Heellloooo ben geeeldiiiimmmm 👋👋👋
Bugün sizlerle her 10 kurgunun 4'ünde bulunan başlıktan tartışalım. EVLİLİK VEYA KOCA...
Zoraki Evlilik, Zoraki Koca, Zoraki Aşk, Zoraki Metres, Zoraki Kuma... Bu ne len?
Bazı kurgularda babasının veya annesinin ya da ailevi bir sorundan dolayı evlendirme oluyor bunu geçiyorum. Mesela babası ölmeden önce tek kızının veya tek oğlunun mürüvvetini görmek istiyor doğal olarak. Bu normal bir şey...
Ama bir de bunların berdel veya töre boyutu var. Yani kızını satan taraf var. Bildiğimiz satmak. Karşılığında ücret alınan ve "al, hayrını gör ahahah" denilen satmak.
Ne kadar iğrenç ve itici bir durum. Beni bilen bilir ben feminist değilim. Ve olmadığım bir şeyi savunmam ama bunu savunmak için de feminist olmaya gerek yok. B8r kızı ,hadi kızı geçtim, insanı başka birine nasıl satabilirsin sen ya? Nasıl bir babasın sen? Günümüzde de var örnekleri. En leş örneği de "BAŞLIK PARASI." Dünya'nın en iğrenç olayı.
Satarak şey diyor: "Sen bir MAL satın aldın. İstersen döv, istersen sev, istersen sik (affedersiniz). İstediğin gibi kullan."
Bu ne kadar iğrenç bir durum ya?! Ne kadar LEŞ BİR DURUM?! Bir de bu efsane güzel bir olaymış gibi bunun kurgularını yazıyorsunuz ya AFERIN GERİZEKALILAR.
Gerçek olayları duymuşsunuzdur. "Baba 15 yaşındaki kızını 60 yaşındaki birine sattı. Kız intihar etti." Bu sadece bir tane örnek. Sadece bir...
Bir dakika dahi olsun kendinizi o kızın yerine koydunuz mu? 15 yaşındasınız ve babanız sizi 60 yaşındaki bir piçe satıyor. Sadece ama sadece para için. Gerçi oara için veya değil böyle bir şey affedilemez de... Ben çok koydum kendimi o kızların yerine. Kanım dondu. Yemek yiyemedim, su içemedim, kilitlendim. Siz bir de harika bir şeymiş gibi bunun kurgusunu yazıp aşık ediyorsunuz. Harika (!)
Bu yüzden her zaman gerizaklı kalacaksınız. Bu yüzden, sizin gibiler yüzünden Türkiye hep geride kalacak. Nefret ediyorum hepinizden...
Hadi by 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Saçmalıkları
ChickLitSize elimden geldiğince Wattpad'deki sıkıntılı beyinleri, gereksiz kurguları ve saçma sapan düşünceleri anlatmaya çalışacağım. Ekstra olarak da sevdiğim kitapları tavsiye edeceğim. Sevgilerle ❤❤ Carpacamagzinahaaa sunar...