Saat 16.24. Tam 24 dakikadır Doruk'u bekliyorum. Aslında 20 dakika önce tam yanıma gelecekti de hoca çağırdı. Okulun basketbol takımında olunca insan -ah birde takımın yıldızı- ne zaman çağrılacağı belli olmuyor. Ben niye bekliyorsam artık. Aslında ne diyeceğini merak ediyorum.
Birden kapı açıldı. Terden saçları ıslanmış, nefes nefese kalan Doruk karşımda duruyordu.
"Mina? Bekleyeceğini tahmin etmiyordum. Teşekkürler."
Sadece kafamı sallamakla yetindim. Karşımdaki sıraya oturup bana döndü.
"Şey ben özür dilemek için gelmiştim."
"Ne için?"
"Her şey için. Çok özür dilerim. Sana acıdığımı söylediğimde sadece insanların olumlu bir şey söylersem sana düşman kesileceklerini düşündüğüm için söylemiştim. Cidden öyle düşünmüyorum. "
Yine diyecek bir şey bulamadım. Aslında haklı gibiydi. Eğer cidden öyle olsa hala niye bana yakın davransın? Sadece kafamı salladım. Gülümsedi.
"Yani şimdi beni affettin mi?" diye sordu. Affettim mi ki?
"Sanırım." diyebildim sadece. Tekrar gülümseyip sıradan kalktı.
"Antrenmandan kaçmıştım. Şimdi gitmem gerekiyor. Görüşürüz." deyip el salladı. Kapıyı çekip gitti. Şimdi biz barışmış mıydık?
***
"Geliyorsun dimi geziye?" demişti Sueda. Her öğle olduğu gibi bu öğle saati de birlikte yiyorduk.
"Geleyim mi?"
"Gel tabi! Sen gelirsen geleceğim bende."
"Baran için geliyorum desene şuna." deyip sırıttım. Aslında fazla gülen biri değilim. Sadece sayılı insan gülüşümü görmüştür. Ama Sueda'nın yanında hep gülerdim.
"Ya! Aslında onunda etkisi olabilir... Birazcık."
"Tamam tamam geliyorum. Şu çadır işi filan ne olacak? Birlikte kalalım. Zaten benimle kalmak istemez kimse."
"Tamam yemekten sonra hocaya birlikte gidelim halleder umarım."
"Gelebilir miyim?" dedi Beyza. Elinde tepsiyle yanımızda duruyordu. Tabii biz Baran hakkında konuşurken yanımıza Beyza gelince Sueda'nın gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Tabii ki." diyebildim. Yanıma oturdu. Sueda'ya sanki "Bu kim?" bakışlarını attı.
"Bu Sueda. Sueda, buda Beyza."
"Tanıştığımıza memnun oldum." dedi Sueda.
Beyza'da kafa salladı.
"Geziye geliyorsun dimi?" diye sordu bana. Evet anlamında başımı salladım.
"Güzel. Aynı çadırda kalalım o zaman."
"Ben Sueda ile kalmayı düşünüyordum."
"Tamam üçümüz kalırız." dedi. Heyecanlanmaya başlamıştım. Yani lise hayatım boyunca ilk defa arkadaşlarımla bir yerlere gidiyordum.
***
"Annee ben çıkıyorum."
"Bavulunu unutmaa."
"Tamaaam görüşürüzz!"
Tek bavulla geziye gidiyordum. Eminim bizim sınıfın kızlarından 10 bavul getirecek olan vardır. 7 gün için 7 farklı takım yeterdi. Birde yüz yıkama jelim diş fırçam filan. Tek bavul yetti yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Ulaşmak
Teen Fiction"Onu sevmiyorum, ondan hoşlanmıyorum. Sadece ona ulaşmak istiyorum."