~Çikolata Parçacıkları~ (bölüm 10)

234 14 4
                                    

***

Huzurluydun değilmi şu anda? Mutluydun değimi onun yanında? Anın keyfini çıkar, Çünkü yaşayacakların hat safhada....

***

Yol boyunnca biraz tedirgin ve gergin hissediyordum.Sonunda büyük bir binanın önünde durduk. Nereye geldiğimizi merak ediyorsunuz değilmi? Üzgünüm çükü benimde en ufak bir fikrim yok. Araadan indikten sonra Myung Soo kafasını yukarı kaldırdı ve gözlerini kısarak bu kocaman binaya baktı. " Hatırladığımdan daha büyükmüş" dedi ve gülümsedi. Yüzüne anlamsızca boş gözlerle bakmakla yetindim. Çünkü kafamda olan tek şey neden buraya geldiğimizdi.. ve içeride ne olduğuydu...Myung Soo biraz durduktan sonra elimi tuttu ve içeriye doğru yürümeye başladık.İçeriye girdiğimizde buranın banka olduğunu sandım ve " Banka ya m geldik?"  " Bankamı? Saçmalama seni neden bankaya götüreyimki? bizim gideceğimiz yer  4. katta" dedi ve gözkırptı.Asansöre bindik ve yukarıya doğru çıkmaya başladık. Asansör durduğunda Myung Soo kapıyı yavaşça açtı ve bana çıkmamı söyledi ve sonrada kendi çıktı. Köşedei bekleme koltuklarının olduğu yere gittik. Ben koltuğa oturduktan sonra Myung Soo ayağı kalktı " Burada bekle gelicem" dedi. ve Odanın diğer köşesindeki görevli kadınla konuşmaya başladı...

***ZELO'NUN AĞZINDAN***

Ne oluyordu böyle?  Muhteşem kaykay yeteneklerimi kaybetmiş olmalıyım.. :D Yada kafayı yedim. Kaç saatten beri deneme yapıyorum ama  bi türlü kaykay hareketlerini yapamıyorum. Elimdeki kaykayı  umursamazca yere attım ve kaykay rapmasına oturdum. Olanlardan sonra konsatiraysonumun iyi olmasını beklemiyordum zaten. O olaydan sonra Ann in böyle soğuk davranmasını anlayabiliyordum. Acaba nereye gitmişlerdir? Ann bana açıkça söylemedi ama Myung Soo ile beraber gittiklerini gördüm ve bunu bilerek burada boş boş oturmama anlam veremiyorum. Bunları düşünüren birden artık kendime gelmem gerektiğini farkettim ve başımı hızlıva sağa sola salladım... Sanırım kafamı dağıtmam gerek.. Bu yüzden artık kızlarla arama koyduğum mesafeyi kaptmalıyım.  Myung Soo ile Ann ise o zaman hodri meydan. Zelo ile bir başkası.. amaç: Ann'i kıskandırmak...

***ANN'İN AĞZINDAN DEVAM EDİYORUZ***

Karaoke mi? way canına bayılırmmmm..:D Şaşırmış ve bir okadarada heyeceanlı olduğumdan " Soğuk Prens buralara gelirmiydi?" dedim ve Opss.. " Soğuk Prens mi?" Myung Soo yüzüne yerleştirdiği şaşkınlık ifadesiyle bana baktı ve devam etti "arkamdan bana Soğuk Prens mi diyorsun?" dedi. Ne cevap vermeliydim..? İlişkimizin yalanla yürümseini istemiyordum. "Evet, seninle ilk tanıştığımda o dondurucu soğuk bakışlarınla karşılaştığım içn o günden beri sana Soğuk Pren diyorum" dedim ve gülümsedim. Uzun bir sessizliği ve aptal komik bakışmalardan sonra  Myung Soo nun bu adı sevmediğini düşünmeye başlamıştımki " Bu adı sevdim, kulağa hoş geliyor." dedi ve tatlı tatlı gülümsedi. Sonra elne iki tane mikrofon alıp birini bana attı. " Bir parça seç bakalım, ama düet yapabileceğimi birşey olsun" " Düet mi? hımm Myung Soo ben söylerken kendini kötü hissetmeni istemem.." dedim ve pis pis sırıttım. Myung Soo "Aishh bu kızz ciddenn" dedi ve saçımı dağıttı. Güzel bir gün olacaktı. Bu sefer sezgilerim öyle söylüyordu...

