5.Bölüm: Gökyüzünde Dans Eden Yıldızlar

75 16 2
                                    

Yukarıdaki şarkıyı açmayı unutmayın:)


Oturma odasında tek başıma, bir koltuğa kıvrılmış kulaklığımdan yükselen Sezen Aksu'nun sesiyle beraber müzik dinliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Oturma odasında tek başıma, bir koltuğa kıvrılmış kulaklığımdan yükselen Sezen Aksu'nun sesiyle beraber müzik dinliyordum. Halam mutfak işleri ile uğraşırken Yaren odasında dizi izliyordu. Oldukça sıkıcı bir gündü ve zaman ilerlemek bilmiyordu.

Sezen Aksu'nun sesi, beni arada bir dünkü altın gününe götürüyordu. Özgür Ali ile birlikte onca kadının arasında nasıl da dans etmiştik ama! Ne yaptığımı bilemeyerek yüzümü yanımdaki yastıklardan birine bastırdım. Sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırıyor, zihnime Özgür Ali'nin yakışıklı yüzü düştükçe kendimi saçmasapan sırıtırken yakalıyordum.

Telefonumdan bütün uygulamalara tek tek girip zaman öldürmeye çalışırken birden bir bildirim geldi; tanımadığım bir numaradan mesaj gelmişti. Merak ile açtım mesajı ve okumaya başladım.

"Merhaba Feride, ben Demir. Bir konuda senin yardımına ihtiyacım var. Yaren'e çaktırmadan bizim pastaneye gelebilir misin?"

Neden, Yaren'e çaktırmadan pastaneye gelmemi istemişti ve hangi konuda benim yardıma ihtiyacı vardı acaba? Hızlıca mesajına yanıt yazdım.

"Hemen geliyorum."  mesajı yazdıktan sonra telefonumu kapatıp üzerime bir şeyler giyinmek için odaya doğru yürüdüm.Kot pantolonumu ve kalın boğazlı kazağımı giyerek saçımı elimle hafifçe düzelttim. Yaren şaşkınca beni izliyordu.

"Nereye gidiyorsun?" diye sordu en sonunda dayanamayarak.

"Şey..Yürüyüş...Evde otur otur canım sıkıldı, ben de biraz yürüyüş yapayım dedim. Dün beraber sahile yürümüştük ya belki sahile doğru yürürüm." Anında nasıl da yalan uydurmuştum ama!

"Ben de çok sıkıldım ya... Biraz bekle de ben de hazırlanayım, beraber yürüyüş yapalım." üzerinden yorganını atarak kalktı.

"Olmaz!" diye bağırdım telaşla.

Bana anlamsızca bakarak, "Ne oldu yahu?" diye sordu.

Şimdi, ona 'tek başıma yürümek istiyorum' desem alınacaktı bu yüzden yanımda başka birinin olması gerekiyordu...

"Özgür Ali!" aklıma ilk onun ismi gelince heyecanla bağırdım. "Onunla beraber yürüyeceğiz..."

Bana gülerek baktı ve "Hımm... Demek öyle." diye mırıldandı. Tekrar yorganını üzerine örtmeden önce yanağıma bir öpücük kondurdu.

"Görüşürüz. Hadi iyi eğlenceler size. Çifte kumrular..." diyerek göz kırptı bana. Ona gözlerimi devirerek "Görüşürüz." dedim ve çıktım odadan. Evde boş boş oturmaktan sıkıldığım için hemen apartmandan dışarı attım kendimi.

Yıldızlara DokunalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin