Heeellooo been geeeldiimmm ✋✋✋
Uzun zamandır yoktum evet. Ama bi' sor niye yoktum? Çünkü konu bulamıyorum. Hepsini eleştirmişim böyle bir şey olamaz. (Seri sad)
E hâl böyle olunca bir sürü kurgu okuyup eleştirilecek yer arıyorum. Dedikodu arayan teyzeler gibiyim ama olsun. İçimden geliyor.
Bugün tecavüz olan ama asla tecavüz olduğu kabul edilmeyen bir konuyu tartışalım. Bu konuyu açınca daha iyi anlayacaksınız.
Şimdi bir kurguda adam kıza bir anlık sinirle ve kıskançlıkla tecavüz edecekti. Ama bunlar sevgililer ama yok böyle bir aşk. Adam kızı bir anlık sinirle boğmaya bile çalıştı yani. Öyle bir aşk(!)
Adama biri diyor ki: "O kız benim altımdan çıktı da sana geldi. Kendine gel." diyor. Tabi ondan önce de kız adamı kıskandırmak için (!) Ben orospuyum diyor. Her yerinden saçmalık akıyor yani.
Adama diğer adam öyle diyince başrolümüz kızı tuttuğu gibi tecavüz etmeye gidiyor. Kızın ağlamalarına ve yalvarmalarına bakmadan onu soyuyor felan. Sonra diyor ki: "Değmezsin!" E HANGİ KADIN TECAVÜZE DEĞER BRE OROSPU ÇOCUĞU!!!
Sonra kız adamdan özür diliyor. Tecavüze uğrayacağı için özür diliyor resmen. SALAK! Ve birlikte oluyorlar. Adam fark ediyorki kız bakire anlıyor hata yaptığını felan fistan.
Ve buna karşı çıkan kişi sayısı 3 5. Bizim ülkemizde tecavüz bu kadar mı olağan? Bu kadar mı düştük? Ayrıca bu salak kurguyu yazan da bir kadın. Bir kadın başka bir kadının tecavüzden doğan aşkını yazıyor.
Hiç kimse tecavüze ve tacize layık değildir. Hiç kimse. Ama bence bu ve bunun gibiler layık. Çünkü tecavüzü anlamalarının tek yolu bu.
Kurgunun adı "Güzelim". Rüya ve Turgut'un hikayesi. Aynı yazanın "Sevdam" diye kurgusu da var. Lütfen şikayet edin bu saçma kurguyu.
Tecavüz edilen birinin nasıl bir duygu içinde olduğunu anlamak istiyorsanız redndyellow aşkımın Rüzgar Devran için yazdığı kurgusunu okuyabilirsiniz. Rüzgar'ın 12 yaşındayken bir kızı tecavüzden kurtarmaya yetişemediği ve o kızın yani Reva'nın ruh hali var. Bu kitapta Rüzgar ve Reva'nın değil Rüzgar ve Eva'nın aşkı var. Ama Reva'nın ruh hali için, o kızın yeniden nasıl güçlendiğini anlamamız için okumamız gerekiyor. Mutlaka okuyun, lütfen.
Umarım her şeyin farkında oluruz, olursunuz. Hepinizi çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Saçmalıkları
Genç Kız EdebiyatıSize elimden geldiğince Wattpad'deki sıkıntılı beyinleri, gereksiz kurguları ve saçma sapan düşünceleri anlatmaya çalışacağım. Ekstra olarak da sevdiğim kitapları tavsiye edeceğim. Sevgilerle ❤❤ Carpacamagzinahaaa sunar...