1. fejezet: A sorsfordító kívánság

3.9K 224 71
                                    

Ma van a [kor].-ik születésnapom. Egy teljesen átlagos, középiskolás lány vagyok, akinek az Animék és Yaoi mangák fontosabbak, mint a valóság.
Az egyetlen szerelem amit ismerek, az az őrült rajongás a szexi animés pasik iránt. A mostani listámat már 4-5 hónapja Levi Heichou vezeti.
Emiatt sokan üresnek és magányosnak tartanak, pedig az én világom gyönyőrű és tele van színekkel.

Sajnos a jegyeim nem kitűnőek, de mit tehetnék, ha mindig akkor íratnak tesztet vagy témazárót, amikor végre kijött a Shingeki no Kyojin következő epizódja? Vagy éppen Conra készülök?
Valami úgyis mindig közbejön...

Szóval Japánban élek, pontosabban Ōsakában. A szüleim gyakran utaznak másik városokba a munkájuk miatt, ezért sokszor hagynak egyedül akár hetekre is.
Na akkor szoktam fülhallgató nélkül hallgatni a pikáns Yaoi animéket vagy CD Drama-kat.

Ma szerda este van és jövőhéttől kezdődik a tavaszi szünet. Már alig várom, hogy minden percét a legújabb zsákmányomnak, az Erwin x Levi doujinshimnek szenteljek. Most először olvasok olyan rajongók által rajzolt BL-t, ahol nem Levi a domináns fél.

Vissza a jelenbe, itt állok a szobám teraszán és a csillagos égboltot bámulom (mert ez olyan animéba illő). Egyszer csak megpillantottam egy hullócsillagot. Gyorsan lehunytam a szemeimet és kívántam.
-Bárcsak a valóságban is létezne Levi Heichou!-
Tudom, hogy úgy sem fog valóra válni, de most ez volt az első dolog, ami az eszembe jutott. Lehet, hogy most elpazaroltam egy kívánságot, mégsem érzek megbánást.

Másnap reggel felvettem az egyenruhámat, megcsináltam a hajamat, kifestettem a szempilláimat, majd elindultam a suliba.
Imádom, hogy ebben a ruhában és környezetben hasonló iskolai életem van, mint az anime karaktereknek. Csak mágia, démonok és vámpírok nélkül.

Ma valami nem stimmel. A szép napsütéses idő ellenére ráz a hideg és bágyadt vagyok. Már reggel óta erőtlennek érzem magam, néha meg is szédülök. Az órákon is nehezen tudtam koncentrálni.

~

Végre elérkeztem a tanítás végéhez és kicsengetés után elhagytam az iskolát.

Miután hazaértem az üres lakásba, levettem a cipőmet és felmentem az emeletre.
Majd mikor a szobám ajtaja elé értem, lefagyva megálltam, mert észrevettem az ágyamon egy férfit.
Miután meglátott, felnézett felnyírt, fekete hajtincsei alól. Haragos acélkék szemeit fenyegetően rám szegezte, majd lendületesen felállt és megindult felém.

 Haragos acélkék szemeit fenyegetően rám szegezte, majd lendületesen felállt és megindult felém

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ℍ𝕖𝕚𝕔𝕙𝕠𝕦𝕥 kívántam || ℒ𝑒𝓋𝒾 𝓍 ℛ𝑒𝒶𝒹𝑒𝓇 ʰᵘᵑWhere stories live. Discover now