Heelllooooo!!! Beeeen geldiiiimmm!!! Sıkılan var mı benden?
Bugün sizlerle aslında kilolu, hantal, çok yiyen, ortalıkta hep dalga geçilen bir tipken sevdiği, ölüp bittiği çocuk buna bakmaz ve kız der ki: "hemen Amerika'ya gidip efsane olmalıyım." Tabi arkadaşları kızı destekler ve öyle gider yani. E tabi zengin kız olacak ki ABD'ye gidebilsin yani...
Bu kız 3 ay ABD'de kalır ve adeta bir Barbara oluverir. Yer yer kilo almaz, (eskiden su içse yarıyordu. Demek Amerika'nın havasından, suyundan) eskisinden daha güzeldir. Bir ortama girince eskiden dalga geçen erkekler sıraya geçer kız için.
1. Bir erkek bir kızı tip için seviyorsa sevmesin demeyeceğim. Çünkü kızlar da erkekler de önce tipe bakar. Bu bir his. Anlamak isteyenler Oğuzhan Uğur'un P!NÇ 2. bölümüne bakabilir.
2. Tipini sevmesen bile bu dalga geçebilmek için bir sebep değil. Wattpad'de albüm yapan bir kızla dalga geçmiştim geçen sene. Vicdan azabı çekiyorum. Yapmamalıydım. Eğer okursa ondan özür diliyorum. Ama Watty'de albüm yapman saçmaydı bence... Ama tipinle dalga geçmemem gerekiyordu.
3. Kurgudaki saçmalıklar bir değil iki değil. Eskiden kız su içse 100 kalori alıyordu şimdi 10 tane hamburgeri yiyor ve zerre kilo almıyor. Ama bazıları cidden yedirdikten sonra spor yaptırıyor ona lafım yok.
4. Bir erkek uğruna veya 3 5 dalga geçen gerizekalı yüzünden neden kilo verme veya güzelleşme çabasına giriyorsunuz? Ben bunu hepimize soruyorum. Neden?
Peki neden gerizekalılar dalga geçerler her şeyle? Sizin gözlük takıyor diye, kilolu diye, diş teli takıyor diye, zayıf diye, saçları kıvırcık diye, esmer diye, beyaz diye, siyah diye, engelli diye, fakir diye, zengin diye, her nedenle dalga geçmenizden çok sıkıldık. ARTIK YETER!!!Ve dalga geçilen insanların da kendisi için değil de başkası için bir şeyler yapmasından da çok sıkıldık. Ona da YETER!!!
İnsanları bir salın artık. Rahat bırakın. Ona buna gülüp dalga geçeceğinize önce kendi götünüzdeki boka gülün.
Nefret ediyorum artık bu dalga meselesinden. Yapmıyorum, yapmayın, yapmayalım. Yapanları da siktir edin.
Bir saate gelir dedim ama uykum geldiği için tamamlayamadım.
Hadi by 👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Saçmalıkları
ChickLitSize elimden geldiğince Wattpad'deki sıkıntılı beyinleri, gereksiz kurguları ve saçma sapan düşünceleri anlatmaya çalışacağım. Ekstra olarak da sevdiğim kitapları tavsiye edeceğim. Sevgilerle ❤❤ Carpacamagzinahaaa sunar...