Yüzyüzeyken Konuşuruz: Kazılı Kuyum🕊
Yukarıdaki şarkıyı açmayı unutmayın, keyifli okumalar:)
"Kızlar, ben resmen evleniyorum!" diye bağırdı Yaren sevinç içinde. Halam, Yaren ve ben bir yandan kahve içiyor, bir yandan da sohbet ediyorduk.
"Kızım, ne zaman istemeye gelecekler seni?" diye sordu halam.
"Anne, onlar da bir tarih vermemizi bekliyorlar."
"Haber verelim de bu hafta sonu gelsinler istemeye." dedi halam gülerek.
"O kadar erken mi?" diye sordum şaşkınlık içinde.
"Ben zaten onları çağırmak için evlilik teklifini bekliyordum, eee artık teklifimi de aldığıma göre fazla beklemeye gerek yok." Yaren, hayranlıkla yüzüğüne bakıyordu.
"Bakın..." diyerek yüzüğü taktığı parmağını bize doğru uzattı. "Eğer gözünüzü alıyorsa, elimle önünü kapatayım biraz!" dedi kahkaha atarak.
"Çok güzelmiş..." dedi halam beğeniyle yüzüğü incelerken.
"Eee, Feride... Sizde durumlar nasıl?" Yaren merakla bana bakıyordu.
"Biz?" dedim kaşlarımı çatarak.
"Özgür Ali ile sen işte canım." Omuz silkerek kahvesinden bir yudum aldı.
"Özgür Ali ile sevgili misiniz yavrum?" halam umut dolu bakışlarını gözlerime çevirmişti.
"Hayır hala..." diye mırıldandım. "Biz sadece arkadaşız." Ve ikisi birden, söylediğim bu sözlere kahkahalarla gülmeye başladı. Onları bu kadar güldürecek ne söylemiştim acaba?
"Kızım." diyerek başladı konuşmasına halam. Sonunda gülmeyi kesmişlerdi. "Bil ki, 'biz sadece arkadaşız' diyenler ya sevgilidir; ya da sevgili olacaklardır."
"Bilmiyorum artık." diye yanıt verdim omuz silkerek. "Özgür Ali, hiç de benimle sevgili olmayı düşünüyor gibi değil. Bana arkadaşça davranıyor."
"Yani, sen Özgür Ali ile aranda bir şeyler olmasına karşı değilsin?" halamın gözlerinde, umut tekrardan belirmişti.
"Değilim." dedim inkar etmeyerek. "Özgür Ali bence gayet tatlı bir çocuk ama benimle ilgilendiğini pek sanmıyorum. Belki de sevgilisi vardır." dedim önemsiyormuşum gibi yapmaya çalışarak.
"Hayır sevgilisi yok." dedi Yaren. "Çocuk daha askerden yeni geldi, hangi ara yapacak sevgiliyi?"
"Yaren, ben biliyorum bu ikisi birbirini seviyor." dedi halam Yaren'e bakarak. "Ama birbirlerine açılamıyorlar, ben bilinçli bir hala olarak görevimi yerine getireceğim. Bundan sonra, ikimiz birlikte Özgür Ali ile Feride'nin arasını yapmaya çalışacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Dokunalım
HumorÖzgür Ali adımlarını durdurarak bana döndü ve baş parmağıyla gözyaşlarımı sildi. "Gökyüzünde dans eden yıldızlar seni hiç bırakmayacak biliyorsun değil mi?" diye sordu gözlerimin içine bakarak. "Feride, ben de seni hiç bırakmayacağım. Çünkü, seni ço...