Yazım Yanlışı mı? Geldim!

192 16 3
                                    

  Heeellooo been geeeldiiiimmm 👋👋👋

  Bu bölümü bir1tutammavi adlı okuyucuma hediye ediyorum. Seni seviyorum ❤❤💞💞

  Bugün sizlerle yazım yanlışından vazgeçemeyen yazanlarımızdan konuşalım.

  Burada ben yanlış harfe basma gibi bir durum söylemeyeceğim. Veya eksik noktalama. Benim derdim yazım yanlışının yazılışını bilmeyenlerler...

  Önce noktalama işretlerinden dem vurmak istiyorum. Yazanlara sesleniyorum: Noktalama işaretlerini tam anlamıyla bilmek zorunda değilsiniz. Kimse bilmek zorunda değil. Temel olanlar hariç. Mesela nokta... Nokta kullanmak zor bir şey değil heralde? Zaten klavyenin köşesinde duruyor. Cümle sonunda o nokta işaretine dokunuversen diyorum, olmaz mı? Bence çok iyi olur! EFSANE OLUR!!!

  Bir de "yanlış" ve "yalnız" gibi kelimelerin yazılışını bilmeyen de yazmasın bir şey.

  Eveeett Dil ve Anlatım dersini başlatıyorum.

  Yalnız kelimesi yalın kelimesinden gelir. Yani önce'l' harfi sonra 'n' harfi gelir.

  Yanlış kelimesi ise yanılmaktan gelir.

  Şey kelimesi her şeyden ayrı yazılır. Bir şey, her şey vb. Ayrıca bişey değil, bir şey.

  Herkesssssssss yani herkez değil!

  Eveeet dil ve anlatım bu kadar. Daha detaylı öğrenmek isteyenler için birçok sitede bu ders veriliyor. Gidip bakın bir iki dakika.

  Bu konuda o kadar doluyum ki anlatamam. Yıldım artık yıldım. Cidden çok rahatsız ediyor. Gözüme takılıyor. YAPMAYIN N'OLUR!!!
 
  Neyse size yazım hatasız günler!

  Hadi byy👋👋

Wattpad SaçmalıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin