Po filmu, který jsme si s Jungkookem pustili mi oznámil, že půjde domů:
,,Už půjdu domů. Děkuji moc za vše Taehyungie~. Moc jsi mi pomohl"šeptne ještě a obejme mě.
,,Neděkuj. To by udělal každý"usměji se, objetí mu oplatím a nasaji jeho omamnou vůni.
,,Tak se měj. A jenom, v kolik se pro mě zítra stavíš?"zazubí se a já nakrčím nos.
,,Jsi si jistý, že chceš už zítra trénovat?"zeptám se pro jistotu a on mávne rukou. To není jedno, já tě nesl! A nehodlám to opakovat.
,,Jasně, budu v pohodě"
,,Dobře no. Tak tedy ve dvě"usměji se a on kývne.
,,Tak ahoj"
,,Ahoj"šeptnu a on mi zmizí za dveřmi. Co budu dělat?
Asi jdu masturbovat. A nebo.. Navštívím Yoongiho! To je nápad!Hned jak mě tohle napadne tak vyběhnu nahoru do pokoje a jen si vyměním šedou mikinu za mikinu s potiskem kačera Donalda a na hlavu si vezmu kšiltovku se dvěma stříbrnýma kroužkama od Yoongiho. Mrknu na sebe do zrcadla a seběhnu dolů. Vezmu si ještě mobil, klíče, peněženku a obuji se. Zamknu, nasednu do auta a vyjedu směr cukříkův dům.
...................................
Zaparkuji a konečně vylezu z toho auta, ve kterém je nejmíň čtyřicet stupňů. Oddychnu si a roztáhnu ruce.
,,Mé podpaží je provětráno"pronesu vznešeně a rozejdu se ke dveřím. Hned otevřu a zařvu:
,,I'm here! Tady Tae! Yoongi?!"křiknu snad na celý dům, ale nic se neozve. Až po chvíli něco uslyším:
,,Ahh.. Jo!"no to si dělá prdel. Už zase masturbuje?! Že mu není hanba! Kdyby si alespoň někoho našel! Takhle se stala masturbace jeho každodenní rutinou.
,,Bože.. To ho radši dodělám sám"protočím očima a vyjdu po schodech nahoru. Zamířím si to k němu do pokoje odkud jdou ty vzdychy a otevřu dveře.
,,Bože Yoongi, jseš s tou masturbací už trap..."ani nestihnu doříct větu jelikož si všimnu, že tam není sám a, že se pod ním kroutí nějakej kluk.
,,No ty vole"zasměji se, ale když se ten kluk otočí tak mi úsměv na tváři zmrzne a následně se zkroutí do zamračeného obličeje.
,,Jimine?! Vypadni! Hned!"začnu řvát jako smyslu zbavený.
,,V-vy se znáte?"zeptá se Yoongi a já kývnu.
,,Bohužel ano a teď.. Už vypadni!"
,,Tak to ne, ty nebudeš vyhánět lidi z mýho domu!"křikne Yoongi rychle a přirazí.
,,Nemůžu? Tak koukej"přijdu k nim a chytnu Jimina pod krkem. Následně ho vezmu za vlasy a dotáhnu ke vchodovým dveřím, ze kterých ho vyhodím. Hned za ním hodím ještě jeho oblečení, třísknu efektivně s dvěmi a pro jistotu ještě zamknu.
,,Co to kurva děláš?!"zařve na mě ze schodů polonahý Yoongi a já si založím ruce na hrudi.
,,Je to pro tvoje dobro"řeknu a on ukáže na svůj zahalený rozkrok.
,,To je pro moje dobro?! Co mám teď asi dělat s tímhle?!"zeptá se s křikem a já pokrčím rameny.
,,Víš vůbec kdo to byl?"dochází mi trpělivost.
,,Ne?"wow.. To je jak když potkáte náhodnýho člověka na ulici a řeknete mu: ,,Nazdar nechceš si zapíchat? Protože jestli jo, tak já bydlím kousek odsud.."
No.. Bůh ví jestli to takhle nebylo.
ČTEŠ
Вохıпg ıs а ваб sрогт | VКоок |
Фанфик| DOKONČENO | Kim Taehyung je manažer a trenér slavného boxera Kima Yugyeoma. Cestují různě po světě a jezdí na všelijaké závody. Když Yugyeom už po několikáté poruší pravidla tak je vyhozen a na jeho místo nastoupí začátečník v boxu Jeon Jungkook. ...