3.Bölüm: Flaş!

126 23 5
                                    

3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


3.Bölüm: Flaş!

Özgür Ali'nin annesi,  yanında iki kadın ile beraber oturduğumuz masaya doğru geldiler.

"Anne, sizin burada ne işiniz var?" Demir, neler olduğunu anlayamamış bir şekilde çatılmış kaşlarıyla annesine bakıyordu.

"Hiiiç... Halan ve teyzenle beraber kahve içmeye geldik oğlum." Fatma Abla'nın oyunculuğu da en az Yaren'in oyunculuğu kadar kötüydü.

"Anne, sen hayatında hiç kafeye gittin mi?" Bu sefer soruyu soran kişi  Özgür Ali idi. Yüzündeki ifadeden, sorduğu sorunun yanıtını kendi zihninde aramaya çalıştığı belli oluyordu.

"Amaan, siz de." dedi Fatma Abla kızar gibi. Gruptaki mesajları okuduğumdan Özgür Ali'nin annesinin adının Fatma olduğunu biliyordum. "Bir dışarı çıkıp hava alalım dedik. Ne yani, biz bir kafeye gelip oturamaz mıyız? Ne olmuş sanki?" Yanındaki iki kadın da Fatma Abla'ya destek vermek istercesine başıyla onayladı.

"Peki neden benim resmimi çektiniz?" diyerek konuşmalarını böldüm.

"Kim? Biz mi senin fotoğrafını çektik yavrum? Sen yanlış görmüşsündür." dedi Fatma Abla'nın sağ yanında duran kadın.

"Kızın yüzünde flaş patladı hala." diye yanıtladı Özgür Ali.

"Bak şimdi, o şöyle oldu. Ben dedim ki kadınlara, hadi bir fotoğraf çekinelim... Sonra açtım kamerayı, bir baktım arka kamera açıkmış. Hem arka kamera, hem de flaş açık kalınca tabii flaş senin suratında patlayıverdi kızım. Hem biz niye senin fotoğrafını çekelim ki?" Fatma Abla, sanki ortada komik bir durum varmış gibi kahkahalarla gülüyordu. Yanındaki iki kadın da ona katılmıştı.

"Evet, evet öyle oldu." diye de ekledi Fatma Abla'nın sol yanındaki kadın.

Fatma Abla'nın dediklerine inanmamakla beraber, söylediklerine de karşı çıkmıyordum. Sanırım, Çetingil ailesinin kadınları dün grupta bahsettikleri o 'kısmet ayarlama operasyonuna' çoktan başlamışlardı. Bu durum beni sinirlendirmekte çok, eğlendiriyordu.

"Neyse, neyse. Eee, Özgür Ali... Bizi tanıştırmayacak mısın bu güzel kızla?" Fatma Abla'nın sağındaki kadın eliyle beni işaret ediyordu. Sanırım bu kadın Özgür Ali'nin halası oluyordu, diğer kadın da teyzesi olmalıydı.

"Adı Feride. Yaren'in kuzeni." diye kısaca yanıtladı Özgür Ali. O anda Fatma Abla'nın yüzünde bir şaşkınlık ifadesi oluştu. "Doğru ya..." diye mırıldandı. "Grupta resmini görünce dedim ben bu kızı nereden hatırlıyorum acaba diye... Bak şimdi hatırladım işte; dün akşam Yaren gelinim ve annesiyle gelen kızsın sen."

Yıldızlara DokunalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin