Heeelllooo beeen geelldiimmm 👋👋
Ya çok güzel yorumlar alıyorum. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Bu yola ilk başladığımda okunmaz ben de kaldırırım dedim ama şu an ne kadar yanlış düşündüğümü anladım. Birilerinin beni bekliyor oluşu acayip güzel ama bir yandan da rahatsız hissettiriyor. Acaba bırakırlar mı diye. Neyse hepinizi seviyorummm ❤❤❤
Bugün dedimki: "Ben neden badboy olmanın yollarını yazmıyorum?" Buyrunuz.
BADBOY OLMANIN YOLLARI
1. Eskiden bir kazık yemiş olmanız şarttır.
Ne kadar kazık yerseniz o kadar acımasız ve gaddar olursunuz. Bu da sizi daha iyi bir badboy yapar.2. Mutlaka playboy olmalısınız. Her istediğiniz kız sizin altınıza girmeli. Bu bir kozdur. Gerçek aşkınızı bulduğunuzda onu çok rahat kıskandırabilirsiniz.
3. Yakışıklı olmalısınız.
Eğee yakışıklı olursanız her zaman daha iyi ve güvenilir bir profil çizersiniz. Zaten kızlar da yakışıklı erkeklere bayılır.4. Zengin olmalısınız.
Mutlaka zengin olmalısınız. Çünkü emrinizde çalışacak binlerce adam için bu gerekli. Tek tabanca dolaşmanız imkansız. Suikaste uğrayabilirsiniz.5. Kaslı olmalısınız.
Kaslı olmak çok önemli. Ama bu kaslar mutlaka senelerce yapılmış sporla olması lazım. Bu sayede düşmanlarınızı ve gerçek aşkınıza sarkan kişileri daha sağlam dövebilirsiniz. Hem heybetli durursanız daha çok ilgi çekersiniz. Ve elalemin gözünde korkutucu bir imaj çizersiniz.6. Mutlaka siyah giymelisiniz.
Gerçek badboylar yalnızca siyah giyinir. Çünkü bu onları daha sert, ulaşılmaz, korkutucu ve karizmatik yapar. Ayrıca siyah onların iç dünyasını yansıtır. Hem siyah asil bir renktir.7. Kızlara kötü davranmalısınız.
18 yaşını geçmiş her kıza bir fahişe gözüyle bakmalısınız ve hepsini hor görmelisiniz. Bu sizi daha ulaşılmaz ve çekici yapar.8. Ses tonunuzun güzel olması gerekir.
Ses tonu güzel olan erkekler hayata hep bir adım ilerden başlarlar. Ama sesi güzel olan badboylar 10 adım ileriden başlar. Ses her zaman bir artıdır.9. Geçmişinizin kötü olması gerekir.
Geçmişinizde mutlaka kötü bir olay olmalı. Bu sayede esas kızımızı bir gece geçmişinizi anlatırken ağlatabilirsiniz ve bu sayede daha da yakınlaşabilirsiniz.10. Her şeyiniz sert olmalı.
Gözleriniz, bakışınız, vücudunuz, sesiniz, adım atışınız yani her şeyinuz sert olmalı.Eveeet sizlerle 10 maddede Watty badboyu nasıl olur onu inceledik. Böyle bir seri düşünüyorum da devam edelim mi?
Düşüncelerinizi bu paragrafa bırakabilirsiniz.
Hadi by 👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Saçmalıkları
ChickLitSize elimden geldiğince Wattpad'deki sıkıntılı beyinleri, gereksiz kurguları ve saçma sapan düşünceleri anlatmaya çalışacağım. Ekstra olarak da sevdiğim kitapları tavsiye edeceğim. Sevgilerle ❤❤ Carpacamagzinahaaa sunar...