3. fejezet: Máris vetkőztetni akarsz?

2.5K 200 87
                                    

Csattan a pofon.
Forr a vér.
-Idióta!- mordultam rá a mellettem, földön térdelő Hadnagyra, aki sivár tekintettel reagált húzásomra.
Arcáról talán a lepődöttség és az egyre fortyogó düh üressége íródott le. Gondolom hogy még senki nem merte arconütni az emberiség legerősebb katonáját.

Mereven a pofonom területéhez nyúlt, s egy rövid adásszünet után, felhúzott vállakkal, előreugró állkapoccsal fújtatott. Akár egy felbőszült bika, szórta rám haragos tekintetét.
Talán túl messzire mentem?
De mégsem hagyhatom, hogy így elfajuljanak a dolgok... Ez mégis csak az én szobám...
Bátorság!

Minden önbizalmamat összeszedve, határozottan álltam a szemkontaktust. Eddig védekező pozíciómat megtörtem, majd tekintetünk nevetségesen komoly csatát vívott.

Csak szótlan ültünk a padlón, arra várva, hogy mit lép a másik. Hogy mi fog történni ezután.

Néhány hosszú másodperc után szája kaján mosolyra húzódott.
-Te aztán nem vagy semmi, kislány.- hangneme teljesen megváltozott, acélkék szemeiből az elégedettség kisördöge tükröződött. Mintha kedvére való ellenfélre talált volna.
És én komolyan egy pofonnal mosolyogtattam meg Levi Ackermant?

Az ütéstől való bizsergés a tenyeremen igazolta, hogy nem álmodok.

Sexy Heichou tényleg itt van a szobámban!

-Mostmár igazán elmondhatnád, hogy hol vagyok.-
Úristen, még egy tenyér alakú, kipirosodott arcbőrrel is nagyon jóképű vagy, Ackerman!
-Hé! Figyelsz te rám?!- képtelen voltam bármilyen értelmes reakciót is kiváltani, hiszen egy ilyen erotikus csoda próbált fenyegetően kihallgatni.

Ábrándomat a parketta reccsenése zavarta meg. A férfi egy erős mozdulattal felállt és leporolta a nadrágját. Én is így tettem, majd szemem a pofátlanul kopogtató cipőjén akadt meg. Levi összezárt karokkal, türelmetlenül dobogott a lábfejével.
-Japánban nem szokás cipővel bemenni a lakásba. Kérlek vedd le!-
Mondatomra hirtelen megállt és kezét csípőre tette.
-Máris vetkőztetnél?!- heccelt és közben alaposan végigmért.

Ó, édes Levi. Ha tudnád, hogy mit is akarok a legvadabb álmaimban, abnormálisnak neveznél. Bár utólag visszagondolva, jogos lenne a titulus.

-Komolyan ne vedd!- szólt rám.
Jaj, már megint elkalandoztam!
Most biztosan rosszat gondol rólam...
Mondjuk úgy is mindegy, egy idő után nyilván rájött volna, hogy egy perverz otaku vagyok, aki 'melegpornóban' leli az örömét...

Ahogy elnéztem ezt a mélynövésűt, annyira lehetetlennek tűnt, hogy itt van.
Elgondolkodva helyet foglaltam az ágyamon, ami még meleg volt egy kicsit. Vajon mióta várhatott rám itt ülve?
-Hogy kerültél ide, Levi?- érdeklődtem komolyra fordítva a szót.
Ő is lehuppan mellém terpeszkedve, majd két karjára könyökölt és előre dőlt.
-Ha tudnám, akkor nem puhatolóztam volna... Amúgy Erwin irodájába tartottam, aztán megfájdult a fejem... A többire nem emlékszem. A picsába már ezzel az egész szarsággal!-

Röviden, de lényegretörően elmeséltem neki, hogy egy másik világba került és hogy ő ezen a helyen csak egy megrajzolt anime karakter.
Még mondtam neki néhány dolgot az itteni életről, emberekről.
Annak ellenére, hogy elég hihetetlen történetet állítottam, végig figyelmesen hallgatott.
De hogy miért pont az én szobámba került Levi Ackerman, az még rejtély.

 De hogy miért pont az én szobámba került Levi Ackerman, az még rejtély

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*A következő fejezet címe: 'Egy ágyban Levi Ackermannal'*

ℍ𝕖𝕚𝕔𝕙𝕠𝕦𝕥 kívántam || ℒ𝑒𝓋𝒾 𝓍 ℛ𝑒𝒶𝒹𝑒𝓇 ʰᵘᵑWhere stories live. Discover now