Herkesi Kendi Gibi Gören Masum Kızlar

184 16 3
                                    

  Heeelllooo been geeeldiiimmm

  Ay inanılmaz özlemişim bir şeyler yazmayı. Bu aralar aşırı özlemişim yazmayı. Tübitak projesiyle felan uğraşıyorum okulda. Yoruluyorum haliyle. Eve gelince de amele sümüğü gibi yatağa yapışıyorum. Hayat zor beeee... Yakınız please...

  Bu bölümde herkesi kendi gibi gören veya herkesi kardeşi gibi gören saf (!) kızlarımızı konuşalım!!!

  Şimdi bu tip kızlar herkese inanır, yani bu bir gerçek. Çabuk güvenme sorunu var o bende de var. Ama baktığımız zaman o tür kurgularda kız kaçırılmış, tecavüzden dönmüş. İnsan ister istemez diğer kişilere karşı da bir güven problemi yaşar. Ama bu tür kurgularda kız kaçırılmaya veya istismar edilmeye o kadar alışmış ki her önüne gelene inanıyor. Kızım senin sevgilin mafya please herkese inanamazsıın. Burada demek istediğik bu tür kızlar hep mafya kurgularında olur. Midemi bulandırıyorlar.

  Bir anımı anlatayım. Geçen D&R'a gittim. Kendimi kaybetmiş ve hipnotize olmuş bir şekilde geziyorum. Kitaplar aşklarım. Gözüme bir şey çarptı. Kitap resmen. Kapağında yarı çıplak bir adam. Ve yazan da yabancı. Hani belli watty'den basılmış. Dedim ki ulan bunda kesin mafya vardır, kız da saftır. Bir çevirdim arkasını harbiden öyle.

  Yani demek istediğim biz farkında olmadan bu tür kurgular herkesi zehirliyor. Buna benzer diziler de var. Çukur mu dersin Içerde mi dersin... Daha niceleri. Yani bunlar yüzünden erkekler ve kadınlar olmadıkları biri gibi görünmeye çalışıyorlar. Yapmayın lütfen...

  Bunu okuyan kitle de zaten 10-16 yaş arası. Resmen taptaze zihinlerimizi bunlarla kirletiyoruz. Yapmayın, yaptırmayın, yapmayalım, yaptırmalayım.

  Hadi by

Wattpad SaçmalıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin