O čtyři dny později...
Zítra je ten zápas a já jsem s nervama jako na jehlách. Jungkookovi samozřejmě věřím, jinak bych ho tam ani neposílal, ale bojím se o něj.
,,Jungkookie vstávat, dnes jdeme naposled na trénink, protoče zítra je..."usměji se a líbnu ho na rty načež zamručí.
,,Zítra je přece ten zápas!"vyjeknu a on se přetočí na drhý bok. Mladíku, takto se mě jen tak nezbavíte. Přihupskám k němu z druhé strany a začnu mu obličej obsypávat pusinkami.
,,Notak Tae~"zamručí, ale já nepřestávám.
,,Tae"usměje se a já ho políbím dlouze na rty. To už se za pojí. Vyhrál jsem! Probudil jsem Jeona Jungkooka ze zimního spánku v létě!
,,Tak jdeme"zavelím a strhnu z něj peřinu.
,,Taehyungie~? A co takhle ranní rychlovku?"zeptá se s úšklebkem a já zakmitám obočím.
,,Ne, musíme jít trénovat. A navíc nemůžeme mít druhý sex jako nějakou rychlovku. Ještě druhý a třetí sex musí být výjimečný. Třeba sex pod hvězdami nebo..."
,,Dobře, už vstávám"proč si nikdy nechce vyslechnout kde bysme mohli mít sex?
Přejde ke skříni a vytáhne si oblečení. Přitom mu, ale tričko spadne NECHTĚNĚ na zem. Ohne se pro něj tak, abych měl výhled na jeho vypracovanou prdelku. To mi dělá schválně. Provokatér. Nemohu za to, že má ranního stojáka. Nejsem tu od toho, abych řešil KAŽDÝ jeho problém.
Rozejdu se rychle ke kuchyni, abych toho stojáka neměl za chvíli taky. Uslyším z pokoje jen pouhé:
,,Hajzlík"uchechtnu se a když dojdu do kuchyně tak si připravím suroviny na ramen. Je něco okolo 10 hodiny ráno takže udělám větší snídani kdyby jsme náhodou kvůli tréninku nestihli oběd.
Snídaně je hotová a já momentálně s Jungkookem sedím u stolu a pochutnávám si na ní.
,,Divím se, že jsi tu kuchyň nepodpálil"řekne Jungkook a já se zamračím.
,,Náhodou, ramen je jídlo, které umím. Sice jedno z mála, ale umím ho"odpovím hrdě a on se usměje a zvedne se.
,,A moc dobře"šeptne, rychle mě políbí a odejde s talířem do kuchyně. Má to, ale skvělého přítele. Narozdíl od něho totiž umím uvařit alespoň něco.
Když dojím tak odnesu nádobí do myčky a pak dojdu nahoru kde sbalím věci na trénink. Nahážu je do tašky a doběhnu dolů kde už v chodbičce čeká připravený Jungkook. Nějakej rychlej.
,,Jedem?"zeptá se a já kývnu v souhlas a obuji se. Poté mu hodím tašku a on ji jen tak, tak chytne.
,,Postřeh máš, tak je to dobrý"zasměji se a zamknu za námi. Nasedneme do auta a vyjedeme.
...............................
,,Tak končíme dřív. Musíš si odpočinout a navíc mám něco na večer naplánovaného"tlesknu a šibalsky se usměji.
,,A copak?"začne vyzvídat a já pokrčím rameny.
,,To je překvapení"zazubím se.
,,Fajn, pojď se mnou alespoň do sprch"skousne si ret a já se pousměji. Proč ne, že?
Dojdeme do sprch a tam se oba vysvlékneme z oblečení.
,,Tae? Jak dlouho vlastně děláš box?"zeptá se najednou a já nadzvednu obočí. Jako fakt?
,,Oba tu stojíme nazí a ty se zeptáš na tohle?"
ČTEŠ
Вохıпg ıs а ваб sрогт | VКоок |
Fanfic| DOKONČENO | Kim Taehyung je manažer a trenér slavného boxera Kima Yugyeoma. Cestují různě po světě a jezdí na všelijaké závody. Když Yugyeom už po několikáté poruší pravidla tak je vyhozen a na jeho místo nastoupí začátečník v boxu Jeon Jungkook. ...