***

Yorucu bir okadarda süper bir gündü. AHH rahat pijamalarım ve yumuşacık yatağımm.. Ve kitaplarım. Yatağa yattım ve hayatımı düşünmeye ve şöyle bir üstünden geçmeye çalıştım. Yeni okul Yeni sınıf.. Zelo ile tanıştım.. ahh doğruya Zelo acaba şu anda ne yapıyordur? Bu gün ona işim olduğunu syledğimde bi garip oldu. Anlamışmıdır acabaa..? Ahh Ann aptal Ann.. Sen bu çocuğu ne sanıyosunki. Tabikide anlamıştır. Neyse Zelo benim yakın arkadaşım. Onu seviyorum evet ama sadece arkadaş olarak.Çok fazla düşünmemeliyim Sadece şu anda gerçekten çook uykum var ve yarın okul varr..:D Bu aralar kendime inanamıyorum. Sanırım aşık olmak böyle birşeymiş.. Bir an önce okula gitmek istiyorum...^^

*** 

Sınıfın kapısını yavaşça açtım ve sırama oturdum. Sınıfın diğer köşesinde olan Myung Soo hemen bana döndü ve gülmeye başladı. Şaklabanlık yapıyordu evet. Dün benim şakıyı söylerkenki duruşumu taklit ediyordum. Gözlerimle ona yapmaması gerektiğini söyledim ama bir yandan bende  bunu çok komik bulmuştum ve gülüyordum. Zelo daha gelmemişti. Söylememeliydim galiba. Sınıfın kapısı tekrar açıldı ve içeriye Zelo girdi. Ama biriyle birlikte Zelonun koluna girmiş olan Alex e baktım. Ne oluyordu böyle? Yoksa çıkıyorlarmıyıdı.? Alex bbana yandan bakarak birazda kıskandırmak istercesine Zelo ile konuşmaya başladı. Sonra ikiside yerlerine oturdular. Bu kızın benimle derdi neydi? OFF aman banane.Ders başlamadan önce Zelo hiç arkasına dönmedi. Tek kelime bile etmedi. Ders başladıktan sonrada dönmedi. Ders bittikten sonrada dönmedi.. DÖNMEDİ.. DÖNMEDİİİ...!!!

***

Tenefüs zili çaldı Myung Soo yerinden kalktı ve  " Ann, hadi gidelim" dedi. "Tamam" Myung Soo ile birlikte sınıftan çıktık. Üst sınıfların katına girdik. Koridorların sonunda Baekhyunların arkadaş grupları vardı. Baekhyun bizi görünce " heyy Myung Ann buraya gelsenize" Myug Soo bana baktı ve " hadi gidelim". Yanlarına gittiğimizde Baekhyn sevecen ve havalı duruşuyla bizi karşıladı. Duvarda yaslanmış olan Chanyeol tatlı tatlı güldü. Holly Baekhyn un kolundaydı. Hooly ise diğer tarfata Sarmaş dolaş olmuş Seun ve Hyuna yı izliyordu. Biraz muhabbet ettikten sonra Baekhyun " HE unutmadan şunu söyliyim.. yarın bizdesiniz evde bir parti veriyorum ve yatılı"  " Yatılımı..?" dedim gözlerim fsltsşı gibi açılmıştı. Baekhyun" neee..? biz arkadaşız ve senin Myung Soo n var bir şey olmaz" dedi. Bunu söylerken hiçte samimi değild. Gözlermin iç,ne bakarak biraz sinirlice söylemişti. Neyi vardı bu baby face in? Myung Soo hafif bir şekilde gülümdei " ablaların kalıyo budurumda sende kalıyordun Ann, ve sen kalıyorsan bende kalıyorum demektir" Holly e baktım. Holly başını salladı ve " Annemden izni aldık merak etme ufaklık.." Aishhh Hollyy....!! Ufaklıkmı? bunu söyledikten sonra herkes gülmeye başladı. " Myung Soo da gülüyordu. yüzümün kıpkırmızı olduğunu farkettim ve başımı öne eğdim. Myung Soo " sevgilimi utandırmasanıza." dedi ama söylerken bile gülüyordu. Hafif sinirli bir şekilde omuzuna yavaşça bir yumruk attım. Ahh hiç demeyin ona vurulurmu diye.. hakketmişti...

***

Bu günde bitti he* Zaman çok hzılı geçiyor. oDAMA GİRDİM ve yatapıma oturdum. derin bir nefes alıp verdikten sonra masamda duran telefonumu yine titrediğini farkettm. Yavaşça telefonu elime aldım ve yine o bilinmeyen numaradan gelen mesaja baktım. Hayat bu kadar can yakıcı olmak zorundamı? İnsanlar bulmaca gibi olmalımı? Bunlar benim başıma gelmemlimi? Bu mesajları gönderen kişi çevremdekilerden biriydi.. """  KADERİN GELECEKTE SANA NE GETİRECEĞİNİ BİLEMEZSİN, SEVGİLİN..HIHH ASLINDA SANA LAYIK OLMAYAN SEVGİLİN.. GERÇEKLER AÇIĞA ÇIKTIĞINDA SENİ GERÇEKTEN SEVEN İŞİYİ GÖRECEKSİN. ÇEVRENDEKİLERE İYİ BAK. KİMLERLE ARKADAŞSIN..? KİMLERLE SAMİMİSİN?"""

YAZAR NOTU: Kısamı oldu yaa? neyse diğer bölüm hemen gelir neden olsa..:D ne olucağını merak ediyormusunuz? Valla hikayeyi zana ben olduğum halde merak ediyorum. Mesajları gönderen gizli aşık kim? Zelo ne yapmaya çalışıyr? Soğuk Prensimiz Ann i koruyabilecekmi? devamını bekleyin ve yorumlarınızı eleştirilerinizi fikirleriniz eksik etmeyin.. şimdiden teşekkürler..^^

Be MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin