Společně zůstaneme v tichosti v objetí. Bože, ani jsem si předtím neuvědomoval, jak moc mi tohle chybělo. Jak moc mi chyběla opětovaná láska.
,,Jungkookie?"šeptnu a prohrábnu mu hebké vlásky.
,,Hm?"zamručí a já se usměji nad jeho roztomilostí.
,,Asi bysme měli jít spát. Vypadá to, že jsi celkem unavený"navrhnu a on vstane.
,,Dobře"zamumlá, já taky vstanu a společně se vydáme do pokoje.
,,Na.. Vem si na spaní moje triko"hodím po něm tričko a on ho jedním rychlým pohybem chytí a oblékne si ho. Já udělám to samé, ale s jiným tričkem. Pak si svléknu tepláky a vlezu si pod deku. Kookie si vleze ke mě a přitulí se.
,,Dobrou noc Jungkookie~"šeptnu a líbnu ho na spánek.
,,Dobrou noc Tae~"odpoví a já se vydám do říše snů.
_______________________
Druhý den ráno se vzbudím dřív než Jungkook a tak opatrně vstanu, abych Kookieho nevzbudil, a vydám se do kuchyně. Začnu chystat snídani.
Když lívance dodělám tak je dám na tác včetně hrníčku s kafem a odnesu je do pokoje. Tác se snídaní položím na noční stolek a prohrábnu Jungkookiemu jeho jemné vlásky.
,,Kookie~, vstávej je čas snídaně"šeptnu mu do ouška, on zamručí a přetočí se na druhou stranu. Takhle by to nešlo.
,,Jestli nevstaneš tak ti tak naplácám, že budeš mít ten sexy zadeček červený ještě měsíc"pohrozím mu a on se na mě vystrašeně podívá.
,,C-cože?"vykoktá a já se začnu smát.
,,Pojď prosím tě radši jíst ty trubko"usměji se, on se nejistě posadí a já před něj dám tác.
,,Voní to krásně, děkuju"řekne s úsměvem a pustí se do snídaně. Začnu ho pozorovat. Jak může být někdo tak cute?
,,P-proč.. Proč na mě tak koukáš?"nafoukne tvářičky a já mu vezmu z ruky vidličku a píchnu ho do jedné tváře, která hned na to splaskne.
,,Protože seš strašně roztomilej a teď otevři pusu.. Letí letadélko"zašklebím se a já mu do pusy nasměruji kus lívance.
,,Nejsem malej"zamračí se. To možná ne.. Ale kakabus z tebe roste pořádnej.
,,Seš jako kakabus.. Usměj se taky"zazubím se a on se falešně usměje.
,,Tak nic no.. Však já z tebe vychovám člověka"
,,A teď jsem jako co?"zeptá se a já se zamyslím.
,,Hybrid"odpovím a on otevře pusu dokořán. Využiji situace a do pusy mu dám kus lívance.
,,Hybrid?"zeptá se nechápavě s plnou pusou.
,,Jo, jsi člověk, ale zároveň jsi králík"vysvětlím a také ochutnám to co jsem tak skvěle vytvořil. Ty lívance..
,,No dovol!"
,,Jsi roztomilej králík, můj králík, sexy playboy a.."
,,Ne dost, víc toho vědět nepotřebuju"zavrtí hlavou a konečně se upřímně usměje.
...............................
Rozesměji se, ale pak můj smích přeruší zvonek. Smát se přestanu a rozejdu se ke dveřím, které bez váhání otevřu. Spatřím blonďatou hlavu a hned chci zase dveře zavřít, ale nedovolí mi to jeho noha.
ČTEŠ
Вохıпg ıs а ваб sрогт | VКоок |
أدب الهواة| DOKONČENO | Kim Taehyung je manažer a trenér slavného boxera Kima Yugyeoma. Cestují různě po světě a jezdí na všelijaké závody. Když Yugyeom už po několikáté poruší pravidla tak je vyhozen a na jeho místo nastoupí začátečník v boxu Jeon Jungkook. ...