2.Walentynki

69 9 2
                                    

Dziś obudziłam się w złym humorze.
Kiedy po porannej toalecie zeszłym  na dół, zobaczyłam kartkę na której było napisane:"Witaj kochanie tatuś zabrał mnie do Rzeszowa na niespodziankę. Wrócimy późno. Na stole jest smaczne śniadanie [twoje ulubione :-) ]Dobrego dnia i cudownych walentynek.Buźaczki💕"
No tak tata mówił mi że na walentynki zamierza zabrać mamę do Rzeszowa do teatru(mama kocha teatr) i kilkainnych miejsc.
-Cieszę się że mama będzie mieć piękne walentynki, bo ja raczej nie będę takich mieć-pomyślałam i zjadłam śniadanie poczym udałam się do szkoły.
Na 1 lekcji mieliśmy j.angielski.
-Ciekawa jestem jaką walenynkę dostane od Adama-zastanowiła się Sylwia, która od samego rana o niczym innym nie myślała tylko o walentynke od Adama.
-Myślę że pewnie jakąś oryginalną znając Adama-odparłam, a do klasy weszły dziewczyny z samorządu. Przeprosiły że przeszkodziły i rozdały walentynki.Sylwia dostała 7 walentynek od Adama i 1 ode mnie. Ja dostałam 1, ale od Sylwia.
Na przerwie wszyscy chwalili się swoimi walentynkami. Na co od razu posmutniałam.
-Nie martw się. Może za rok się uda-pocieszała mnie Sylwia
-Chyba za tysiąc lat -odparłam ironicznie i skierowałam się z Sylwią w stronę szafek.Kiedy do nich dotarliśmy  otworzyłam swoją szafkę i...wśród moich rzeczy leżała dużą  przyozdobiona kartka z sercem.

wśród moich rzeczy leżała dużą  przyozdobiona kartka z sercem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Trzymałam walenynkę w ręce i nie mogłam nic powiedzieć.
-Co się sta...Dostałaś walentynkę!-krzyknęła uszczęśliwiona Sylwia-No dalej czytaj co jest napisane w środku.
Posłusznie otworzyłam walentynkę i przeczytałam :
"Literkę K sam postawię,
Literkę O tobie zostawię,
Literki C i H też mogą być,
A bez tego A nie mogę żyć,
Postawię także literkę M,
A na końcu piękny wyraz Cię.

Tylko jedno słońce świeci,
Tylko jeden księżyc lśni,
Tylko jedno serce kocham,
Które nosisz właśnie ty.
Więc jeśli zdziwiona jest twoja minka,
Z jakiej okazji ta waletynka,
To przecież jest dzisiaj czternastego,
Dzień każdego zakochanego!"

Pięknych walentynek życzy twój Tajemniczy wielbiciel

Nie mogłam w to uwierzyć. Jednak ktoś mnie kocha. Jednak coś znaczę.Mam tajemniczego wielbiciela, który sprawił że to najpiękniejszy dzień w moim życiu.
Teraz pozostaje mi tylko dowiedzieć się kim jest ten tajemniczy wielbiciel.

Tajemniczy wielbiciel Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz