Helloooo ben geldiiimmm!!!
Bugün sizlerle beraber watty'deki bizi kendine aşık eden erkekleri tartışalım azıcık.
Ay bu wattydeki yazanlar öyle bir erkekler veya kızlar yazıyorlar ki dibimiz düşüyor resmen. En son kendimi BANA ORDAN 2 KG SAVAŞ yazarken buldum.
Hadi bir erkek böyle sürpizler yapar (gerçi Türkiye'de yaşıyoruz gerçekçi olmam gerekiyor ama...) anlarım da, neden abartıyorsunuz? Cidden gerek yok. Hem kendi hem de bizim götümüzü kaldırmayın. YETER!
Bir de lise hikayeleri var. İstisnalar dışında lisedeki sevgililerin hepsi üniversiye geçerken veya geçmeden ayrılırken neyin aşkını abartıyorsunuz ya? Buna da YETER! Sevgili yok ortada, aşk meşk yazmayın artık! Sıktınız len mq!!!
Hayır öyle bir erkek modeli tasarlıyorlar ki, diyorum ulan böyle erkekler var mı? Benim tanıdığım en romantık erkek diyer verebileceğim bir tanım yok. Çünkü çevremde romantik yok ulan hepsi odun. Varsa romantik tanıdığı olan belirtsin ayol!
Mesela böyle karakterlerin şöyle olumsuz bir yanı var: Siz sevgilinizi o kişiye göre idealize ediyorsunuz ve değiştirmeye çalışıyorsunuz.
Kadını veya erkeği öyle bir idealize ediyoruz ki en ufak hatasından çakılıyoruz. "Nasıl olur ya? O böyle yapmaz. O öyle biri değil." felan. Aslında istisnalar her zaman var ama idealize öyle bir boyuta gelmiş ki resmen karşımızdaki kişinin karakterine bakmıyoruz. Sadece kartvizitine bakan var. Acun Medya'nın CEO'suyla yatmış, Petrol Ofisi'nın müdürüyle sevgili gibi. Erkeklerde de koca memeli karıyla sevgili, uzun bacaklı kızı götürmüş felan.
Diyeceksiniz ki "ya sen ne anlatıyorsun?" Diyorum ki hayal dünyasında gezmeyin mk ya. Romantik erkek sayısı albino hastası yarasa sayısına eşit.
Unutmayın bir şehri Adana olan bir ülkede yaşıyoruz. (Adanalıları severim. Olaylara atıf yaptım...)
Yazdıklarımdan pişman değilim ha aklım hala yazmadıklarımda...
Hadi eyw... GEÇ!👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Saçmalıkları
Chick-LitSize elimden geldiğince Wattpad'deki sıkıntılı beyinleri, gereksiz kurguları ve saçma sapan düşünceleri anlatmaya çalışacağım. Ekstra olarak da sevdiğim kitapları tavsiye edeceğim. Sevgilerle ❤❤ Carpacamagzinahaaa sunar...