on využije situace a jazykem mi vklouzne do úst. Začne je prozkoumávat a když nám dojde vzduch tak se s mlaskavým zvukem odtáhneme.

,,Sakra.. Takhle to být nemá.."chytne se za vlasy a odstoupí ode mě několik metrů.

,,Jungkooku co se.."

,,Nesahej na mě"odstrčí mě a rozeběhne se pryč. Zmůžu se jen dívat na to jak mizí v dáli. Takhle to být nemá. Má pravdu. Neměl jsem to dopustit Jeone Jungkooku. Neměl jsem se do tebe zamilovat.

Pokračování příště...<3

Annyeong😋
Druhý polibek mezi Kookem a Taem😽💋
Co na to říkáte?😏
Snad se líbí😁💜
Otázka: Pokud koukáte na anime jaké je vaše nejvíc oblíbené?🙉
Já mám nejradši Noragami💞
Pište 💬
Děkuji za vše💛
Miluju vás❤

🙌Vaše Sky🙌

PS:Omlouvám se za chyby💦

Вохıпg ıs а ваб sрогт  | VКоок |Kde žijí příběhy. Začni objevovat