İlk gün olduğu için Lamrayı bilgilendirip geri yollamışlardı. Değişik bir duyguydu hissettiği. Bunu hiç düşünmemişti. Onlarca hata yapmıştı ama doğru sonuca ulaşmıştı. Şans ondan yanaydı. Ve kendine yeni bir hedef koymuştu. SİYAH...
Madem ki siyahın dikkatini çekmişti. Kendini ona kanıtlayacaktı. Madem ki siyah kötü adamdı onun dibine girecekti. Ve kötü adam sayesinde dünyaya dönecekti. Sadece kendisi değil buradaki diğer insanlarıda götürmek istiyordu artık. Sadece kendisi yetmezdi. Siyahın krallığını bitirecekti...
Bugün belkide ilk tatil günüydü. Daha önce hiç çalışmadığı bir gün olmamıştı. Ne yapacağını da çok bilmiyordu. Burada yaşamak burada çalışmak onun hayatı olmuştu. Başka bir şey yapmıyordu. Buradan kurtulunca ne yapacaktı peki?
Odasından çıkmaya karar verdi. Kapısını kilitleyip koridorlarda dolaşmaya başladı. Etrafta yürüyordu. Bir koridora girince karşı taraftan gelen siyahı gördü. Yanında iki kişi daha vardı. Lamra öylece yanlarından geçip gitti. Kafasını etmişti. Siyahın bakışları yine üzerindeydi çünkü.Siyahla göz göze gelmek tuhaf geliyordu ona. Odasına dönmeye karar verdi. Gidip uzandı. Yatağının altındaki kitaplar aklına geldi. Ama okumadı. O kitaplar burayı seven buraya ait olan Lamranın eğlencesiydi. Şimdi ki Lamranın değil. Uzanırken uyakalmıştı.
Kapının çalınması ile uyandı. Gidip kapıyı açtı. Karşında duran kişi Mike'tı.
-merhaba Lamra
-merhaba mike
Mike içeri doğru hamle yapıp girdi. Nedense tüm bunlar Lamrayı çok rahatsız etmişti. Biraz dışarıdan bakınca Lamra Mike istemediğini farketti. Doğrusu buydu. Mike istemiyordu. Yardımını istemişti evet ama karşılığını bu şekilde veremezdi.-mike aslında uyuyordum. Yorgunum biraz anladın mı?
-Lamra naz yapmaktan ne zaman vazgeçeceksin.
Lamra iyice köpürmüştü. Miketan bir an önce kurtulmalıydı.
-naz falan yok ne nazı?
-ben onu diyorum. Yeter artık ben seni istiyorum sen beni istiyorsun uzatmanın manası yok.
-ne istemesi ben seni istemiyorum mike. Sen her şeyi yanlış anlamışsın. Bence şimdi gitmelisin.
Mike kaşlarını kaldırıp lamraya yaklaştı. Elini Lamranın beline koydu.
-ne gitmesi? Artık naz yapma demiştim sana.
Lamra Mike'ın elini ittirdi.
-çık buradan defol. Uzatma artık git.
-emin misin gitmemden o kadar bildiğim şeyden sonra. Herkesin bilmesini ister misin? Kasırla iş birliği yaptığını. Ona yalandan saldırdığını.Lamra hızla düşündü. Mike onu tehtid ediyordu. Kasırla iş birliği yaptığı zaten Roza tarafından biliniyordu. Ama yalandan saldırmak bunu nasıl açıklayacaktı? Açıklaması zor olsa da bir yol bulunurdu. Bulunmasa bile bu pislik adamın eline düşmeyecekti. Kafasını kaldırıp kendinden emince konuştu.
-kimsenin bilmediğini mi sanıyorsun? Saçmalık istediğine söyle. Sorun değil. Defol şimdi buradan.
Lamranın karanlığı Mike şaşırmıştı. Ama Mike pes etmeyecekti. Lamraya yaklaşmaya devam etti.
-hadi ama uzatma. Sen de istiyorsun?
Lamra arkasında ki kapıyı açtı. Koridoru işaret edip "rahat bırak beni Mike" diye bağırdı. Yankı ile tüm koridor çınlamıştı. Hatta daha ileriyede yayılmıştı ses. Mike bunu bildiği için korkmuştu. Belki kasır böyle bir durumdan yırta bilirdi ama Mike en ağır cezayı alırdı. Lamraya bakıp
-bu iş bitmedi dedi ve çıktı.Lamra kendine bu adamı nasıl bela etmişti. Ondan bir an önce kurtulmalıydı. Akşam kapısı bir kez daha çalınca bu kez ürkmüştü. Yine Mike olmasından korkuyordu. Kapıyı açtı. Kasır gülümseyip konuştu.
-içeri almayacak mısın beni?
Lamra rahatlayıp geri çekildi. Kasır girdikten sonra kapıyı kapadı.
-ne oldu Lamra görevini öğrendin mi?
-evet Rozanın yardımcısı oldum. Koruma gibi bir şey galiba.
Kasırın yüzü keyifle aydınlandı.
-bu harika sen benden de argunda da güçlüsün artık. Koruma falan değilsin. Siyahın adamlarının yardımcısının. Has takımdasın yani. Rozanın işlerini yapacaksın.
-iyi mi yani?
-deli misin harika? Rozanın işlerini yapacaksın o söyleyecek sen ayarlayacasın. Tabii sana bağlantılar lazım.
-yani?
-madem sen benden yukarıdasın o halde sen beni koru bende seni.
-ne teklif ediyorsun açıkca söyle.
-diyorum ki sana çalışayım sende beni geçen sefer yaptığın gibi koru.
-bu kör ata oynamak değil mi? Sonuçta arguna çalışıyorsun ve o benden daha bilgili.
-bak ben senin olduğun yere gelemem bu çok zor. Ve doğrusu aşağılara inildikçe kimse kimsenin umrunda değil. Ölecektim bildiğin gibi o yüzden sadakatimi kabul et.
Lamra Kasırın uzattığı eli kavradı.
-anlaştık o zaman dedi.
Kasır gülümseyip "o zaman sana anlaşma hediyemizi vereyim. Mike ölü bulunmuş"
-nasıl? Ne zaman ölmüş ?
-nasıl mı ölmüş? Ben yaptırdım tabii ki büyük ihtimalle şuanda ölüyor. Birazdan ölü bulunacak.
-ne? Neden yaptı?
-seni sıkıştırıyordu çünkü. Böyle adamları biliyorum senin peşini bırakmazdı. O yüzden kurtulmak en iyisi.
-sen nereden öğrendin? Neden benden habersiz yaptın ne hakla?
-ne? Beni nasıl kurtardığını araştırdım. Mike olduğunu öğrenince mike takip ettirdim. Baktım ki seni sıkıştırıyor. Tabii ki de onu cezalandıracaktım. Böyle pis bir adamla senin ne işin olur hiç anlamadım?
Lamra ne diyeceğini bilmiyordu? Bu onun yolunda işlenmiş ilk cinayetti. Sonda olmayacaktı. Ama asıl kötü olan Lamranın kendini kötü hissetmiş olmasıydı. Bunu hakkettiğini düşünüp rahatlamasıydı. Eskisi gibi kötü hissetmiyordu...
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyadan da öte
Science FictionÖZGÜRLÜĞÜN hikayesi... Lamra her anlamda iyilik dolu,yardımsever, kendi halinde biraz da naif bir genç kızdır. Onun zamanında dünya mahvolmuş, radyasyonla her yeri sarılmış,yıkık dökük gökdelenlerle dolu bir yerdir. Tüm bu felaketten kurtulmak i...