Bir Dizi Çiftini Sevdiysen Hemen +18 Yazmalısın

428 27 3
                                    

Heelloooooooo ben geldiiiimmmm 👋👋👋

  Bugün sizlerle bir dizi çiftini sevip hemen onların gerçek hayattaki isimlerini shipleyip +18 kurgu yazmak. Medyada örnekleri var...

  Ya cidden Dünya'nın en iğrenç ve en berbat olayı yemin ederim ya. Ben de okudum bir ara ama ağır saçmalar yani sahiden.

  Bak dizideki halleriyle yaz ne yazıyosan zaten dizide o karakterler yapıyordur onu. Ama gerçek hayata kurgulamak ne onu pardon?

  O iki kişinin de kendi özel hayatları, bir sevgilileri var. Sırf dizide yakışıyorlar diye böyle sapıkça düsüncelerinizi onların üstlerinde nasıl kurgularsınız ya?

  ElBar, HanTol, AyTol daha neler var neler??? Daha Hande Doğandemir ve Kerem Bürsin var. Ohhoooo! Sizin iğrenç fikirlerinizi bir karşılaşıp da okusalar en az 5 yıl hapis yatarsınız. Direk dava ederler sizi. Bunlar ağır hakarettir. Ne yapıyorsunuz? Kendinize gelin!

  İlerde oyuncu olduğunuzu bir düşünün. Mesleğinizi çok seviyorsunuz ve baya reyting alan bir dizideki karakterle yakışıyorsunuz. Sonra kendini bilmezin teki gelmiş sizin gerçek hayatınızda sadece arkadas olduğunuz kişiyle saçma sapan Texting ve Sexting hikayeleri yazmış. Ne hissederdiniz? Ben çok sinirlenirdim şahsen. Oyunculuğu bırakmak dahi isterdim.

  Elin gerizekalısı saçma sapan bir kurgu yazıyor ve onun bu hastalıklı düşüncelerini binlerce kişi okuyor. Sırf bunlar yüzünden insanın artık Watty'e giresi gelmiyor. Sonra da her yerde "Wattpad Kullananlar Gerizekalıdır" konulu videolar, yazılar.

  Kendinize yazık ediyorsunuz. Yapmayın. Bu kadar hastalıklı düşünce bünyeye zarar. Tamam yakıştırırsın seversin ama fazlasına gerek yok. Zaten birçok ünlü de bu yakıştırmaların ağir gelmeye başlaması ve hakaretlerin fazla olması nedeniyle fotoğraflarına yorumları kapatıyor. Açtığı anda onunla diğer ünlü arasında dedikodular türüyor çünkü.

  Beyinsiz olmayın. Gidin adam akıllı şeylerle uğraşın. Hadi byy 👋

Wattpad SaçmalıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin