Çoğu kişinin rahatsız olduğunu düşündüğüm, ve artık her yerde görmekten gına gelen bir konu: Mafya kurguları ve badboylar.
Ya lütfen Kötü Çocuk bir basıldı ortalık badboy ve mafya kaynıyor. Esas oğlanımız saf, güzel ve masum kızımıza her türlü hakareti eder, oraya buraya çekeler, umrumda değilsin havalarına girer. Sonra kızı bir erkekler konuşurken görsün; piç hemen: "o benim kızım. Onunla kimse konuşamaz", der. Piç işte.
Kızımız oğlana aşık olur ve oğlan kızla gezmek istemez. Neden? Çünkü Las Vegas'ta olmayan bütün yakışıklı, kaslı ve zengin mafyaların hepsi kızı kaçırmaya kalkar. Esas oğlumuza şantaj düzenlerler falan filan.
Şu wattpad hayatında bir defa "ben mafya/badboy kurgusu okumadım" diyen yoktur sanırım. Ben de okudum.
Ama Allah rızası için biz hiç hayatımızda yakışıklı mafya gördük mü? Lan mafya gördük mü? Ben gördüm diyenler yorum atsın da anlatsın bana nasıl oluyormuş skjdjddjdjf
Barbara Palvin ve Francisco Lowchoski ya da Nick Bateman kullanılır genellikle.
Gülüyorum bazen ama komik değil böyle şeyler. Çünkü o kurguyu yazan da bir kız. Ama bizim ülkemizde ya da dünyada en çok yaşanan kadınlara fiziksel ya da sözel şiddete destek vermek gibi bir şey. Gibisi fazla olur hatta. Hastalıklı bir düşünce yapısı nereden bakarsak bakalım.
Kişinin fikri neyse zikri de odur demiş atalarımız. Gayet de güzel demişler helal valla. Eğer bir kız çıkıp da bunları yazıyorsa ve bu kurgular yüz binlerce hatta milyonlarca okunuyorsa bu ülkede kadına şiddet bitmez. Neredeyse her gün kadına şiddet ve kadın cinayeti haberleri görünce benim kanım donarken bir kızın ağzından bunların yazıldığını görmek çok koyuyor bana öyle böyle değil.
Bunları da yorumlarda belirtince "benim kurgum sana ne?" Diyen gerizekalılar var. Bu konuda nazik olamayacağım. Ulan Allah'ın malı, ulan yavşak, ulan piç senin gibiler ve senin gibi hasta zihniyetli ve beyinleri yerine fazlalıklarıyla düşünen erkekler yüzünden onlarca çocuk annesiz, onlarca anne baba evlatsız kalıyor haberin var mı senin bundan? Hiç mi haber izlemiyorsun lan adi gerizekalı?
Fazla uzatamayacağım gencolar. Tıkanıyorum bu cahillere söverken bazen. Daha uzun süre yaşamak için cahillerle tartışmamalıyız arkadaşlar.
Hepinizi öpüyorum çooookkkk, hoşçakalın 😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Saçmalıkları
ChickLitSize elimden geldiğince Wattpad'deki sıkıntılı beyinleri, gereksiz kurguları ve saçma sapan düşünceleri anlatmaya çalışacağım. Ekstra olarak da sevdiğim kitapları tavsiye edeceğim. Sevgilerle ❤❤ Carpacamagzinahaaa sunar...