Eyvah! Tecavüzcüme Aşık Oldum!!!

634 68 30
                                    


  Helloooooo!!! Ben geldiiiimmm!!!

  Bugün tecavüzcüsüne aşık olan kız makyajı ay kurgusu yapacağım. Iyi okumalaaarrr!!!

  Evet ben Barbara Palvin. Aslında herkes bana çok güzelsin der ama ben kendimi güzel bulmam. 2+1 evimizde 2783838 tane banyo var ve ben odamdaki banyoyu tercih ediyorum.

  Ah olamaz babamın en yakın arkadaşının oğlu bana tecavüz ediyor. Ama çok zevk alıyorum. Yapma diyorum ama bir yandan da inliyorum. Aslında çok yakışıklı ve seksi. Aahh ne diyorum ben o bana tecavüz ediyor! Ama olsun şu saniye ona aşık olduğumu anladım. İnlemeye başladım. Canım çok acıyordu her içime girişinde ama delice bir zevk alıyorum.

  ...

  Oğlan anlatıyor.

  Ona çok aşığım ama onun bana aşık olmadığını öğrenince bu yola başvurdum. Onun bana aşık olmadığını her hatırladığımda daha da hoyrat davranıyorum. Keşke bana aşık olsa...

  Uzar bu kurgu uzaaaar. Şu ağzına sıçtığımın gereksizleri sırf kendini tatmin etmek için tecavüz kurgusu yazıyor. Ama oğlan yakışıklı, zengin ve seksiyse bu tecavüze girmez öyle mi? Ulan beyinlerine sıçtıklarım, ulan Allahsızlar kitapsızlar!!! 3 yıl önce tecavüz uğruna ÖzgeCAN'IMIZI toprağa verdik biz 3-4 pezevenk yüzünden. Daha 2 hafta önce hasta zihniyetli bir pezevenk yüzünden 3.5 yaşındaki kızın hayatı soldu. DAHA BIRKAÇ AY ÖNCE PİÇ BIR BABA YÜZÜNDEN BIR KIZ TECAVÜZE UĞRADI. DAHA BIRKAÇ AY ONCE BIR PLATONİĞİM VAR VE SOKAĞA ÇIKMAYA KORKUYORUM DIYEN KIZ ÖLDÜRÜLDÜ!!!

  Bunları yapan erkek müsveddeleri yakışıklı ve zengin olsaydı ne değişirdi ulan?! LAN NE DEĞİŞİRDİ?!
 
  Bur kurguları yazan da bir kız! Hiç mi onların yerine koymadın kendini lan?! HİÇ Mİ ALLAHSIZ?!

  Orospunun biri çıkıyor, ağzına sıçtığımın kafasına göre tecavüz ettiriyor bir kızı. Sonra kızı da tecavüzcüsüne aşık ettiriyor. LAN SEN KİMSİN?! Senin nasıl hastalıklı bir beynin var ulan?!

  Üvey babası kızıne tecavüz eder, 3 5 sarhoş pezevenk bir kızın hayatına kıyar, öz baba kendi kızına şehvetlenir, erkek demeye bile içimin el vermediği şerefsizin biri bir düğün günu 3.5 yaşındaki bir kızın üstünden, dediğine göre, işini görür.

  Hani diyoruz ya Dünya'nın yarısı kadındır, diğer yarısını da kadın yetiştirir diye. 3 gün sonra bunun bir oğlu olduğunda oğlunu nasıl yetiştirecek?!

  Devletimiz, askerimiz, polisimiz dışarda elin piçleriyle uğraşır, içerde tecavüzcüsüyle, uyuşturucusuyla uğraşır.

  Siz değil misiniz eğer bir kız gece sokakta geziyorsa tecavüz edilir diyen, siz değil misiniz bir kız topuklu giyiyorsa tecavüz mustehaktır diyen, lan siz değil misiniz kapalı biri gizemli bulunduğu için taciz edilir diyen? Hepinizi Allah'a havale ediyorum. Öbür tarafta hepiminizin eli önce tecavüzcünün sonra da sizin yakanızda. Umarım bir gün karşımda çıkarsınız da gebertirim sizi... Önce tecavüzcülerden sonra da sizden nefret ediyorum. Geberin...

Wattpad SaçmalıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin