Selam evrivan. Yani bunu okuyanlar. Öhöm, 4 karakter bulmuş bulunmaktayım! *kendini amele gibi alkışlar* Mina, Sueda ve Aras için diğer bölüme bulmaya çalışacağım ama Mina üstüne söz veremiyorum. En az 1000 resime baktım ama yok! 1 tane bile mi kriterlere uyan biri olmaz?
Uhm.. birde, açıkcası 10+1mini bölüm ile 800+ okuma cidden beklemediğim bir sonuçtu. Yani bunun için çok mutluyum ama bölümlerin okunduğuna dair en ufak bir belirti bile olmayınca, pek yazasım gelmiyor. Sorumsuzluk yapan bir tip değilim ve bir düzen içinde haftada 2 bölüm çıkarabilirim fakat bir tepki göremeyince hevesim kaçıyor. Yani geç yazdığım için üzgünüm, affedin T-T
Öhöm... ve işte bölüüm! *perdeler açılır*
BEYZA
"Sueda, çok bomba bir haberim var ve sen salak gibi uyuyor musun?"
"Uyumak ne zamandır salaklık oldu?" diyerek söylendi. Diyeceğimi duyduğunda da böyle yapabilecek miydi?
"Tamam sen uyumaya devam et, bende Baran ile ilgili bir şeyl-"
"Baran mı? Ne Baran'ı? Bir şey mi olmuş?" diye sözümü kesti.
Ya ben senin ruhunu bilirim kızım...
"Neyse ya uyu sen hadi kapatıyor-"
"Kapatırsan Whatsapp'dan taciz ederim."
"Ya tamam, ama telefondan anlatmak işime gelmiyor ki. Yüz ifadeni filan görmeliyim sonra dalga geçmeliyim filan."
"Yani yarını beklememi mi istiyorsun? Hemde Baran kelimesi geçtikten sonra? Bu kalp dayanır mı Beyza he söyle bu kalp dayanır mı?" dedi. Gözlerimi devirip mükemmel fikrimi ortaya attım.
"Skype'ı aç, Mina'yıda arayıp söyleyeyim oda açsın ikinizin birden yüzünü görmek istiyorum."
"Tamamdır, görüşürüz." diyerek yüzüme kapadı.
Sueda'nın özelliklerinden öne çıkanlardan biri; telefonu kapatır. Direk.
Mina'yı aradığımda dişini fırçaladığı için anlaşmamız zor oldu ve acele ile Skype'ı açmasını söyledim.
Görüntülü konuşmayı başlatıp konuşmaya daldım.
"Şimdi, fazla çığlık atmayın. Tepki vermeyin. Tamam tepki verin tabi ki vereceksiniz de ya her neyse anladınız siz."
"Beyza şurada ortadan ikiye ayrılacağım şimdi hadisene kızım!" diye çıkıştı Sueda.
"Tamaam, işte bomba! Baran Sueda'dan hoşlanıyormuş!"
"Düşündürücü." diyerek Düşünen Adam pozisyonunu aldı Mina. Sueda ise yaklaşık 1 dakikadır ekrana bakıyordu. Ay şoka girdi yavrucak yazık..
"Ne!" diye çığlık attı en sonunda. Mal, has mal.
"Her şeyi anlat, nasıl duydun ne oldu ya cidden öyle mi yoksa hani yanlış duymuş görmüş olabilir misin yoksa ay kendi mi söyledi şimdi yoksa yoksa yoksa cidden benden hoşlanıyor mu!?" diyerek zıplamaya başladı. Ay bende Aras'ı düşünürken böyle mi gözüküyorum şimdi...
"Ya tam olarak söylemedi ama bence öyle. Şimdi bu biri ile konuşuyordu telefonda, sonra işte birinden hoşlandığını filan söyledi. Ama bence sen, cidden se- Bir saniye Mina uyuya mı kaldı?" İkimizde fark edince gülmeye başladık. Sueda bir anda sustu.
"Yani tam olarak benden hoşlandığını söylemedi.."
"Evet söylemedi ama sensindir. Yani başka bir seçenek aklıma gelmiyor ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Ulaşmak
Teen Fiction"Onu sevmiyorum, ondan hoşlanmıyorum. Sadece ona ulaşmak istiyorum."