~Erotika a vízben~
Szóval ahogy ígértem, írtam egy különleges fejezetet az 1000 olvasó (imádlak titeket🖤) megünneplése alkalmából. És itt is van.😄
🌸Jó szorakozást hozzá🌸
🔞Figyelem! Ez egy különálló fejezet 18+-os tartalommal🔞
(De azért művelten fogok fogalmazni✌🏻)
Már lassan 9 hónapja, hogy Levi Ackerman az AoT-ból hirtelen megjelent a szobámban. És az a leghihetetlenebb a dologban, hogy még mindig sikerült őt eltitkolnom a szüleim elől. Ennek az oka, hogy szinte soha sincsennek itthon a munkájuk miatt.
Azóta Levivel még mindig egy ágyon osztozkodunk, persze térfelekre osztva, amin nem mehetek át...
Annyi viszont változott, hogy mostmár mindent válogatás nélkül megesz, amit elé rakok. És már a BL mangáim miatt sem rikácsol, vagy csak símán már nem mer belelapozni.
Néha elmegyünk valamerre sétálni, vagy beugrunk egy hamburgerre. A törpe kedvence a sajtburger, de evés előtt mindig kihúzza az uborkát a közepéből. Ekkor az jut az eszembe, hogy nekem persze az volt a kedvencem...Időnként már elég unalmas tud lenni 0-24-ben együtt lenni vele. Hiába szeretsz valakit nagyon, de egy otakus tinilánynak szüksége van a magánszférára... már nagyon ki vagyok éhezve egy jó kis Yaoira, az éjszaka közepén, a laptopommal az ölemben... *sóhajt*
Persze nincs okom panaszkodni, sőt, én vagyok a világ legszerencsésebb embere! Ki mondhatja el magáról, hogy egy Levit tart a szobájában?
Szóval a kapcsolatunk elég érdekes lett.
Mindig szidjuk egymást és csak veszekedünk. Néha meg is tépjük a másikat, ha nagyon elfajul egy-egy vita.~
Egy nézeteltérés miatt Levinek elborult az agya és durván belekapott a felkaromba. Közben végig szitkozódtunk.
A szorítása nagyon fájt, de még így is éreztem, hogy visszafogja magát... azaz én is elvetettem a sulykot és megpróbáltam megtépni a haját... Ennek eredményeképpen Levi levágott az ágyamra, de úgy, hogy közben lefogott mindkét csuklómnál és fölém tornyosult.
Olyan rideg tekintettel nézett le rám, mint ha tényleg meg akarna fojtani... de hiába maradtam mozdulatlanul csendben, továbbra sem enyhített a szorításon. Teljes mértékben lefogott, azt sem hagyta, hogy megmozduljak... Majd a fejemhez vágta, hogy ha annyira erősnek hiszem magamat, akkor gyorsan próbáljak meg kiszabadulni -feltéve ha van elég erőm hozzá-, különben csúnyán megsérülhetek.És ezt halál komoly arccal mondta, közben úgy szorongatta a csuklómat, mintha el akarná törni. Nem mellesleg elég szánalmas próbálkozásaim voltak, pedig teljes erőmből igyekeztem lefejteni magamról a férfit, vagy esetleg eltolni, amikor még szabadok voltak a kezeim...
Na akkor volt az, hogy tényleg nagyon megijedtem tőle. Elvégre ha tetszik, ha nem, ő sokkal erősebb nálam.
Mert ez nem olyan 'nedvesítő lefogás' volt, hanem tényleg veszélyben éreztem magam. Szó szerint, mintha egy farkas ugrott volna rám, hogy széttépjen.
Levi nem szokott ennyire kikelni magából, jól felszítottam... De ez nem csak az én hibámból adódott.
Itt tört el nálam a mécses és akaratlanul előtörtek a forró könnyeim, amik egészen a fülemig hátrafolytak. Nem akartam elsírni magamat, de nagyon megijedtem, na...
A 'megtörésem' miatt végül Levi elengedett és lemászott rólam. Én pedig kipattantam az ágyból és kiviharoztam a szobámból. De azért még egy 'Idióta állat! Utállak!'-ot még odakiabáltam neki.
YOU ARE READING
ℍ𝕖𝕚𝕔𝕙𝕠𝕦𝕥 kívántam || ℒ𝑒𝓋𝒾 𝓍 ℛ𝑒𝒶𝒹𝑒𝓇 ʰᵘᵑ
FanfictionMit tennél, ha a születésnapodon egy hullócsillag valóra váltaná az álmodat és másnap az iskolából hazaérve egy dühös Levi várna a szobádban? Rengeteg kérdése lenne, ráadásul el kell rejtened a szüleid elől egy harmincas férfit! Ha ez még nem lenne...