Bölüme geçmeden önce size bir haberim var. Ben en başından beri Ayaz'ın gözleri tamamen mavi olduğu için anime karakterleri kullanıyordum. Birkaç bölüm sonra insan karakterlere geçmeyi düşünüyorum. Bölümde zaman geçişi yaptığım için özür dilerim. İyi okumalar...
|2 Hafta Sonra|Kamp Bitişi Okulda|
Trolle savaştığımız günden sonraki günler normal geçmişti. Trollü müdürün kontrol ettiğini her kampa geldiklerinde öğrencileri test etmek için bunu yaptıklarını söyledi. Şimdi buradayız , okulda. Herkes eşyalarını yerleştirmek için odalarına çıkıyordu tam bende çıkacaktım ki müdür seslendi "Ayaz bekle. Odana çıktıktan sonra benim odama gel tamam mı?"
"Tamam.". Acaba neden beni odasına çağırdı. Neyse şimdi odama çıkıp eşyalarımı yerleştireyim gidince anlarım ne olduğunu. Hızla odama çıktım. Gittiğimde Mert yoktu. Eşyalarımı dolaba eski düzenine göre yerleştirdim. Mert'in kıyafetleri de dolaptaydı. İşimi bitirip müdürün odasının yolunu tuttum. Kapının önünde durup iki kere tıklattım. "Gel." komutunu duyunca kapıyı yavaşça açıp içeri girdim.Müdür "Gel , gel otur Ayaz" dedi. Müdürün tam karşısında duran masaya bitişik iki koltuktan soldakine oturdum. "Beni ne için çağırdınız?" diye sordum.
"Sana çok kötü bir haberim var."
"Ne oldu?"
"Mesele Ateş."
"Ne? Ben onu tamamen unuttum. Ne olmuş Ateş'e?"
"Büyü Konseyi'nin kararı belli oldu. Çok üzgünüm ama Ayaz seni haksız bulmuşlar."
"Ne bu nasıl olur? A-ama onu ben ö-öldürmedim. Bunu Briphoenix yaptı."
"Aynı şeyleri bende söyledim. Bütün öğrencilerin şahidin olabileceğini söyledim ama onlar bana Briphoenix'i isteyerek de çağırabileceğini söylediler.
"Ne? Ama bunu ben yapmadım. Bana inanıyorsunuz değil mi?"
"İnanıyorum Ayaz ama yapabileceğim hiç bir şeyim yok. Çok üzgünüm."
"P-peki şimdi ne olacak hapse mi gireceğim?"
"Sanırım. Ama bir planımız var seni kaçıracağız."
"Ama bu çok saçma. Sizin de başınız belaya girecek.". Kapı çaldı ve içeriye 5 kişi girdi. Cansu , Mert , Cemre , Poyraz ve Defne.
"Ne sizde mi bu işe dahilsiniz?"
Hepsi bir ağızdan "Evet." dedi.
"Planı anlatmaya başlıyorum." dedi müdür. Derinden bir iç çektim.
"Ayaz hapse girdikten sonra hepiniz onu ziyarete gideceksiniz. Onlar size bir kişinin görebileceğini söyler büyük ihtimalle o kişide Defne. Defne gitmeden önce Cansu sen görevlilerden birine tuvaletin yerini soracaksın o sana yerini söyleyince tuvalete gireceksin. Birkaç dakika sonra Poyraz içeride güçlü bir esinti yaratarak bütün kağıt ve benzeri şeylerin dağılmasını sağlayarak herkesin dikkatini dağıtacak. Bu sırada Cansu elektrik odasına girip devreleri donduracak ve elektrikleri kesecek. İşi bittikten sonrada elektrik odasındaki çıkıştan dışarı çıkacak. Bunlar olurken Defne çoktan Ayaz'ın yanına gitmiş olacak. Elektrik kesintisiyle beraber Mert ve Cemre , Defne'nin yanına gidecek. Mert Defne ile beraber olan görevliyi bayıltacak ve anahtarları alacak. Ayaz'ın kapısını açacak. Defne duvarı kırıp üçünüz beraber çıkacaksınız. O sırada diğer büyücü görevliler gelmiş olur yanınıza. Cemre'de kırdığınız duvardan çıkarken sizi koruyacak."
Mert bunları ağzı açık dinlerken ben konuşmaya başladım
"Peki ben. Ben ne yapacağım? Güçlerimi kullanarak çıkamaz mıyım?". Sorumu Cansu cevapladı.
"Senin güçlerini hapse girmeden önce alıyorlar ve hapsediyorlar. Karagüç Taşından yapılmış bir kabın içine hapsediyorlar. Ama Poyraz rüzgarıyla onu yere düşürüp kırar ve güçlerin sana geri gelir.". Müdür
"Hayır. Bu kadar basit değil. O taştan yapılan kabı sadece içindeki gücün sahibi açabilir yani Ayaz. Burada devreye ben giriyorum. Oraya işlemler için Ayaz'ın bir akrabası olarak gidip kargaşada onu alacağım ve okula getireceğim. Siz Ayaz ile beraber okula geldiğinizde Ayaz kabı açar ve güçlerini geri alır. Önemli olan sonrası. Ayaz parşomeni okudun değil mi?
"E-evet"
"O zaman Dünya Çemberi'ni de biliyorsundur."
"Evet"
"Siz hepiniz Ayaz'ı kaçırdıktan sonra beraber Samanyolu Galaksisi'nde bulunan dünyaya gidip Dünya Çemberini kurmak için gereken kişileri bulacaksınız. Oradaki yakınlarım şimdiden sizler için kayıt yaptırdı Londra'da normal bir lisede okuyacaksınız."
"Ama ben güçlerimin hepsini daha bilmiyorum bile."
"Seni efsunlayacağız Ayaz. Parşomendeki bilgileri sana aktararak bütün büyüleri bilmeni sağlayacağız. Şimdi odalarınıza gidin ve tüm eşyalarınızı toplayın haftaya Dünya'ya gidiyorsunuz."
Kısa bir bölümdü özür dilerim. Artık olayların nerede gelişeceğini biliyorsunuz. Birçok kişi bana Ayaz'ın Briphoenix olduğu bölümde ne kadar hızlı oldu demişti. Bazıları asıl konunun ne olduğunu anlamış olabilir diye düşünüyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve votelerinizi bekliyorum görüşürüz...<3<3<3. Youtuber gibi oldu :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Okulum
FantasyBüyücülerin dünyasında gücü olmayan kişilerden biriydi Ayaz.Belki de o böyle biliyordu.