Helloooooo (Danla severim ehe)
Evet bugün sizlerle watty kızlarımızın çok sık yaptığı aileyi ekarte edip sevdiği erkeğe koşma sanatını konuşalım müsaadenizle.
Playboyumuz ya da badboyumuzu masum kızımızın ailesi sevmez ve ayrılmalarını ister. Bizim canım kızımız da: "ailemi çok seviyorum ama beni her an aşağılayan bir sevgili hayatımda olmazsa yaşayamam." diyerek oğlumuzun kollarına atar kendini. Haa unutmadan aile kızını reddetti. Yazık...
Sonra bizim oğlan kızla iyice oynar, oynar, top gibi. Kız kaçırılınca anlar değerini ve kıza aşık olduğunu.
Sonra fiyuuuuuu!!!! Evlenirler. Kızın ailesi hiç aklına gelmez ama. Ay gelir mi? Tabi gelmez aklına böyle bir badboyla entrikalar yaşamaktan. Ulan bu kız zilyon defa kaçırılacak zilyonuncu kaçırılışında hamile olacak. Babababa!!! (Haluk cospilav)
Her neyse buraları biliyoruz. Geç!✋(Oğuzhan Uğur izleyenler çıldırıyor.)
Gel zaman git zaman kızımız doğurur ve der ki: "Benim bir ailem var. Onlarsız eksiğim. Onlar benim her şeyim." sonra alır çocuğunu kucağına, vurur baba evinin kapısına. He tabi garipseyecek oraları. Kız villadan başka bir şey mi gördü senelerce ayol? Mahalledeki kızlar da -yazık- hiç zengin ve yakışıklı görmemişler bakıyorlar bizim kız da kıskanıyor. Neyse.
Annesi kapıyı açar. O da ne? Elinde bir çocuk, kolunda kocası reddettiği kızı! Vay mk!! Ilk başlarda der ki: "Hemen gitmelisin. Baban seni görürse yaşatmaz." anne tam kapıyı çarparken badboyumuz birden iyi bir piç rolüne bürünür ve davudi sesiyle: "Kızınızı dinleyin." (Uzatasım gelmedi...) Annesinin gözleri dolar ve "KIZIIIIMMMM KINALI KUZUUUUMMM SENI ÇOK ÖZLEDIIIIMMM" der ve ağlarlar. Babası gelir görür ve sert sesiyle: "Senin burada ne işin var" der. Kızımız "baba affet" der ama babası affetmez. Ve kızına sadece salak dediği için badboy piç kızın babasını döver. (Piç işte)
Sonra baba kızı affeder ve mutlu son. Resmen Beni Affet tadında kitap mk. Kitap da demiyorum lan kurgu bile diyemiyorum böyle şeylere. Sonra bunlar 1 milyon okuyucu geçiyor. Epsilon, Pegasus vs vs yayınlar basıyor bunları. D&R'da da ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBIYATI adıyla sunuluyor. Millet de sanıyor ki güzel kitaplar. Ulan o kitapların içeriğini ailen bilse eve almaz seni utancından. Yapmayın etmeyin. (+18 konusundan bahsetmiyorum. Kurgusu malca kitapları diyoruz.) 30₺ bir de. Ciğerimizi mi verelim boktan bir kurgu için?
Çok doluyum bu konuda çoooookkk... Satırlarca yazsam iflah olmam ağam.
Neyse içimi döktüm az da olsa. Hepinizi çok çok öpüyorum 😍😍😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Saçmalıkları
ChickLitSize elimden geldiğince Wattpad'deki sıkıntılı beyinleri, gereksiz kurguları ve saçma sapan düşünceleri anlatmaya çalışacağım. Ekstra olarak da sevdiğim kitapları tavsiye edeceğim. Sevgilerle ❤❤ Carpacamagzinahaaa sunar...