Heeellooooo ben geldiiimmmm 👋👋👋
Bugün sizlerle patronuyla aşk yaşayan tiplemeleri konuşalım.
Bu kurguların en önemli konusu şirketteki despooot mu despot, sinirli mi sinirli, pezevenk mi pezevenk, yakışıklı ve gencecik bir patron, hadi bilemedin bir varis var. Kızımız da yazık fakir, kendine çeki düzen verememiş, babasının içki parası için çalışan, ama güzel olup da kendi güzelliğinin farkında olmayan(!) biri.
Oğlan bu kızımızı görünce bir burun kıvırıyor, bir artizleniyor tabi. Ama ne hikmetse şirket yemeğine kızın gelmesi zorunludur ve fakir kız öyle bir giyinir ki herkes şok. Oğlan diyor ki "ben böyle bir güzelliği nasıl kaçırırım? Nasıl farketmem?!" Tabi partideki herkes başka güzel kız yokmuş gibi bizim kızı dansa kaldırmak ister. En sonunda da patron kızı dansa kaldırır. Derin bakışlar, yakın mesafe dudaklaaar, biraz da düşünceler ve hoooooppp!!! Aşık oldulaaarr. Artık evlenip futbol takımımı kurarlar ne yaparlar orası da yazan kişinin hayal gücüne bağlı.
Eleştirime başlıyorum. Danla Biliç gibi de herkesi eleştiriyorum ayol.
Kız her şirkette yakışıklı bir patron veya yakışıklı, dalyan gibi bir varis yok. Patronlar hep göbekli ve kel, tipsiz bir şey oluyor. Yakışıklı varisler olsa bile bize bakar mı Allah için?
Bir de şu mesele var: Oğlan kızla tanışınca ve ona aşık olunca dünyanın en best erkeği oluverir. And Oscar goes tooooo...
Valla benim babamla annem 16 senedir evliler babam hala aynı yani. Hiç değişmedi... O erkek nasıl değişiyor acaba? Varsa benim babam değişti diyen yazsın yoruma da bilelim yaaaniii...
Bir insan kolay kolay değişemez. Hatta bir insan değişmez. Değiştiğini zannettiği özellikleri bir gün ortaya çıkmayı bekler. İnsan 7'sinde neyse 70'inde de öyledir derler ya, katılıyorum. Sadece özelliklerini bastırır. Ve bir insanın özelliklerini ve huylarını bastırması kadar tehlikeli bir şey yok bence. Mesela çok çabuk sinirlenen bir insan sinirini hep bastırırsa, hırsını bir şeyden almazsa bir zaman sonra ani bir patlama yaşar ya da içinde biriktirdikleri onu hasta eder. Bu demek değil ki "gidin sinirinizi eşinizi döverek atın" öyle bir şey yaparsanız gebertirim sizi. Kum torbası mesela... Yani sinirini boşaltmasına yardım edecek CANSIZ bir varlık olacak.
Neyse... Bu varisimiz çok sinirliyken, çok piçken adeta bir kelebeğe dönüşür ve HANIMCILIK KAZANACAK dedikleri akıma uğrar. Hanımcı olur. Oğlum bu kadar da tramvaya uğratmayın erkekleri lan dndndjxndjfn dediğim dedik biriyken eşinden habersiz bir şey yapamıyor felan. Bu bazen iyi bir şey ama fazlası da olmasın yaanii...
Heh aklıma gelmişken onu da söyleyeyim. Bu varisin ya da patronun hep karanlık bir tarafı olur. Hatta şirketi o karanlık işler için bir paravandır. Ayyy Türkiye'deyiz Allah rızası için. Nasıl bir karanlık iş olabilir? Türkiye'deki en karanlık iş Bağcılar'da uyuşturucu satıcılığı. Heijan'a selamlar dkxjdjdjd
Çok konuştum hadi byyyyy 👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Saçmalıkları
ChickLitSize elimden geldiğince Wattpad'deki sıkıntılı beyinleri, gereksiz kurguları ve saçma sapan düşünceleri anlatmaya çalışacağım. Ekstra olarak da sevdiğim kitapları tavsiye edeceğim. Sevgilerle ❤❤ Carpacamagzinahaaa sunar...