☠️2☠️

6.4K 272 42
                                    

Jennie'den
Okul servisinin içinde deli gibi dans eden Lisa'yı kolundan tutup yanıma otturttum. Ne kadar aptal bir kız olduğunu her yerde göstermekten çekinmiyor. Etrafıma baktığımda Lisa'ya yiyecekmiş gibi bakan erkeklere ölümcül bir bakış atıp Rose'nin olduğu yöne döndüm,yine hayattan kopmuş, telefonu ile ilgileniyordu. Jisoo ise başını cama dayamış dalgın bir şekilde dışarı bakıyordu. Nedenini biliyorum, çünkü sınıfındaki Luhan denen çocuğa sırılsıklam aşık ama açılacak cesareti yok. Haliyle Luhan'da başka başka kızlarla serserilik yapıyor.
Servisin boğucu havası ve yüksek müzikten kurtulmamızı sağlayan şey evimize gelmiş olmamızdı.
Arabadan resmen kendimi attım, arkamı dönüp kızları beklemeye başladım,teker teker arabadan inince eve girdik.
Bir hafta sonra okul yaz tatili olacaktı ve bizde güzel bir tatil planlanmıştık, bu tatil için tüm yıl çalışmış ve para biriktirmiştik. Okuldan çıkınca ben AVM'de kasiyerlik yapıyordum, Lisa yaşlı bir bayanın köpeğine bakıyordu, Rose ve Jisoo ise bir kafede garsonluk yapıyordu. Tüm yıl para biriktirmeye uğraştık ve fazlasıyla biriktirdik. Kızlarla birlikte giyecek birşeyler almıştık, valizlerimizi bile hazırlamıştık.
Bu tatil bizim için mükemmel olacaktı. Bir arabamız vardı, Rose'nin babası - yani sorumsuz babası - ölmeden önce bize bir miktar para göndermiş , araba, ve büyük bir ev almıştı. Ama manevi açıdan hiçbir şey yapmamıştı. Bizim bir ailemiz yoktu, 11 yıl önce trafik kazasında hepsi aynı anda hayatını kaybetti. Biz çocukluk arkadaşıydık ailemiz tatil yapmak için Maldivlere gidiyordu bizi de Rose'nin babasına emanet etmişlerdi, fakat onlar ölünce Rose'nin babası bizi bırakıp Amerikaya gitmişti. Sırf vicdanını rahatlamak için bize para gönderiyordu fakat öldü. Ama biz ne olursa olsun asla birbirimize destek olmaktan vazgeçmedik, birbirimizi canımızdan çok seviyorduk.
...
Jisoo-"Yaa Lisa bıraksana!"

Kıkırdadım ve Lisa ile Jisoo'nun birbirine sataşmasını izledim, Lisa Jisoo'nun telefonunda Luhan'ın fotoğrafını görünce telefonu elinden almış ve kaçmış, şimdi ise Jisoo telefonunu almaya çalışıyor. Fakat Lisa sağ elindeki telefonu havaya kaldırmış, Jisoo zıplıyor ama yetişemiyor.

Jisoo-"Yaa Lisa yeter artık ver şu telefonumu!"

Lisa-"Hayır vermiyorum, bize neden söylemedin Luhan'dan hoşlandığını?"

Jisoo-"Sanki söylesem doğru düzgün dinlersin de gelmiş soruyorsun!"

Lisa-"Bak sen şuna! Anlatmadan nasıl anladın dinlemeyeceğimi, seni aptal."

Gurubun en ağırbaşlı olanları ben ve Jisoo'dur, Rose şımarığı, Lisa ise çocuksu olanıdır. Yani yıllardır böyleler biz alıştık artık birbirimizin zıt tavırlarına onlar benim nefesim. Onlar olmassa ben nefessiz kalırım.
Daha fazla dayanamadım ve araya girdim.

"Kızlar yeter artık! Lisa sende ver Jisoo'nun telefonunu! Hadi yemek yapalım, ben çok açım."

Lisa-"Tamam ben Rose'yi çağırayım yukarıdan. Roseee, Roseeee hadi yemek yiyeceğiz."

BTS=BLACKPİNK 💀THE VAMPİRE DIARIES💀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin