~Gerçek Yüzler~ (bölüm 11)

236 16 8
                                    

***

İyiler ve kötüler, zayıflar ve güçlüler, kazananlar ve kaybedenler... Hayat bu sınıflardan ibaret değilmi? Evet öyle.. Sen sadece doğru yolu bulmaya bakk.. Oyunlar ve  bitmek bilmeyen gizemler karşısında sadece kendin ol... Ve sakın unutma.. İnsanların gerçek yüzleri zor durumda kaldıkları zaman belli olur...

***

"Düpp düpp dürüpp düpp... Hey Mr. Simplee..dırıp dıp dıpp dıpp dıpp" kulağımda kulaklık odada bir oyana bir buyana dans ederken bir yandanda bu akşam için çanta topluyordum. Hayatımda ilk defa bir erkeğin evine yatılıya gidiyorum. Huvvv.. Demekki Baekhyun un evi bayağı büyük olmalıydıki fazlasıyla insan çağırmıştı. Endişenmem gereken bir şeyin olduğunu sanmıyorum. Ve en çok Holly' ye seviniyorum. Erkek arkadaşının evine kalmaya gidiyor.. hımm acaba Myung Soo beni çağırırmıydı. Çağırsaydı ne olurdu? haahhh ne diyorum benn.. Ann kendine gel.. bu aralar biraz sapıtmaya başladım. ( karakterimiz ergenlik evrelerinde sevgili okuyucular.. alttan alalım lütfen.. :D) Çantamı hazırlamayı bitirdikten sonra yine odada deli gibi dans etmeye başladım. " Gechi crayonn.. camon girlll.. camon boyyy.. camon camonn.. camon camonn.." bide böyle bağırıken  odaya birden Lea ve Holly girdi ve muhteşem dansımı :P durdurmak zorunda kaldım. Odanın kapısını kapattıktan sonra. Lea " Ann G- Dragon ile tanışamayacaksınn.. yazıkk.. boş hayaller" dedi ve tip tip pis pis kötü gülüşün attı. " Heyy Bu senin  B1A4 dan biriyle görüşebileceğin anlamına da gelmiyor" dedim. haha ne kadar kötüyüm. Holly ellerini birleştirdi ve yine o anne havalarına büründü. " Kızlar yine başlamayınn..lütfenn.. Nirvana ya ulaşıyoruzz.." dedi ve sonra hepimiz kahkahalara boğulduk. Holly DEVAM ETTİ." Tamam akşama daha çok var yani Baekhyun lara gitmemize çok var herşeyimiz hazır olduğuna göre takılalım.. hee bende size orada kimler olduğunu söyleyelim" kimler mi..? pff ahh ne diyorum.. ( sevgili okuyucularım kız ergenlikte amerikan filmlerindeki davranışları sergilemeye çalışması normal tekrara alttan almanızı rica ediyorum :D ) Holly " Şimdi  Baekhyun un evi çook büyük olduğundan..fazzla kiş var. Baekhyun, ben Lea , sen, Myung Soo, Chanyeol, Sehun, Hyuna, Suho, Chen,  Jiyeon, flnn filan daha bir ok kişi varr.. heee bide Alex ve Zelo var" Alex ve Zelo mu? Zeloda mı ? ahhh hayır olamazz.. Ama Myung Soo ile Zelo aynı yerdee. off berbat bi gece olucağa benziyordu...

***

Kocaman kapıdan giridikten sonra o kocaman amaa gerçekten  kocaman olan salonda otumuş bir sürü geç gördüm. ve sonra aralarından sadece şu anlık kıyafetine bakabildiğim altında beyaz darpaça bir pantolon. üzerindede bol beyaz  üstünde bebek mavisi çizgileri olan biri ayağı kalktı. Tabiki sonra kafamı kalkıp yüzüne baktığımda o tatlı gülümsemesiyle bana bakan bu çocuğun Myung Soo olduğunu gördüm.  Baekhyun hemen bizi karşıladı Holly yi yanağından öptü sonra gelip kolunu omzuma attı yüzüme baktı  ve " ufaklıkda gelmiş hee" dedi ve yakışıklı yüzüne yerleştirdiği sevimlilk dolu gülüşüle bana baktı. Kolunu omzumdan itip " bana bidaha ufaklık dersen seninle konuşmicam" dedim .  Salonda oturmuş yarısını tanıyıp yarısını tanımadığım geçler gülmeye başladı. Myung Soo yanıma geldi yanımıza geldi ve " Baek uğraşmasana sevgilimle" dedi sonra hep beraber salondaki koltuklara yerleşip  muhabbet etmeye başladık. İl önce salonda bir göz gezdirdim hımm burada yakışıklı çocuklar var hepsi havalı.. ( ahh Ann kendine gell.. ergenlik :D) ama Zelo yu göremiyordum. Acana gelmiyecekmiydi. Ben bunları düşünürken " huhuuu Ann, dünyadan Ann e..? ordamısın?" Chanyeol ün eli gözümün önünde bir sağa bir sola gidiyordu. kafamı sallayıp " EVET İYİYİM BİRAZ DALMIŞIM"  Myung Soo yanımdaoturuyordu.  Sağ taftaki koltukta Baekhyun ve Holly oturuyordu. Holly Baekhyun un koluna girmişti. Yan taraflarında  Che tek başına oturuyordu. ve taktığı şapkasıyla uğraşıyor aynı zamanda  Sehun ve Hyuna ile konuşuyordu. Tanrımm gerçekten büyük koltuk takımları.  Sol tarfafımızdaki koltukta tanımadığım gençler ve kızlarla dolu bir grup vardı. Ve ortalarında Chanyeol hepisni güldürmekle meşkuldu.  Lea yanımda oturuyordu. Yüzünden ne kadar acı çektiği belli idi. Sehun ve Hyuna sarmaş dolaştı çünkü. Ahh gidip şu Hyunna nın saçını çekip kafasını  duvara sürtüp kıvılcım çıkartmak istiyorum. Biz böyle boş boş oturuken birden kapı çaldı. Baekhyun hizmetçilere bu gün izin verdiğini söyleyerek kapıya doğru yöneldi. Sonra içeri girenle ile şakalaşmaya başladı. Üzerine yazlık bir elbise giymiş Alex olduğumuz yere doğru yöneldi ve karşımızdaki koltuğa oturdu. Arkadan elleri cebinde başı eğik olarak içeri giren uzun boylu sarı dağınık saçlı çocuk içeriye girdi. Kim olduğunu biliyorsunuz zaten. Zelo Alex in yanına oturdu. Ve kafasını kaldırıp bana baktıktan sonra sanki tanımıyormuş gibi Sehun larla konuşmaya başladı. Ne oluyordu böyle? Bu sefer olanlara anlam verebiliyordum. Zelo ya üzülüyordum. ve kendime kızıyordum. Ama yanımda otumuş bana bakmakla meşkul olan Soğuk Prens i bırakmayı düşünmüyordum. Çünkü onu seviyorum....

Be MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin