Be Mine

1.3K 32 2
                                    

Selam ben Ann. Annem ve babam ABD'de trfaik kazası geçirip hayata gözlerini yumduklarından beri G.Kore'de Seul'de teyzem, ikiz kuzenlerim ve onların üvey babaları ile yaşıyorum.Teyzem, asıl eşi vefat ettikten sonra G.Koreli bir adam ile tanşıp evlendi ve çocuklarıyla birlikte buraya -Seul'e- taşındı. İkiz kuzenlerim Lea ve Holly benden üç yaş büyük.Bu gün lise 1. sınıfa başlıyorum.Okulun ilk günü. Eskiden okulun ilk günleri hep heyecanlanırdım ama o trafik kazasından sonra artık hiçbirşey eskisi gibi olamayacağa benziyor.

***

" Hadii çabuk uyansana Ann" Tepemde dikilmiş bana yastıkla vuran Holly'ye öldürücü bir bakış atıp yerimden kalktım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra hazırlanmaya başladım. Tanrımm...!!  Bu Kore nin ünüformalarının eteklerinin boyları bu kadar kısa olmak zorundamı?..!! Saçımı umursamazca tarayıp kahkülümü gözümün önünden çektim ve çantamı takıp aşağıya indim." Hadi Ann.. geç kalıyoruz" dedi Lea. Ağzıma ufak tefek birşeyler tıkıştırdım ve Lea'nın beni çekiştimesine izin verdim.

***

Koridorda Lea ve Holly'den ayrıldım ve yeni sınıfıma girdim."Evet çocuklar okulumuza yeni bir öğrenci transfer oldu, lütfen ona iyi davranın ve yardımcı olun" "Ann, boş bir yere otur lütfen" Sınıfın garip bakışlarına mağruz kalarak cam kenarındaki en arka sıraya oturdum.Önümde dağınık sarı saçlı bir çocuk oturuyordu. " Selam..!! Ben Zelo. Sende Ann olmalısın." deyip gülümsedi. Hafif bir şekilde kafamı salladım. Sonra öğretmen derse başladı ve Zelo denilen çocuk önüne döndü. Tenefüste 40 dakikalık bu işkencenin bitmesine sevinmelimiydim, yoksa sınıftaki tiplerin bana küçümser gibi bakmalarına üzülmelimiydim?..Cidden insanların bakışlarından sıkılmıştım. Sıramı itip ayağı kalktım ve sınıftan çıktım. Ve okulun koridorlarında kaybolmamayı diledim. Lea ve Holly' yi gördüm. Yanlarında hafif uzun boylu, kahverengi saçlı siyah gözlü, baby face yakışıklı bir çocuk vardı. Tam yanlarına gitmekten vazgeçip geri dönüyordumki " Heyy Ann buraya gelsene seni Baekhyun ile tanıştırayım" dedi Holly. Gözlerimi umursamazca devirip yanlarına gittim. Baekhyun denilen şu baby face çocuk yüzüme bakıp gülümsedi. "Baekhyun bu kuzenim Ann, Ann bu sınıf arkadaşım Baekhyun" dedi Holly. " Selam tanıştığımıza sevindim"deyip elini uzattı. "Bende" deyip el sıkıştıktan sonra zillin çaldığını duyup onlarla vedalaştım. Ve sınıfa doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.Sınıfa girdim ve yerime oturdum. Ders daha başlamamıştı.Önümde oturan Zelo arkasını döndü ve yüzüme bakmaya başladı. Ona baktım ve "Yüzümde birşey mi var?" " Hayır da bi gariplik var" " Ne gibi?" " Hiç Koreliye benzemiyosun ve gözlerin çekik değil. Neden burdasın?" Tam " sanane" diyecekken bu ortamda konuştuğum tek insanın Zelo olduğunu fark ettim ve kibar olmam gerektiğini düşündüm. " ABD' den buraya teyzemin yanına taşınmak zorunda kaldım o yüzden" " Hımmm.. peki sana okulu gezdirmemi istermisin? yoksa bütün gün burada tek başına oturacakmısın?" " Aslında bana okulu gezdirecek kuzenlerim var ama onlar benimle ilgilenemeyeecek gibiler sanırım. Gezdirirsen sevinirim." " Tamam o zaman.. Bir dahaki tenefüs öğle yemeği, birlikte kafeteryaya inebiliriz" dedi ve gülümsedi. Başımı sallayıp ona gülümsedim ve içeriye öğretmen girdi. Dersi dinlerken Zelo ikide bir arkasına dönüp şaklabanlıklar yapıyordu. İçimden onunla gerçekten iyi arkadaş olacağımızı geçirdim ve motive olup dersi dinlemeye başladım.....

 

Be MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin