9. fejezet: Attack on Heichou!?

3.6K 160 67
                                    

Levi sivár tekintettel nézett rám.
-Milyen bizarr dolog az a 'vidámpark'?- kérdezte, de olyan érthetetlen fejet vágott, mintha egy rosszul elsült poént mondtam volna. Mondjuk Heichou-hoz a 'vidámpark' szót tudnám a legkevésbé elképzelni.
-Hát... oda szórakozni járnak az emberek... Felülnek az óriás kerékre és hullámvasutaznak...-
-Óriás!?- hirtelen felvonta a szemöldökét.
-Nem... nem olyan Kyojin... Már mondtam neked, hogy ebben a világban nincsennek óriások.- gyorsan bepötyögtettem a telefonomba hogy 'vidámpark'.
Levi felállt és mellém húzta a székét. A konyhaasztalra raktam a telefonomat és elindítottam egy videót. Lehajtottam a fejemet, mire arra lettem figyelmes, hogy Heichou közel hajolt hozzám. Az arca közvetlenül az enyém mellett volt, a vállaink összeértek.
Ő kíváncsian nézte a felvételt, én pedig ott pirongtam mellette. Levi csak hümmögött egyett majd rám emelte a tekintetét.
-Miféle szerkezetek ezek? És miért sikítoznak rajta az emberek?- a hangja enyhén rekedtes volt, mégis kellemesen, sőt eszméletlen dögösen csengett.
-Az ott egy hullámvasút.- böktem a telefonom képernyőjére.
-De egy 3D Manőverfelszereléshez képest nem valami extrém dolog...- a szavaim hallatán szemei kikerekedtek, gondolom furcsa lehet neki, hogy ennyi mindenről tudok.
-Ez itt pedig az óriáskerék, amiről beszéltem.- mutattam ismét a telefonomra.
-Szívesebben tölteném valami hasznosabb dologgal az időmet... de mivel egyenlőre nem tudok visszajutni a világomba...- felsóhajtott.
-Legyen.-
-Ez az!- ujjongtam mint valami kisgyerek.

Ez már nem teljesen olyan, mintha randizni készülnék Sexy Heichouval?

-Mikor mennénk?- rázott vissza az édes valóságba.
-Umm... úgy gondoltam három nap múlva, addigra már a szüleim sem lesznek itthon.-
Levi helyeselően hümmögött, majd folytatta a teája kortyolgatását.

~

Éjszaka annyira izgatott voltam a közös programunk miatt, hogy képtelen voltam elaludni. Csak forgolódtam az ágyban. Levi rám is szólt hogy lerúg, ha tovább mocorgok.
Igen, ezeket az úriemberhez méltó megjegyzéseit gyakran megkapom... De ezt is szeretem benne.

Az idő nem telt, a faliórám ketyegése szinte már visszhangzott a fülemben. A nyomasztó csendről már nem is beszélve...

Argh, Yaoi megvonásom van, amióta a Drága megjelent az életemben. Nem mintha az utóbbi baj lenne, dehogy!
Csak ki vagyok éhezve...

Egy rossz szokásom, hogy ha nem tudok este aludni, online Doujinshi-ket olvasgatok.
Ez már csaknem rutinná vált.
Mennyi is az idő...?
Biztosan már hajnali két-három fele lehet. A Hadnagy is már úgy alszik, mint egy baba. Nekem most is, ahogy szinte mindig háttal fekszik, de tutira alszik.
Mit árthat, ha egy kicsit felnézek egy oldalra? Csak egyetlen egy művet... csak egyet.
Valamit kezdenem is kell a hormonjaimmal, nem?

Óvatosan a telefonomért nyúltam és feloldottam a képernyőjét, majd egyből levittem a fényerőt. Így nem lesz annyira élvezetes, de 'vágycsillapítónak' megteszi.
Szóval háttal fordultam Heichounak és gyorsan felmentem a kedvenc oldalamra, hogy bepötyögtethessem 'Levi x Eren'. A széles választék közül annyira nehéz csak egy mellett dönteni.

Végül nagy nehezen kiválasztottam a borítója alapján, talán az egyik legerotikusabb Doujinshit, amit eddig még nem olvastam. Hmm... egy pőre felsőtestű, kaján tekintetű Levi, nedves hajjal és bőrrel, amint egy megkötözött Erent von magához. Eren arcán fájdalom és rettegés ül, a nyaka ki van szíva, a fedetlen testén karmolások láthatóak.
Kya!~
Ez hiányzott az életemből...

Neki is kezdtem a műnek.
Jaj, ezek a pózok. És milyen részletes és szép rajzstílus. Ezek a szenvedélyes, gyönyörteli és fájdalmas tekintetek...

Levi, annyira szexi vagy!

Ahogy görgettem lejjebb egyre forróbb lett a hangulat. Levi már szinte kegyetlenül tette magáévá a kiszolgáltatott Erent. Egyre mélyebbre hatolva benne. *liheg*

~

Miután sikerült egy kicsit lenyugodnom, felmerült bennem egy kérdés:

Miért vagyok ekkora egy perverz állat?

Hirtelen egy hatalmas és forró tenyér markolt rá a vállamra.
-Teee... Már megint ilyesmiket olvasgatsz?!- mordult fel a kisember és kikapta a kezemből a telefont.
-H-hé! Add vissza!- nyúltam a kincsem után, de Heichou elkapta a csuklómat, hogy lefogjon, majd alaposan szemügyre vette a részletes Doujinshit.
-Hmm... nem semmi...- nyilatkozta, és miután felnyomtam magam, hogy a másik kezemmel is szerencsét próbáljak, Levi ismét megragadta a kezemet, de ettől csak egy nagyot koppant a homlokom a mellkasán.
-Auch! Te aztán durva vagy!- sápítoztam, de alig hogy kimondtam, hirtelen a férfi alatt találtam magamat.
A telefonom mellettünk landolt az ágyon.

Levi mindkét csuklómat megragadta és lefordított magáról, majd fölém tornyosult. A kezeim a fejem mellett voltak, a férfi egyik térde pedig a combjaim között.
-Le-vi...?- néztem rá meglepetten.
-Azért olvasol ilyeneket, mert  igazából érdekelnek a perverz dolgok, igaz?- kérdezte enyhe gúnnyal a hangjában.
Én csak szégyenlősen elfordítottam a fejemet.
A szívem majd kiszakadt a helyéről.
-Milyen félénk lettél hirtelen. Pedig szeretem a temperamentumodat.-
A szobában sötét volt, Levi arcát az ablakon beszűrődő holdfény világította meg.
Lassan lehajolt és játékosan megharapta a fülemet. A csiklandozó érzés és a forró lehellete egyszerre söpört végig a bőrömön.
-Most valahogy nagyon aranyos vagy.- búgta reszelős hangon.
Én pedig lehunytam a szemeimet, megfeszítettem az izmaimat és levegőt visszatartva vártam a következő lépését. Teljesen ledermedtem.

-Baka (ostoba)!- mondta, majd rápöckölt a homlokomra és lemászott rólam.
Én kócosan, kábult fejjel felültem és érthetetlenül ránéztem.
-Tudtam hogy egy perverz kölykök vagy.- ingatta pajzánul a fejét és közben beletúrt a hajába.
Ökölbe szorítottam a kezeimet és mérgesen hozzávágtam egy párnát.
-UTÁLLAK! UTÁLLAK! UTÁLLAK! UTÁLLAK! UTÁLLAK! UTÁLLAK!- kiabáltam és idegesen kitrappoltam a szobámból. Hevesen dobogó szívvel a fürdőszobába siettem és megmostam a paradicsomvörös arcomat. Majd belenéztem a csap feletti tükörbe és megkérdeztem magamtól:

Levi most komolyan perverz dolgokat csinált velem?!


Levi most komolyan perverz dolgokat csinált velem?!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ℍ𝕖𝕚𝕔𝕙𝕠𝕦𝕥 kívántam || ℒ𝑒𝓋𝒾 𝓍 ℛ𝑒𝒶𝒹𝑒𝓇 ʰᵘᵑWhere stories live. Discover now