***
Geçmiştekileri gün yüzüne çıkarmak, öc almaya çalışmak, umutları kırmak.. ne kadar sürebilirki?.. bu daha ne kadar devam edebilirdi? belki de sona yaklaşıyorduk değilmi?..
***
Gıcıkmı? Ahh.. Aishh..!! bu çocuk varyaaa...!!! sen o kadar bağır çağır sonrada.. off neyse onu daha fazla takmamalıyım değilmi? şu an aklımda olan tek şey Myung Soo ve şu gizemli çocuğun arasında ne olduğuydu?.. tekrar yatağa kendimi attım ve tavana boş boş bakmaya başladım.. bu sırada içeriye Lea ve Holly girdi. Lea alaycı bir ses tonuyla " ufaklık dertlenmiş hee" dedi ve sırıtmaya başladı.. Holly sesizce ve ufak bir tebessümle yatağımın kenarına oturdu. Sonrada aynısını Lea yaptı. Bu kız haa? Tekrar doğruldum ve " sen ne zaman o kederli günlerinden kurtulabildin de bana laf atıyosun ablacığımm..? ahh pardon ajumma demeliydim sanırım.?" dedim ve sırıttım. Lea "bir kahkaha patlattıktan sonra " sadece dalga geçiyordum" dedi ve güldü. Biraz sessizliğin ardından Holly konuşmaya başladı " okula gelen yeni çocuğu duydunuz değilmi? vayy be Lee Hong Ki bizim okulda..:D" Lea söze atladı ve " bencede süper bir durum bu " Buna dahada katlanamazdım. evet Hong Ki bizim okuldaydı.. evet Hong Ki yakışıklıydı. evet Hong Ki havalıydı... ama söylenenlere görede bir o kadar burnu havadaydı..Ben o yönüne hiç rastlamadım ama dur bakalım...
***
Sıramda oturmu bana dönük olan Zelo ile taş-kağıt-makas oynuyordum.. Soğuk Prens ortalarda yoktu. " seni yendimm evvet.. haha acemii..:P" diye bağırdı Zelo. Kime acemi diyordu bu böyle? " Heyy sarı kafa sen hile yaptın..!!" "YAPMADIM.." "yaptınn" "YAPMADIMM.." Biz böyle tartışırken içeriye Hong Ki girdi ve o havasını hiç bozmadan yerine yavaşça oturdu ve sınıfı incelemeye başladı. Zelo onu görünce tartışmaya son verdi ve ona sert bir bakış atıp önüne döndü.. Anlamak zordu.. biri bana bu olanları açıklamayacakmıydı..?? ders başladı ve Myung Soo hala ortalıkta yoktu..ve bir sonraki derste...
***
Tabağıma yemekleri doldurduktan sonra boş bir masaya oturdum.. ( Yemekhanedeyim) bu gün biraz yanlız kalmak istediğimden tek başıma oturmayı tercih etmiştim. Bu iyiydi yani gayet iyi gidiyordu.. takii Hong K yanıma oturana kadarr.. Hong Ki yanıma oturdu ve bana bakıp " Oturmamda bir sakınca yok eğilmi?" dedi yüzü çok masumdu.. başımı sallayıp " elbette" dedim. yemeğimi yemeğe devam ederken bir ara kafamı kaldırıyım dedim .. bütün yemekhanenin gözü bizdeydi. ne yani aynı masada yemekmeyek.. Ahh tanrım bu yanlış anlaşılmalar. Bir dakika sonra falan Hong Ki tekrar bana baktı ve " Aynnı sınıfta olduğumuzu bilmiyordum.. tesadüfe bak bu iyi oldu yanlız hissetmemiş olurum " dedi.. bu sırada yemekhanenin kapısı yavaşça açıldı. ve içeriye Myung Soo girdi. Myung Soo arkadaş gurubunun olduğu masaya doğru yöneldi ama oturmadı.. Zelo gözleriyle hiç bir şey söylemeden benim oturduğum masayı gösterdi.. Myung Soo bu tarafa baktığında hemen kafamı eğdim. Ama çaktırmadanda bakıyordum tabi. Zelo Myung Soo nun kulağına bir şeyler söyledikten sonra Myung Soo buraya doğru gelmeye başladı.. ve hiç bir şey olmamış gibi yanıma oturdu. trip atamsını veya kızmasını bekliyordum ama öyle bişey olmadı. Myung Soo hiç bir tepki vermedi ve " naber Ann" dedi ve gülümsedi.. ne yapabilirdim ki? şaşkınlığımı hiç belli etmemeye çalışarak " iyim " dedim ve bende gülümsedim. Sonra Hong Ki kafasını kaldırdı ve " Ohh Myung .. görüşmeyeli çok oldu değilmi?" dedi ve sevimlice gülümsedi.. Myung Soo da ona baktı ve gülümseyip " evet .. çok olmuş.." dedi. ama hiç memnun olmadığı yüzünden belli idi sahte bir gülümsemeydi bu gözlerinden yine soğukluk akıyordu.. Bu arada benim bir elimde çatal vardı ve diğer elimde masanın üzerinde boş boş duruyordu. Myung Soo boş duran elimi tuttu ve bana bakıp içtenlikle gülümsedi. " Bu akşam konsere gidiyoruz.. bizim takım anlarsın " dedi. " Konsermi? :) konserlere bayılırım dedim" ve gülümsedim. Hong Ki bu durumdan rahatsız gibi görünüyordu. hatta görünmeyi bırak cidden bu durmdan rahatsızdı. " Siz birliktemsiniz?" dedi. Myung Soo soruya hemen cevap verip " evet öyle" dedi ve beni de kaldırarak " hadi gidelim" dedi. ohh iyiki yemeğimi bitirmişim ahh olamaz tabağımda bi tane patates dilimi kalmışş oww canım patetesim annen seni alıcak..:D ( bu kız midesinden başka şeyleri düşünmeye başlamalı.)...
***
ORTA YAZAR NOTU: Okuyucularım anladınız değilmi..? şimdi bizim henüz bilmediğimiz nedenlerden dolayı ( aslında ben biliyorumda siz bilmiyosunuz :D) Soğuk Prensimiz ve Bay Hong Kinin araları iyi değil. Yani Ann in işler karımaya devam ediyor. Hem Myung Soo ile Hem Hong Ki ile hem Baekhyun un gizemli tavırları ile uğraşıyor. Hemde Zel--oo.. ahh burayı söylemesem daha iyi merak eedin biraz.:D HADİ DEVAM EDELİM...!! FİĞHTİNGG..!!
***
Son tenefüsteyiz. ve ben koridorda bi duvara yaslanmış Sehun u bekliyorum. Dersin ortasında konuşmak için mesaj atmıştı.. ah şaşkın çocuk.. Neyse biraz sonra Sehun yanıma geldi ve "bu akşamki konsere geliyorsun değilmi?" umursamazca " evet" dedim. "ee o zaman ikizlerde geliyo-oo dimi?" yine yanı umursamazlıka " evet" dedim. Sehun bu sefer ses tonunu biraz daha yükselterek beni kokutucak bi biçmde " Allah aşkına Ann biraz ciddi olmaz mısın sen?" (hahaha :D :D Allah aşkına mıı?...:D :P) kendimöi toparlayıp " ne bağırıyosun bee tepemde.?" " hıhh neyse sanırım bu gün yani konserde Lea ya duygularımı açıklıyacağım." dedi ve " sadece haberin olsun ama ona bir şey söyle " dedi ve gitti.. Niye bunlar hep beni bulurduki..-_-...
***
YAZAR NOTU: okuyucularım bu bölümü kısa kesmemin nedenini açılıyorum çünkü size bir süpriz yaptım..tam süpriz denilirmi bilmiyorum ama .. bakın şimdi olayların isteğe bağlı gelişmesini istediğimden yarışma gibi bir şey başlatıyorum..
- bu bölümün devamı üzerinden yeni bir bölüm yazacaksınız..( çok uzun olmasına gerek yok istediğiniz uzunlukta olabilir)
- sonra bana mesaj atıcaksınız..( aman yazdığınız bölümü yorum kısmına atmayın o zaman saymam) :D
- ek açıklama : illa Ann in ağzından benim gibi bölüm yazmanıza gerek yok ..
örneğin: Myung Soo şuraya gitsin..- "......" şöyle bir cümle söylesin.. şöyle olsun vs. vs söyleyebilirsinizz..:D
gönderilen mesajları inceledikten sonra en uygun olanını seçip yazacağım.. BOL ŞANSLAR..!! ^^