Duvara Yumruk Atarsam Cool Olurum

206 13 13
                                    

  Heeelllooo been geeldiiim 👋👋👋

  Öncelikle bir duyuru yapayım, sonra geçelim bölüme. Sınavlarım başlıyor, çok fazla telefonu elime alamayacağım. Bunun için sizden biraz anlayış bekliyor olacağım. Telefon elime her geçtiğinde bir şeyler yazmaya çalışacağım. Gecikme olursa da kusura bakmayın. Teşekkürler şimdiden anlayışınız için.

  Bugün sizlerle duvarı yumruklamadan duramayan badboy veya o tarz erkeklerden konuşalım.

  Adam duvara yumruk ata ata bir hâl oldu ama her seferinde de yumruk atmaktan vazgeçmiyor. Neden? Çünkü badboy ve duvara yumruk atarsa daha da korkutucu olur.

  Ya bir kere sen zenginsin, anladın mı? Duvara telefon fırlat, yattığın kızlardan birini fırlat (playboy olması şart yoksa badboyluğun altın kuralı olmadan olmaz) ama duvara yumruk atmak ne? Duvarı da fakir yumruklasın sana mı kaldı lan?

  Bir de kızın yanında atar yumruğu. Neden? Çünkü daha da havalı olur öyle ve kız onda gelen bir vahiyle çocuğa "ben sana aşık oldum" der. Oğlan şok! (Ben bim. Tamam, devam edelim.) Çünkü oğlan sevilmeye layık değilmiş falan. Nideeenn???

  Bir de deist oluyolar. Tanrı var ama yok şöyle yok böyle. Müslüman badboy olamaz, bu da bir kural. Zira bir müslüman adam öldüremez, zengin barlarda viski, shot deviremez, zina yapmaz. Din dersini de bitirdik kskddjjcjdckkd

  Her neyse işte. Ama bunlar var ya, sinir hastası oldukları için duvarı yumrukluyorlar. Badboy olmak için sinir hastası olmak gerekir unutmayın. (En kısa zamanda BADBOY OLMANIN YOLLARI ve BADGİRL OLMANIN YOLLARI diye 2 tane bölüm paylaşacağım. Beklemede kalınız.)

  Kıskanınca yumruk atmak badboylar için vazgeçilmezdir. Önce kızın yanındaki erkeği sonra da duvarı yumruklarlar. Çünkü bu da bir kural.

  Sonra erkeğin elleri soyulur felan. Kız derki: " acıyor mu? Öpeyim de geçsin." Çocuk şok olur felan. Neyse. Komik.

  Her neys işte ya... Çılgın Watty yazanları işte.

  Hadi by👋👋👋

Wattpad SaçmalıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin