Donmuş Vampir

169 15 11
                                    

 Merhaba. Ben bölüm atmayan yazarınız. 2 aydır bölüm atmamışım. Artık özür dilesemde bir işe yarayacağını sanmıyorum ama yinede özür dilerim. Sınavlar filan derken wattpadi unutmuşum. Bir ara wattpad ne? O kim? Kıvamına geldim yani. Neyse işte bölüm. İyi okumalar:D

Telefon meselesini hiç konuşmadan eve geldik. Kızlar yemek hazırlarken biz erkekler masayı hazırlıyorduk. Tanrım! Komşu derdi olmasa bunları yapmamız iki büyüye bakar. Masayı hazırladığımızda kızlar elinde tencerelerle bahçeye yanımıza geldiler ve masanın en ücra köşesine tencereleri koyup oturdular. Mert Cemre ile , Poyraz Defne ile , ben Cansu ile karşılıklı oturuyorduk. Kızlar tabaklara yemekleri koydu ve yemeye başladık. Mert'ten gelen soru şaşırmama sebep oldu "Ayaz müdür seni efsunladı ya şimdi her büyüyü biliyor musun?". "Evet." diye kısaca yanıt verdim. Yine Mert "O zaman müdürün gücüne de sahipsin. İnternetten şu arabanın nasıl sürüldüğünü bulup benim zihnime geçirebilir misin?" dedi ve yavru köpek bakışları atmaya başladı. "Tamam birde tarih kitabını hepimize aktarmam lazım çünkü o anlattıkları insanlardan hiç birini tanımıyoruz." dedim. Poyraz "Birde matematik denen eziyeti." dedi ve gülmeye başladık. Cansu "Bunların dışında gerçekten önemli bir şey yapmamız gerek Ayaz." dedi. "Nedir o?"  "Defne , ben ve Poyraz element  büyücüleriyiz gücümüzün gelişmiş hali yok ama Mert ve Cemre'nin güçlerini görevimiz için geliştirmen gerek."   "Böyle bir şey yapabiliyor muyum?"    "Evet."   "Tamam yemekten sonra deneyebiliriz."     Mert "Çok heyecanlı. Hemen yiyin yemeğinizi." dedi ve nefes almadan yemeye başladı. Yemeklerimiz bittiğinde masayı toplayıp oturma odasına geçtik.

Cansu

Ayaz odadaki bütün perdeleri kapattı. Sanırım büyü yapacağı için kapattı. Cemre ve Mert yere diz çöktüler. Ayaz'da onların yanına diz çöktü. İkisininde sol elini tuttu ve büyüyü yapmaya başladı. Üçünün de tutuştukları elleri mavi renkte parlamaya başladı. Aynı zamanda Ayaz'ın sırtındaki dövmenin parladığını siyah tişörtünün altından görebiliyordum. Yaklaşık 5 dakika sonra Ayaz ellerini bıraktı. Parlamalar geçti. Üçüde yavaş yavaş gözlerini açtılar.(Y.N: Konuşmaları yazma şeklimi değiştiriyorum. Artık kim konuşuyorsa onun baş harfini koyucam. İşte Ayaz A, Cansu C. Birde Cansu ve Cemre aynı baş harfleri. O yüzden Cemre Ce olacak.)
A: Bir değişiklik hissediyor musunuz?
Ce ve M: Kesinlikle evet.
C: Harika. Artık rahat bir şekilde onlarla savaşabiliriz.
D: Neyse artık uyusak mı? Benim uykum var.
P: Aynen benimde.
A: Daha düzen belirlemedik.
C: Sorun değil. Ben daha önce odalara baktım üç erkek üç kız şeklinde kalalım.
P: Tamamdır. Hadi iyi geceler.
Herkes : Iyi geceler.
Kızlar erkekler şeklinde ayrılarak odalara gittik.

***
Ayaz

Akşam kızların odasından gelen çığlıkla uyandık. Hepimiz kalkıp odalarına doğru koşa koşa ilerledik. İçeri girince gerçekten beklemediğim bir şey görmüştüm.
A: Tanrım! Bir insanı mı dondurdun Cansu?
C: Aslına bakarsan o bizi öldürmeye çalışan donmuş bir vampir...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Özel OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin