☠️4☠️

3.9K 219 29
                                    

Jisoo'dan
Bir süre deli gibi koştuktan sonra  Rose  bir anda durdu, o aniden durunca bende ona çarptım. Evet en büyükleri bendim ama vücut olarak en minik olan da bendim. Rose korku dolu gözlerle etrafı süzerken bende herşeyin farkına yeni varıyordum. Harika ormanın ortasında kaybolduk.

Rose-"Unni çok korkuyorum ya. Jennie unni ve Lisa nerde?"

"Tamam sakin ol Rose sadece biraz uzaklaştık o kadar az sonra buluruz onları."

Tamam aynen böyle söyledim ama benimde pek korkusuz olduğum söylenemez. Etrafta kızları ararken arkamızdan gelen çıtırtı sesleri ile aynı anda arkamızı döndük. Ve her şeyi mahvetmekten büyük zevk alan Rose ayı gibi çığlık atmaya başladı. Ölümümüzü kolaylaştırıyor.

Jungkook
İki saattir ormanda 4 kişiyi arıyoruz ama hiçbir şey bulamadık. Ve ben cidden çok sıkıldım. Daha fazla dayanamadım ve sinirle bağırdım.

"Bence artık geri dönmeliyiz, baksanıza neredeyse 3 saat oldu ve hala hiçbir şey bulamadık."

Jin bana dönüp sinirli bir şekilde tısladı.

Jin-"Kes sesini seni küçük velet! Dark'ın bir bildiği vardır."

"Bana emir vermeyi kes, ve ayrıca şu Dark'a olan itaakarlığından vazgeç, bizde ona güveniyoruz fakat senin gibi onun kölesi değiliz!!!"

Jin-"Senin dilin çok uzamış küçük velet, biraz kısaltmamı ister misin?"

Jimin-"Tamam beyler kesin şu saçmalığı, unutmayın şuan bir görevdeyiz."

Jin-"Sen kes sesini Jimin!!!"

Jimin'den
Şuan gerçekten çok saçma bir kafaya girmişlerdi. Bazen cidden çok aptalca davranıyorlar. Tamam Jin'den hepimiz korkuyoruz ama Jungkook fazla mı dik başlı ne?
Aramızda en güçlü Jin, o bir Büyücü ama normal bir büyücü değil. Dark ve birkaç kişiden sonra en yetkili kişi.
...
Kavga daha fazla ateşlendi ve işler kötüye gitmeye başladı. Jungkook o kadar sinirlendi ki dişlerini çıkardı ve Jin'in üstüne vampir hızı ile saldırdı fakat Jin siyah buhardan oluşan bir kelepçe ile Jungkook'un kollarını kenetledi ve sırtının hızla ağaca çarpmasını sağladı. Jungkook ağaca o kadar çok sert çarpmıştı ki ağaç kökünden koptu ve devrildi. Jungkook acıyla yüzünü buruşturdu. O kadar inatçı bir vampir ki canının yandığını göstermiyor bile.
İşler sarpa sardığı anda Hoseok araya girdi. Jin tam Jungkook'u yaralamak için hamle yaptığı sırada Hoseok Jungkook'un etrafında büyük bir kalkan oluşturdu ve olası bir kazayı engelledi.

Namjoon-"Tamam beyler kesin saçma sapan kavgalarınızı da işimize bakalım."

Tae-"Çocuklar bir saniye!!!"

Taehyung derin derin nefesler alırken zaten kırmızı olan göz bebekleri koyulaştı, gözleri kızardı ve dişleri çıktı. Bu pek iyi bir şeye işaret değil.

Yoongi-" Bir sorun mu var Tae? "

Tae-"İnsan kanı. Uzun zamandır hiç insan kanı içmemiştim. Harika kokuyor."

BTS=BLACKPİNK 💀THE VAMPİRE DIARIES💀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin