~Gökyüzüne Doğru~ ( bölüm 12)

224 13 7
                                    

***

Doğruları bildiğin halde yalan söylemeyi sürdürme, gün yüzüe ıktığıda imsenin yüzüne gülme...

***

" Ne? bu da ne demek?" afallamıştım. ne demeye çalışmıştı? ufak adımlar atarak yanıma yaklaşmaya başladı be ise geriye doğru çekiliyordum. " Bu nedemekmi?" " Bu kadar saf mısın? hah.. bu şu demek  sen-nn.." bunları söylerken içeriye Myung Soo girdi ve " ne işin var bu saatte burda Baek?" Bu baby face nneyin peşindeydi? hemen sanki hiçbirşey olmamış gibi konuyu değiştirmeye çalıştı. sevecen bir tavırla Myung Soo ya dönüp " hah.. gece uyurken ayak sesleri duydum.. Ann uyuyamamış.. bi sorun olup olmadığını sormaya geldim ve söylemm gereken bir şey vardı." dedi ve bana dönüp.. " neyse benim o uyum var sende rahatla ve yatağa geri dön Ann" dedi ve ıkıp gitti. ne? bu anlamsız geliş ve söyledği o sözler? ne samalıyordu bu? Yüzümün hali garip olmalıydıi Myung Soo yanıma yaklaşıp " Bir sorun mu var Ann? bana anlatabilirsin biliyorsun değilmi? eğer uyuyamadıysann dönebiliriz." dedi. " ahh hayır gerek yok sıcaktan bunalmış olmalıyım" dedim pencereye doğru yönelip, pencereyi açtım. Myung Soo " peki" dedikten sonra kapıyı yavaşça kapatıp giti. biraz durduktan sonra olanları düşünmeye başladım ne oluyordu böyle? Bu baby face? yoksaa.? mesajlar? hahh ne diyorum ben.. ben yanlış anlamışımdır. Ann kendine gel o Lea nın sevgilisi bunnları düşünmemem gerekir..

***

Sııfın kapısı sınıfın  kapısıı.. iyi bir hafta sonu geçirmiş olarak sınnıfın kapısından içeri girdim. ders daha başlamamıştı. sınıftada tek tük kişi vardı. Yerime oturdum ve itaplarımı çıkartıp.. ( yine her zamani gibi) rutin işime koyulup beklemeye başladım. Soğuk Prens gelmemişti. Hayret genelde bende öce gelir neysee. biraz aman sonra Zelo sınıfın kapısı aralayıp umursamaz salaş bir tavırla içeri girdi. Ve  o a birşeyi farettim.. Alex ile ouşmuyorlardı. Zelo nun neden o kızla bir ara takıldığını anlamak o kadarda zor değildi.. amaç: beni kıskandırmak. ama bunlar bana sökmez cicimm.. ( ne diyo bu kız yaa O.o ?)  Evet Zelo bu sefer umursamazdı ama bir o kadarda neşeliydi. Yerine oturur oturmaz arkasına döndü ve yüzüme aptalca bakıp katıla katıla gülmeye başladı.. onun bu gülüşüne dayanamayıp vende aptalca gülmeye başladım. sonrada nefes alıp " Ne oldu?" dedim. Zelo kahkasına ara verip " ne güzel dans ediyomuşsun sen?" dedi ve yine gülmeye başladı. o dağınık sarı saçlarla dolu kafasına kitapla vurduktan sonra " yaaaa gülmesene.." Zelo hala gülüyordu. ve bu durum gittikçe sinirimi bozuyurdu ama oda biliyorduki içten içe bende gülüyordum " yaa Zelooo...!!" "Tamam tamm durdum.. hah haha :D" biz böyle gülerken elleri cebinde yavaşça bize yaklaşan birini farkettim ve kafamı yavaşça kaldırdığımda bu kişinin Myung Soo olduğunu gördüm. Myung Soo " Sanırım bayağı eğleniyorsunuz hee?" dedi ve gözlerini kapatıp sevimli sevimli güldü. Şşırdım evet şaşırdım. bu ikili nasıl aynı ortamda bulunabiliyordu. şaşkınca işaret parmağımı onlara doğru uzatıp.. " ama si-zzz..."  Myung Soo parmağımı yavaşça indirip  " hah uyuyan prenses yadaaa uyuyamayanmı desem? biz baıştık bilee" dedi ve sonra kolunu Zelo nun omzuna attı ve birlikte gülmeye başladılar. Bu güzeldi.. gerçekten barışmalarına sevnmiştim. Biz böyle gülüp şaklaşaıp konuşurken içeriye öğretmen girdi ve lanet olası 40 dakikalık işkence başladı.

***

( ZıırrZıRRR...!!) sıramdan -yavaşça kalktım ve sınıfın kapısından çıktım. Tabi Myung Soo hiç zaman kaybetmeden hemen yanımda belirdi. Bu durum hoşuma gitsede bir süre sonra beni gıcık etmeye başlamıştı. Bana yukarıdan bakıp gülümseyen bu yakışıklı yüze bakıp " Myung Soo... tamam yanımda olucaksın ama her zaman değil.. benim de kendi çevrem olmalı değilmi? bende kız arkadaşlarıma sadece KIZLAR OLARAK ( burayı vurguladım) takılmak istiyorum. bu yüzden peşimden gelme." Myung Soo ceketini yavaşça düzeltip havalı bir şekilde saşını düzelttikten sonra " Seni korumalıyım değilmi?" " tabikide korumalısı ama bu herzamn dibimde olucağın anlamına gelmezzz..!!" " hıı demek öyle he?" " evet öyle beyefenndi" " peki o zaman hanımefendi.^BENDE GİDİP AŞIRI SAMİMİ KIZ ARKADAŞLARIMLA TAKILIYİM O ZAMAN" " Ne ? olmazzz gidemezsinn olmazz.." " yaaa daha demin gitmemi söyleyen sen değilmiydin?" " evet ama-a.." " hıhııı sevgilin olduğum için seni erkek sineklerden bile korumalıyım?" " Ayyyy -_- ne kadar Odunsun Myung Soo" dedim ve yamulmuş olan kıravatını düzelttim. arkamı döndüm ve gitmeye hazırlanırken " şştt kızz.. sınıfta buluşuruzz" dedi ve benim ters yönümde yürümeye başladı. Bu çocuk bu sıralar gerçekten Odunlaşşmaya başladı.Ahh neyse koridorda sınıfımdan bazı kız arkadaşlarım ile konuşuyordum. Sonra birden şu konu açıldı.. Ahh gerçekten okul bu konu ile çalkalanıyordu. Okula yeni bir çocuk transfer olmuş. Ailesi çooook zenginmiş ve müzkle uğraşıyormuş hatta bir grubu bile varmış.. bir ajansta staj görüyormuş.. heyecanlı bir şekilde " pekii? adı ne?" diye sordum. " Adı Hong Ki.. Lee Hong Ki.." hımm. zilin çaldığını duyup sınıfa geri dönerken bazılarının konuştuklarını işittim. gerçekten havalı ve burnu havada bir çocukmuş ama bir okadarda yakışıklıymış. hımm bu çocukla çok uğraşıcaz sanırımm..

***

Son derse giriyorduk.. hımm okul bu gün çabuk geçiyordu. yerime oturdum. Zelo heyecanlı bir şekilde sırasına oturdu ve bana dönp " yeni gelen çocuğu duydunmu?" " ahh evet Lee Hong Ki"  " ne yani tanıştığını söyleme?" " hayır tabikide tanışmadım..herkes söylüyo hem tanışsam ne olurki?" Zelo daha bir şey söyleyemeden Myung Soo tepemde dikildi ve " eğer tanışırsan o zaman o çocuk hayatta kalamaz" dedi  bu sefer ciddi idi. meraktan ve bir o kadarda korkmuş bir biçimde " bu çocukta olan ne hem sadece hakkında sylenenleri biliyorsunuz. tanışmadınız bilee.." dedim. Myung Soo " hayır tanıştık yani zaten tanışıyoduk.. gerçekten söylüyorum bella o çocuktan uzak durmalısın muhattap bile olma" Zelo da bu sözden sonra bana dönüp kafasını bir aşağı bir yukarı salladı. " tamam zaten onu görmedim bile"...

***

Okul çıkışı Lea ve Holly yi beklerken okul kapısından tek başına çıkan Sehun u gördüm.. heyy acaba ona oppa demelimiydim.. aramazıda 3 yaş var.. ahh Hayırr..!!! Sehun yanımdan geçerken buna artık katlanamayacağımın farkına vardım. ve Sehunu durdurdum. yüzünde şaşkın ve  mutsuz bir ifade vardı. " efendim Ann? " dedi. " Sorunmu var?" aslında umrumda bile değildi sadece öylesine. " şeyy Hyuna ile biraz tartıştıkda" kızgınlığımı belli etmek için " onunla kim tartışmazki zaten kavga edilmeyecek gibi değil" dedim Sehun yüzüme garip garip baktı ve " onun hakkında nasıl böyle konuşabilirsin?" " ne yani yalanmı? bu kız zaten okulun yarısıyla çıkmamışmı? bunlar doğru hem sen nasıl Lea yı hayal kırıklığına uğratarbilirsin?"  " Lea mı?" " evet Lea..!!! ümit verip yarıda bırakmak.. siz erkekler hepiniz aynısınızz.. bi kızın duygularıyla nasıl böyl oynayabilirsin..?" sözlerimi bitirdikten sonra Lea ve Holly geldi ve eve doğru yola koyulduk. Arkamızda bıraktığımız tek şey Sehun un o şaşkın bakışlarıydı...

***

Ertesi gün  okulun bahçesinden içeri girdim. Lea ve Holly bu gün gelmemişti yataktan kalkamamıştılar..durumları pekte iç açıcı değildi.. evde kalıp bu hapşırık ve öksürkleri  dinleyecek vaktim yokru. Ve hemen kurtulmak için okula erken gelmiştim bahçedeki banklarda oturdum. biraz Gökyüzüne baktım ve düşünmeye başladım. Bu sırada yanıma tanımdaığım bir çocuk oturdu. " Selam sede mi Gökyüzünü izlemeyi seviyorsun?" yanıma baktım ve bu kibar çocuğa doğru hafifçe gülümseyerek kafa salladım. " Buralardan değilsi alaşılan" dedi ve gülümsedi. sesi çok sevecendi ve yakışıklı bir çocuktu. " ahh evet ben Koreli değilim  Amerikadan buraya geldim" Bu sevecen çocuk yüzüme daha dikkatlice bakıp gülümsedi ve " aa gerçektenmi? bende Amerikada eğitim görmüştüm" " hımm öylemii?" uzun bir sessizliğin ardından. bahçe kapısından içeriye öğrenciler gireye başladı. Ayağa kalktım ve   bankta hala utrmakta olan kişiye " sanırım artık ayrılmam gerek görüşürüz " dedim ve el salladım.  Sırtım ona dönüktü  tam arkamda duruyordu.""""" " Vee sana adımı söylemeyi unuttum.. Tanıştığımıza memnun oldum ben Hong Ki.. Lee Hong Ki..""""""

YAZAR NOTU: Arkadaşlar bu bölüm geç geldi  biliyorum ama önemli bir neden yüzünden bir yere gitmek zorunda kaldım ve internet yoktu ama şimdi YB yi yayımladım.. özür diliyorum ve yorumlarınızı eleştirilerinizi fikirlerinizi bekiyorum.. ^^

Be MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin